vineri, februarie 15, 2008

UN MESAJ DE SFANTUL VALENTIN DE LA LORD SANANDA



prin Elanthra 13 februarie 2008

Salutari preaiubitilor. Eu sunt Sananda si cunoasteti in aceasta zi ca iubirea mea este pentru voi. Inima mea este a voastra.Voi
ati muncit mult si greu si ati intretinut Buchetul. Voi ati mentinut vibratia Mea-vibratia Constiintei Christului Cosmic-vibratia Iubirii
Neconditionate, caci nu a fost profetit faptul ca Christul va veni inca odata? Realizati ca voi toti sunteti Christ?Cum purtati
Constiinta Christica, Voi sunteti toti Christ si ce rasarit minunat al Noii Varste! Ce onoare e sa porti lumina, caci Voi sunteti
Lumina. Voi sunteti luminile Pamantului si noi am coborat Noua Varsta si voi ati tinut magia asa cum emana din inimi, din inimile
Lucratorilor in lumina. Iubirea mea si inima mea este a voastra sunt ale voastre in aceasta zi si curge in toata gloria sa! Cunoasteti
asta! Cunoasteti ca eu sunt intotdeauna cu voi. Va rog chemati-ma, chemati-ma des. Iubiti-va unul cu altul, ajutati-va intre voi in
aceste timpuri importante. Opriti-va! Intorceti-va si oferiti acea mana de ajutor, caci nu asta e cel mai important?De acest Sfant
Valentin, Eu va trimit o felicitare speciala, una care cuprinde fericire si speranta si gratie si magie. As dori sa deschideti plicul si
ea se si insereaza la baza inimii voastre. Curge din inimile voastre. Curge din inimile voastre glorioase-inimile voastre frumoase.
Provine din tulpina Inimii de Diamant-Inima de Diamant a lui Dumnezeu-Gradina Fiintei Tale-fiinta ta originala. Gradina
glorioasa-Copacul glorios al Edenului.Priviti in interior si cautati-va pe voi, da, sunteti VOI-voi cei gloriosi si noua voastra creatie!
Ati observat cum voi ati...cum ati inflorit! Ati inflorit si ati renascut. Eu va iubesc foarte mult. Eu sunt Sananda. Fie ca rauletele sa
clipoceasca, florile gloriaose si vanturile calde sa va cultiveze inimile in aceasta zi. In iubire, Lumina si Fericire, EU SUNT
SANANDA. sursa:http://lightworkers.org/node/19774

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu