marți, decembrie 02, 2008

DE CE EXISTA INGRIJORARE?




un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff Uneori voi va simtiti descurajati. Totusi preaiubitilor, nu exista inaltimi de unde sa cadeti. Nu exista nici sus nici jos. Cand va simtiti descurajati, voi sunteti intr-o iluzie. Evenimentele si conditiile din viata voastra se schimba, totusi drumul pe care voi mergeti este ferm si drept.Nu puteti cadea de pe el. Puteti bajbai si face ocolisuri, dar drumul pe care sunteti nu este niciodata pierdut din vedere. Doar fizicul va pacaleste preaiubitilor. Doar fizicul are aceasta capacitate.Voi va plangeti de asta si de aia in viata. Va plangeti de lucrurile mici si adesea uitati de oceanul din care ati sarit. Si acum traversati mari si busola voastra este dreapta si destinatia sigura. De ce exista ingrijorare in capul vostru? Pentru ca doar acolo exista, in capul vostru.Totusi inima voastra este cea care poarta vasul. Capul vostru creaza nevoia de a repara si de a dispera in timp ce inima voastra este un bun calator. Intelectul vostru apasa pe inima voastra. Luati-l de pe inima voastra. Mintii voastre ii place sa aiba momentul sau de inflorire, totusi mintea voastra nu se afla intr-o conditie buna. Vireaza catre stanga. Mintea care gandeste prea mult pretinde ca este salvarea voastra, totusi mintea voastra este cea care prezice pericolul. Nu spun ca mintea nu este importanta. Eu spun ca este foarte importanta, si-a croit drum catre inima voastra si acum o impinge inainte, gandind in favoarea sa si nu pentru bunastarea voastra generala. Logica va dezamageste inca odata si inca odata. Nu exista nici o logica in a va lasa mintea sa fie mai mareata decat inima. Mintea voastra lasa inima sa cada si mintea voastra sta si priveste intelept cu mainile incrucisate si cu o grimasa pe figura ca si cum ar fi stiut tot timpul ca ar fi trebuit sa faceti sau nu... Prea des mintea voastra gandeste ''Ce este destept aici? Care este lucrul destept care trebuie facut? Lasa-ma sa stralucesc. Lasa inima sa fie servitorul. Nu este decat o pompa. Eu voi regla inima. Eu ii voi spune ce sa faca si cand.Pentru ca inima nu este decat o mica barca de canotaj si eu sunt un pachebot mare de ocean. Eu voi conduce inima. Inima trebuie sa fie supusa.Nu are minte proprie. Eu o voi proteja.Eu voi preveni ranirea sa. Eu ii voi oferi pasaje sigure. Eu voi pune inima sub punte si o voi scoate sub supravegherea mea. Inima este ca un copil nedisciplinat si eu sunt un administrator intelept''. Totusi indiferent cat de mult control cauta mintea, indiferent cata devastare provoaca si arunca vina pe inima, inima voastra continua sa bata si inima voastra este prea mare pentru a putea fi tinuta intr-un loc restrans. Sincer, mintea voastra este un glont. Da brutal peste inima voastra. Mintea nu are nici un sens. Are doar ganduri si isi va perpetua gandurile sale. Mintea voastra se pune pe ea pe primul plan, stralucirea sa, in timp de inima este un simplu servitor. Cumva mintea voastra v-a pacalit inima si o obliga sa traga povara trecutului, cand trecutul nu exista. Mintea voastra pacaleste inima voastra sa fie supusa, dar inima voastra nu isi uita niciodata adevaratul sau loc. Inima voastra este printul vostru incantator transformat intr-o broasca.Veniti acum, convertiti-va mintea in felul Meu de a gandi. Incurajati-va mintea sa aiba si alte ganduri. Incurajati-va mintea sa se intrebe des ''Ce ar face iubirea aici? Cum ar arata iubirea aici?" Si atunci mintea va incepe sa asculte inima si sa ingenuncheze si sa-i multumeasca pentru ca bate in pieptul sau si pentru darurile pentru umanitate si pentru loialitatea fata de mine. sursa: http://www.lightworkers.org/