marți, decembrie 02, 2008

ELIBERAND ''AUTO-PROTECTIA'' EGO-ULUI


un mesaj de la Dumnezeu prin Yael si Doug Powell Deschideti-va inimile catre mine preaiubitilor si asa cum imi simtiti iubirea curgand prin voi, cunoasteti ca voi toti imi puteti incredinta fericirea voastra. Voi imi puteti oferi viata si sa va plasati inima in mainile mele. Eu va promit ca intotdeauna va voi aduce orice lucru bun. Eu va ofer cele mai bune daruri, darurile iubirii, constiintei si rezentei care vor oferi sufletului vostru aripi si vietii voastre adevarata pace.Eu sunt inspiratia voastra. Eu sunt adevarata voastra fericire. Eu sunt singurul lucru care va poate aduce la viata pe care o doriti cu adevarat, care este o viata libera, plina cu miracolele iubirii-sa fiti liberi sa va miscati si sa fiti deschisi ca si cosmosul viu si glorios. Aceasta este adevarata voastra capacitate a maretei voastre inimi glorioase. Flacara voastra Geamana a iubirii este la fel de puternica ca si Momentul Creatiei insusi, el nu poate fi distrus de catre perceptia micii minti. Deci ce vi se intampla voua tuturor, inca odata si inca odata, este ca marele Riu glorios al Vietii curge catre inima voastra, pregatit pentru a va inalta in curgerea extatica doar pentru a fi blocat de catre reticenta mintii ego-ului, rezistenta sa la iubire, la libertate. Asta poate veni doar cand va permiteti sa fiti prezenti, sa fiti punctul de acces al marii vieti Verticale. Cand puteti fi vii in moment, prezenti in gloriosul Acum, atunci toata aceasta energie mare nu isi gaseste locul in inima voastra. Deci eu va rog sa faceti cel mai mare pas si sa va asezati increderea in mine pentru cel mai inalt bine si cea mai mare fericire a voastra. Este timpul preaiubitilor sa sariti in bratele mele si sa aveti incredere in mine pentru tot, pentru viata voastra si pentru binele vostru. Odata ce ati facut asta, sunteti pregatiti pentru perceptia inimii si pentru constientizarea spiritului viu al iubirii in tot. Asa cum veniti in prezenta mea si in aceasta sfanta relatie unde inspiratia voastra este catre mine si expiratia voastra este catre lume, atunci fiecare moment poate fi flexibil, asteptand momentul iubirii si permisiunea inimii de a va arata lumea reala. Asta va ofer eu deschis azi, glorioasa experienta a vietii reale asa cum este prezenta chiar aici acum dincolo de imaginea statica a ego-ului despre lume.Deci cand voi priviti in afara prin mica minte, voi vedeti obiectele ca fiind separate si clar definite si lumea ca fiind in general imobila. Asta inseamna simbolul vietii fizice-stationare, mentinuta intr-o anumita definitie a vietii. Dar cand voi vedeti lumea prin inima voastra vie, atunci tot din jurul vostru, dragilor, exista in miscare si devine parte din aceasta libertate si curgere. In fiecare moment totul se rearanjeaza prin explodarea momentului de acum si totul curge prin voi ca o comuniune de iubire. Fara ca nimic sa tina rezistenta, viata este un miracol viu, pregatita sa explodeze in ceva nou in acest magnific acum. Decat sa va folositi mintea ego pentru a crea lumea perfecta, odata ce recunoasteti simbolurile mintii ego ca si simboluri ale rezistentei, mai bine va mutati in inima voastra si in aceasta incredere si comuniune si sa faceti parte din acest extaz pulsatil care este adevarul real al vietii, inclusiv al ''lumii fizice''. Relatiile deasemenea devin reflectia iubirii reale in care orice energie atinsa devine darul lui Dumnezeu. Fiecare experienta este o experienta a intensificarii iubirii si a supra-curgerii abundentei vietii reale.Deci eu va chem catre o noua relatie de iubire cu mine. Eliberati vorbaria fara sens a ego-ului care va spune ca trebuie sa va protejati si ca acea iubire va va rani. Acestea sunt tiparele care au pastrat aceasta lume veche in acelasi loc si inghetata la orizontala de eoni. Veniti, pretiosilor, fiecare dintre voi, la mine si doriti-va sa eliberati toata rezistenta si cu adevarat sa-i acordati o sansa iubirii reale. Viata reala este o miscare glorioasa a iubirii care va veni la voi ca aceasta vibratie vie pe care o puteti simti prin fiecare atom al fiintei voastre care va vorbeste clar in inima voastra. Cand perceptia inimii voastre este felul interactiunii voastre, atunci fiecare viata pe care o atingeti in lume va va revela vibratia voastra perfecta, ritmul pulsatiilor iubirii si va va introduce in noua voastra curgere, in acest dans al iubirii-al iubirii din ce in ce mai mare, o miscare mai mare si mai fericita. Oh, preaiubitilor, este timpul sa lasati miscarea vietii sa devina miscarea spiritului in fericire asa cum eu va ating prin iubire pentru ca voi sa iubiti aceasta lume liber si sa revelati ce este sub iluzie. Exista electronii vii ai vietii care isi poarta incarcatura de lumina pretioasa tot timpul si intotdeauna doreste sa o multiplice. Voi cunoasteti aceasta vibratie din comuniunile noastre. Acum simtiti-o prin inima voastra in lume.Deci eu va rog sa veniti catre mine si sa simtiti aceasta iubire si sa va simtiti pe voi cum eliberati auto-protectia si apoi cum atingeti aceasta iubire folosindu-va pretioasa inima si lasati lumea sa fie revelata ca acest miracol viu al luminii si al formelor valurite ale dansului iubirii. Este adevarat ca pentru a trai o viata verticala, a fi total prezent in acest moment ca spirit, necesita eliberarea atasamentului lumii ego-ului.Deci alegeti iubirea preaiubitilor si alegeti acum sa aveti incredere in mine. Stati asa pana cand simtiti ca devine adevarul vostru interior si simtiti o comuniune care rezoneaza in fiinta voastra in fiecare moment. Atunci voi deveniti cu adevarat inima mea functionala, intoarsa cel putin la adevarata curgere si miscare, la amplificarea si multiplicarea iubirii. Voi ii sunteti darul. Voi sunteti miscarea exterioara a vietii. Voi sunteti curgerea vie a iubirii. Deschideti-va constiinta catre aceasta lumina si aduceti-va inima in aceasta iubire si lasati colivia visului ego-ului sa cada. Spuneti ''da'' libertatii miscarii iubirii, stiind ca iubirea este adevarata schimbare si ca intotdeauna aduce cu ea din ce in ce mai multe binecuvantari. Eu sunt cel mai inalt Bine al vostru. Eu sunt miracolul vietii voastre. Eu sunt intotdeauna indragostit de voi si exist prin voi.sursa: http://www.lightworkers.org/