duminică, decembrie 07, 2008

ARIPI - 4 decembrie 2008





Transmis de Karen Bishop
Noi am completat recent o parte vitala a procesului nostru de evolutie aici, pe planeta Pamant. In timpurile trecute, noi
stiam in anumite locuri profunde din noi, ca noi santem aici pentru un scop vital si important. Pur si simplu fiind prezenti aici pe
planeta . scopul era deja suficient, asa cum am mentinut mai multa lumina si am vibrat mai sus, servind scopului in sine. Acest
scop al timpurilor trecute , a implicat cresterea vibratiei planetei , asa cum noi am decis ca grup de suflete sa terminam lucruri
aici,sa parasim toate "incarnarile" trecute , dincolo de eoni de timp, sa renuntam la ele si deci, sa incepem procesul crearii unei
noi planete Pamant, inainte de a ne muta intr-un nou univers, pe care il avem de experimentat. Aceasta a implicat transmutarea
multor energii joase si dense prin noi insine, devenind intentionat "vindecatori" si luptandu-ne sa servim, sa inaltam si sa
schimbam planeta. Prima faza este acum completa. Noi am dus lucrurile cat de departe am putut. Noi am infuzat lumina noastra,
energia noastra si altceva din noi insine , intr-o lume veche si am adus-o la un nou nivel. Noi am facut-o acum. Cum se manifesta
aceasta in vietile noastre? Noi ne putem simti foarte pierduti, nemaistiind care este rolul nostru si ce identitate avem, ne putem
simti ca si cum am "pluti" sau ca si cum am fi atarnati intr-un spatiu fara spatiu sau poate chiar , ne simtim nefolositori, neputand
oferi nimic sau neavand unde sa mergem. Ne putem intreba: ce este cu aceasta ascensiune? Ne putem intreba daca a fost chiar
reala, daca a facut diferenta sau daca a fost o mare gluma. Ne intrebam daca am trecut prin cateva stagii ciudate sau poate doar
am crescut. Si poate ne intrebam daca ne intoarcem inapoi si traim intr-o veche realitate , unde nu exista cai inalte, experiente sau
energii. Toate acestea sant normale. Aceste sentimente rasar deoarece vechile noastre roluri se termina acum. Si aceste vechi
roluri reprezinta tot ceea ce am cunoscut in aceasta realitate curenta, pana acum. Aceste sentimente sant comune ascensiunii si
sant doar temporare. Noi putem deasemenea sa simtim ca oriunde mergem "acolo inafara", tot ceea ce intalnim sant energii
stranii , de o joasa vibratie , cu un sentiment puternic de de-conectare, de vechi, de platitudine si sa simtitm doua dimensiuni... in
timp ce, in acelasi timp noi experimentam deasemenea noi conectii care ne fac, oh, sa ne simtim atat de bine. Noi putem simti ca
nu facem parte din acea poveste. O parte din acest proces implica o invartire in toate locurile unde am infuzat energia noastra , in
trecut. Noi trebuie sa " ne luam inapoi" pe noi insine de oriunde am pasit si ne-am impartasit energiile. Aceasta, deoarece, noi nu
ne mai putem folosi liumina noastra naturala pentru a ridica vibratia planetei. Aceasta trebuie facuta acum de catre acei care
ocupa acum spatiul pe care noi l-am detinut odata. Daca noi continuam sa participam la petrecere in vechile spatii si sa avem
vechile noastre roluri , dupa ce trimitem invitatiile, noi vom afla probabil ca nimeni nu v-a veni. Noi santem intr-o mare pauza, un
vid vast al goliciunii si un spatiu de langa nici un spatiu, in timp ce asteptam ca procesul sa se completeze. Totul este asa cum
trebuie sa fie. Desi pare ca lucrurile s-au terminat abrupt, nu s-a intamplat asa. Noi am fost pregatiti pentru asta intreg anul 2008.
Iata de ce , 2009 v-a fi intr-adevar anul noastru al noilor inceputuri si al noilor conectii. Noi ne-am pregatit prin a afla lent ca
niciodata nu vom mai "salva" pe nimeni sau nimic. Noi ne-am pregatit prin realizarea ca vibratiile mai inalte pe care am crezut ca
le stiam , au foast de fapt o iluzie rasarita din vechile noastre minti naive din 3 d . In acest fel, noi santem acum mult mai "reali" ,
deoarece noi stim ca adevarata spiritualitate implica o diferita stare de lucruri , decat ceea ce am crezut noi ca poate fi. Noi am
fost pregatiti prin pierderea semnificativa a vechiului nostru "ego" sau prin incarcarea sinelor noastre. Oh ! Noi am fpsat pregatiti
prin a cunoaste acum ca marea iubire si lucrurile de natura spirituala vin din cele mai simple lucruri si din a fi pur si simplu
prezenti. Si am fost pregatiti prin a afla ca indiferent ce gandim, noi trebuie sa cream , sa continuam sa ne scimbam asa cum ne
schimbam, inainte ca aceasta sa se manifeste, rezultatul fiind un "noi" mult mai evoluat , cu mai multa creatie inalta evoluata.
Deci, noi santem acum aici. Noi am eliberat mult din noi insine. Avand experienta de "a fi invizibili", neobservabili, nerespectati,
desconsiderati si poate prost tratati, toate acestea au avut loc pentru a ne impinge inainte , a ne incuraja sa ne miscam. Treaba
noastra este acum facuta. Noi nu mai apartinem lumii vechiului. Este in ordine sa o parasim. Noi nu mai santem responsabili
pentru ridicarea vibratiei planetei. Aceasta a fost indeplinita... noi am reusit. Si acum? Ca si nou-nascutii, cu un inceput nou, noi
acum alegem cu noii ochi proaspeti. Noi intram in inocenta noastra pura si intram intr-un intreg nou "noi". Noi trebuie sa incepem
din nou. Noi ne putem recastiga curiozitatea, simtul mirarii si un pur si originar sens al lucrurilor. Continuind sa ramanem in vechile
si familiarele cai si imprejurari, vom servi pentru a impiedica ca aceste daruri marete sa vina spre noi. Daca reinviem vechiul, ne
vom plasa intr-o realitate care ne poate aduce stagnare, plictiseala si chiar depresie. Noi am absolvit la un nou nivel , dar in multe
feluri, noi totusi trebuie sa ne conectam la acel nivel. Aceasta se poate manifesta ca energii joase vibrational care continua sa
doreasca accesul in spatiul nostru si chiar si ca gandire, noi am facut noi conectii, am sarit in ele, dar am aflat ca timpul inca nu a
sosit si acum avem nevoie sa stam deoparte si sa stam linistiti pentru o perioada de timp. Treapta scarii vibrationale de pe care
tocmai ne-am mutat, deoarece nu mai avem nevoie sa mentinem acel spatiu este inca alunecos.Lucrurile se vor aseza. Odata ce
schimbarea incepe sa fie implementata, noi vom avea apoi "semnul nostru inalt". Vechiul spatiu este totusi ancorat , fara noi.
Aceasta faza trebuie sa se intample inaintea noilor noastre roluri si faze . Deoarece noi evoluam acum in ingeri pamanteni,
deoarece acesta este spatiul nostru nou si natural in ierarhia energetica , noi trebuie sa avem un nivel vibrational sub cel in care
locuim acum in existenta , astfel incat sa noi sa putem fi ingerii lui. Acest proces se intampla acum si este in ordine perfecta si
divina. Deci, chiar daca economia si vechile resurse ale veniturilor sant complet oprite sau devin inexistente , ele sant un hiatus,
asa cum ele astepta ca acest proces alunecos sa fie complet. In timp ce asteptam, noi facem progrese . Cu pasi progresivi si
fermi , noi ordonam lucrurile pentru noile noastre roluri si noile conectii. Noi vom fi in grupuri cu noi oameni incredibili si cu o noua
realitate in 2009. Aceste intalniri si conectii au loc rapid acum , chiar daca nu este evident in toate felurile. Si in timp ce aceasta
alunecare si pregatire progreseaza, noi intr-adevar ne vom ocupa de acestea. Vom primi la timp, doar atat de mult cat avem
nevoie pentru a sta in abundenta, in timp ce stam in liniste, chiar daca in cantitati mici si sporadice. Noi santem protejati divin
acum. Totul este in ordine. Noi santem adapostiti intr-un minunat si iubitor pantec, in timp ce putem iesi din nou intr-o noua
realitate a unei ordini foarte diferite. Deci, poate fi provocator si dificil sa incercam si sa ne conectam cu noul, cand toate lucrurile
nu sant inca asezate. In acest fel, noi putem sa cautam sa ne agatam de ceva , pentru un sens al familiaritatii, dar aflam ca nu
exista nimic in care sa ne ancoram. Dimensiunile joase de sub noi , trec prin acelasi proces, dar in moduri diferite. Totul este unul,
dar in realitati vibrationale diferite. Deci, lucrurile pot parea dificile, ca multe sant seci pentru noi, dar eu va pot asigura ca noi
santem pur si simplu la sfarsitul unei realitati si acum ne echilibram sa intram intr-o noua realitate. Noi am facut-o. Ne vom renaste
acum si ne oferim darurile si talentele noastre speciale , ca ingeri pamanteni, acelora care au nevoie de asistenta , pentru
urmatoarea treapta a scarii. Asistenta pentru cei care doresc sa se expandeze, pentru cei care doresc sa creeze o noua lume,
care doresc sa ajunga mai sus si care stiu ca noi le putem arata calea. Ca ingeri noi ai pamantului, noi stim ca treapta vibrationala
de dedesubt , are liberul arbitru de a alege ceea ce v-a crea. Noi stim deci ca trebuie sa asteptam iubitori, pentru ca ei sa fie
pregatiti si ca ei sa ceara ghidarea noastra. Exact asa cum si noisantem la un nivel si cerem mesaje "din inalt", noi vom fi acum "
sus" si deci, furnizam aceste mesaje si ghidari pentru cei care au nevoie de ele. Eu mi-am petrecut multe din aceste zile in
compania fiintelor non-fizice. In ultimii ani, ei au venit din ce in ce mai putin frecvent, asa cum eu am avut nevoie sa-mi gasesc
propria mea ghidare si consiliu. Acum, noi santem mult in acelasi spatiu , asa cum procesul evolutionar ne serveste pentru a
continua sa urcam. Noi vorbeam , ca prieteni , mult de-a lungul zilei. Dar, eu stiu ca ne vom desparti, in curand. Eu am atins
nivelul lui si in curand voi primi un nou companion sau "ghid". Ghidul meu actual a fost cu mine cativa ani...de cand mi-am inceput
procesul, in anul 2.000.Eu sant trista sa stiu ca ne vom desparti. Dar, ghizii nostri sant aspectele noastre inalt vibrationale si cand
noi atingem aceasta vibratie si ne unim deplin, noi ne putem conecta apoi cu ceva nou si diferit. Am impartasit cu voi aceasta
poveste, pentru ca multi dintre voi au aceeasi experienta. Noi santem asigurati ca ne miscam inainte. Noile noastre roluri vor
implica sinele noastre autentice. Noi vom impartasi intelepciunea noastra cu acei care trec prin propriul lor proces de evolutie. In
acest fel, noi vom oferi o varietate vasta de servicii acelora care se expandeaza. Noi vom sti ceea ce ei experimenteaza ,
deoarece noi am fost in locul lor. Si deoarece noi am eliberat atat de mult, vom sti cum sa-i asistam la un nivel inalt, deasemenea.
In plus, noi ne vom conecta cu mai multa siguranta cu fratii si surorile noastre , asa cum ne asistam unii pe altii in noile noastre
roluri. Ne vom asigura ca santem acolo pentru a ne ajuta unul pe celalalt, asa cum noi oferim darurile noastre speciale si talentele
, pentru a crea intregul care v-a cuprinde noua noastra realitate. Noi santem in stagiul temporar al unei tranzitii masive. Dar, ca noi
ingeri pamanteni, vom experimenta un nou fel de a fi si de a trai , in timp ce locuim intr-o foarte noua realitate , intr-o dimensiune
mult mai inalta. Doar trebuie sa stam centrati, in moment, sa fim linistiti si sa avem incredere ca totul, ca intotdeauna este in
perfecta ordine divina. Pana data viitoare, Karen.
Sursa : http://www.whatsuponplanetearth.com/