vineri, decembrie 12, 2008

VIATA CU SI FARA TOBIAS



articol de Geoffrey Hoppe decembrie 2008

Respirati profund. Eu respir si eu profund aici.Este aproape sfarsitul lui 2008 si Tobias pleaca la mijlocul lui 2009. De cand Saint Germain a
anuntat exact data de plecare a lui Tobias, pe 19 iulie 2009, oamenii ma tot intreaba cum ma simt eu cu plecarea lui Tobias. Am tot evitat sa ma
gandesc la asta in majoritatea timpului, dar acum realitatea incepe sa se aseze. Mai sunt aproximativ sapte luni si ceasul ticaie. Pentru a fi corect,
Tobias nu pleaca cu adevarat. El se afla in procesul de a se incarna din nou intr-un corp fizic, de a ni se alatura inapoi pe pamant.El deja are un
''corp adapost'' si o semnatura umana caruia ii spune Sam (nu acesta este numele sau adevarat).In iulie 2009 Sam va avea 10 ani. Oficial, Cercul
Crimson va implini tot 10 ani vara urmatoare. Primul channel public a fost pe 21 august 1999. Eu nu cred ca asta este o coincidenta. Sam traieste
undeva in Oregon in Statele Unite vestice. Este singurul copil a doi parinti profesori universitari. Conform spuselor lui Tobias, Sam a fost un fel de
''accident'' si parintii sai bazati pe mental au fost foarte confuzi in privinta lui.Tobias este profund conectat cu Sam acum si continua sa se infuzeze
in constiinta si energia lui.Tobias a anuntat ca pe 19 iulie 2009, el planuieste sa se dedice ca fiind Sam, si nu va mai face channel-uri publice prin
mine sau altcineva.El va fi in continuare disponibil pentru discutii personale cu shaumbra asa cum face cu multi chiar acum, dar doreste sa-si mute
atentia de la Tobias catre Sam. El a promis ca intr-o zi se va intalni si va lucra cu shaumbra ca Sam.Tobias a facut parte constanta din viata mea
din 1997 cand mi-a vorbit pentru prima data intr-un avion. Chiar si atunci cand nu era intr-un channel, ii puteam simti prezenta. Vorbeam aproape
in fiecare zi in primii ani si cel putin de cateva ori pe saptamana dupa asta.Uneori discutiile erau profunde, atingand subiecte precum natura
realitatii, constiinta iluminarii si Dumnezeu. Alte ori conversatiile erau surprinzator de plictisitoare. Ultima incarnare a lui Tobias a fost acum 2000
de ani, si deci era fascinat de lucrurile cu care noi suntem obisnuiti cum ar fi masinile, electricitatea, hainele moderne, televiziunea, mancarea si
calculatoarele.Se pare ca Tobias avea multe intrebari despre viata de zi cu zi, la fel cum aveam eu despre realitatea non-fizica.Nu ii simt prezenta
in jurul meu asa de mult precum obisnuiam.Pot spune ca este oarecum ocupat cu Sam acum, la fel ca si munca cu shaumbra care este provocata
de catre aceasta schimbare incredibila in era Noii Energii. El este intotdeauna disponibil cand voi il chemati, dar spre deosebire de trecut, nu ii mai
simt prezenta in fiecare zi. In timpul channel-urilor si a shoud-urilor lunare, trebuia cu adevarat sa lucrez pentru a-l aduce pe Tobias intr-un nivel
profund. Acum se simte ca si cum ar aluneca fara vreo fanfara sau ritual din partea mea. Am observat o diferenta reala in energia sa in timpul
channel-urilor de acum un an. Este mult mai ''uman'' decat inainte. Este mult mai paropiat. Si in mod surprinzator are o nuanta de emotie care nu
era prezenta in trecut. Uneori simt ca un fel de transfer cu Tobias si Sam. Cu alte cuvinte, pot simti interactiunea intre cei doi, aproape ca si cum
as asculta relatia lor. Tresar uneori pentru ca primul impuls este sa gandesc ca acestea sunt propriile mele sentimente si ganduri. Apoi realizez ca
sunt multi-dimensional in conectia mea cu Tobias si cu aspectul sau uman Sam.Uneori ma aud spunand ceva prostesc sau ciudat, parca as fi un
copil de noua ani.Apoi realizez ca ma conectez la Sam, prin Tobias.(si voi credeati ca este usor sa fii channel) Am observat ceva interesant la
Tobis asa cum el face tranzitia catre Sam. El se lupta cu adevarat cu incercarea de a-si pastra memoria a cine este cu adevarat.Cand fiecare
dintre noi ne incarnam in forma umana, constiinta umana are tendinta de a cauza o ceata a uitarii originilor noastre divine. Si pe marele inger care
este Tobias, pot simti ca asta il afecteaza si pe el. Ca Sam, el doreste sa fie capabil sa-si aminteasca sinele sau intreg, motivele pentru care vine
pe pamant si conectia sa cu cercul crimson si shaumbra. Dar ''constiinta gravitatii'' pamantului este atat de puternica incat chiar si Tobias se lupta
pentru a ramane clar. In timpul channel-ului eu ma conectez cu energiile pure ale lui Tobias, deci eu nu observ acest efect in timpul starii sale
schimbate a channel-ului, dar pot simti cand sunt constient de constiinta lui Tobias/Sam. Linda si cu mine ne pregatim pentru ''ultima suta de
metri'' cu Tobias. Calatoriile noastre in urmatoarele opt luni ne vor duce in Japonia, Koreea de Sud, Hawaii, Israel, Egypt, Elvetia, Spania,
Australia, Noua Zeelanda, Roamania, Brazilia si Statele Unite. Conferinta de vara a Noii Energii din Breckenridge, Colorado pe 19 iulie va fi ultima
mea aparitie publica cu Tobias. Este un gand dulce amar. Pe de o parte ii voi simti lipsa companiei sale apropiate si a channel-urilor pe care le-am
facut cu Tobias. Pantofii sai (sau sandalele) nu pot fi inlocuiti de nici o fiinta la fel. Pe de alta parte este minunat sa ma gandesc ca Tobias va fi
aici pe pamant, ca ne va insoti in calatoria noastra umana.Eu nu voi sti total ce simt despre plecarea/reantoarcerea lui Tobias pana in 20 iulie 2009. Intre timp, il pot ''simti'' reantorcandu-se pe pamant. El mi-a demonstrat cu detalii fascinante ceva ce noi toti am experimentat de multe ori, dar am uitat: cum este pentru un inger sa devina uman. Abia astept sa va impartasesc mai multe despre aceasta aventura cu Tobias in urmatoarele luni. sursa: http://www.crimsoncircle.com/