sâmbătă, februarie 23, 2008

MESAJ DE LA SIRIENI SI DE LA UN FOTON


Transmis prin Paschalis Kazakopoulo Bine ati venit , noi va uram bine ati venit la toti! Bine ati venit la marea Loja Alba de pe Sirius. Noi santem Sirienii si va uram bine ati venit , deoarece voi ati pasit in interior, ati devenit unul cu noi. Noi va felicitam pentru lectiile pe care le-ati invatat. Noi va dam curajul pentru lectiile care vin, ca si sustinerea noastra pentru munca vietii voastre. Munca transmutarii , a alchimiei, munca Sinelui. Noi santem aici. Simtiti-va confortabili in noile locuri ascensionate.Casa voastra a fost intotdeauna aici si voi ati incercat sa alcatuiti alte case, dar casa voastra a fost intotdeauna aici. Deci, veniti acum si bucurati-va de casa voastra. LOJA. Cum va simtiti in acest loc? Vedeti altarul din fata voastra? Vedeti alti Lucratori in Lumina care stau in cerc in fata acestui altar? Vedeti cum descinde steaua. Aceasta este steaua Sirius. LOJA SIRIUS. Razele acestei stele va ating in cel de-al 3-lea ochi , in timp ce stati in casa voastra , aici. Simtiti aceste calitati. Simtiti aceasta energie. Ar fi bine sa nu mai vorbiti deloc astazi si doar sa simtiti. dar, deoarece noi stim ca voi doriti mai multe informatii , noi vom lasa ca Fotonul sa vorbeasca. Fotonul intra acum in cel de-al 3-lea ochi al vostru si vine prin steaua Foton. Deci, il lasam sa va vorbeasca. " Eu sant energia Fotonului. Eu sant Sursa. Eu sant sursa care va atinge retelele voastre. Eu sant UNUL si Eu doar sant. Ma simtiti? Eu sant constiinta electrica. Eu sant dincolo de viteza Luminii. Eu sant noua frecventa si Eu incerc sa daruiesc lumina electrica intr-o lampa cu gaz. Asa va descriu Eu pe voi. Cu cat mai repede se stabilizeaza aceste circuite electrice in propriile voastre campuri electromagnetice este nevoie de noi distribuitori pentru ca manifestarea sa existe. Acesti distribuitori sant gandurile voastre si pilonii sant mintea inimii. Inima acumuleaza si Eu ma concentrez acolo. De acolo Eu ma rotesc si acolo Eu rezult, inchei. Munca mea actioneaza cand acolo exista acces si cand nu este. Deoarece aceasta doar exista. Deoarece este acolo ! Eu si Intregul, ceea ce voi numiti energia fotonica. Voi le numiti simptome ale ascensiunii. Noi le numim UNUL. Centrul, punctul. Cand voi iesiti afara din punct , aveti o orbita specifica. Cand nu aveti o orbita , nu santeti aliniati cu punctul. Deci, ceea ce aveti nevoie este sa va aliniati la orbita voastra din jurul punctului , deci sa va apropiati langa punct. Deveniti punctul. INTREBARE : Cum putem noi realiza aliniamentul si apropierea fotonului , pentru a fi instantaneu echipati? Nu inteleg intrebarea. As dori sa o faci mai substantiala. Mai simpla. Ce vrei sa spui cu instantaneu? - In toate cele 24 de ore, fara separare. - Dar niciodata nu exista separare. UNICUL nu desparte nimic. - Cand iesim din aliniament , noi credem ca acolo exista separare. - Noi santem mereu iluminati. Eu (fotonul) sant intotdeauna acolo, chiar daca voi santeti aliniati sau nu. Ceea ce va cauzeaza este simptomul. Ceea ce va cauzez Eu este aliniamentul. Si Eu fac aceasta prin iubirea neconditionata, fara sa astept sa-mi cereti sa fac ceva. Eu doar fac aceasta. Acum , poate ati inteles mai bine. - Multumesc. INTREBARE : - Cum te putem invoca cu o singura fraza? - Fotonul : Nu trebuie sa ma invocati. Eu sant in jurul vostru. Voi santeti acasa. Eu sant Fotonul. Sa ma invocati pentru ce ? De cand aceasta trebuia facuta , Eu o fac. - Dorim sa te simtim. Fotonul : Cand voi simtiti acest puls electric, cand simtiti deschiderea din inauntru inafara , aceasta inseamna ca sant Eu si tot ceea ce Eu Sant. Vrei sa pui o intrebare mai clara? Deoarece , cu siguranta voi ma simtiti , nu-i asa? Deci, ce va poate indeparta de Mine? - Voalul uitarii. Fotonul : Care nu exista pentru Mine. - Dar exista pentru mine ! Fotonul : Eu sant in urma ta, in tine , in jurul tau. Ceea ce trebuie sa faci este foarte simplu. Sa te trezesti. Deci, trezeste-te esti ACASA ! Si ce trebuie sa faci pentru a simti asta? Doar accept-o. Te-ai gandit vreodata cate lucruri functioneaza , dar tu nu le-ai acceptat? Majotitatea dintre ele, ca voi toti de aici. Eu sant Fotonul. Eu actionez dezinteresat. Dar voi, ca oricine de aici, voi incercati de multe ori sa limitati, sa obligati sau sa blocati. Nu exista blocaje, deoarece este energie si energia nu este modelata, ea se imprastie, reflecta, radiaza, pulseaza si vibreaza. Deci, pentru a ma obtine pe Mine, Fotonul, voi trebuie sa intrati in acesta vibratie, acest puls si in reflectia interioara. Reflectati ceea ce santeti si veti simti asta. Voalul uitarii va serveste pe voi, nu pe noi. Noi santem aici. Eu sant Fotonul ! INTREBARE : Cum putem noi folosi calitatile Fotonului pentru binele superior? Fotonul : - Energia fotonilor este o energie care emite si se revarsa de la Sursa , de la esenta. Invocare sau aprobare de la cine? Unde? Doar aici sau acolo? Daca voi ganditi ca exista aici, atunci acolo unde este? Eu cred ca santeti confuzi. Noi v-am spus bine ati venit. Voi santeti aici ! Nu exista acolo. Deci, cooperati. Aratati cu mainile , ghidati energiile. Voi aveti puterea. Trebuie sa practicati , voi santeti inactivi si asta este tot. Eu nu sant teoria ; Eu sant Fotonul, deci Eu sant actiunea si simultan rezultatul. Deci, actiunea este unu si rezultatul este unu. Si unu plus unu fac unu, nu doi este unu. Este acelasi, nu este altceva. Deci, laq intrebarea ta , Eu raspund ca da, puteti deveni unu si sa actionati , actionati neinfluentand si neconditionat , indiferent cat este nevoie si oriunde este nevoie. Aceasta este ceea ce fac Eu si Eu sant Fotonul. INTREBARE : Este o iluzie ceea ce noi numim perioada de aliniere armonica? Fotonul : Nu , nu este o iluzie. Iluzia este ca credeti ca exista ceva inafara voastra. Radiatia este mult mai puternica , daca vreti. Multi fotoni ca si mine vin , ei nu pleaca, ei doar actioneaza. Si deoarece sant multi fotoni , ce se intampla? Foarte simplu. Spuneti-mi ce se intampla? ILUMINAREA. Voi puteti spune si asa. In mod esential UNUL imprastie. Nu-i asa? Mai multi oameni se simt ACASA. Mai multi oameni simt ca s-au intors acasa. Si Eu spun ca ei simt asta deoarece este singurul fel in care putem comunica, prin simtire. Eu sant fotonul. Vom vorbi din nou. La revedere ! SIRIENII : Noi ne bucuram ca Fotonul a vorbit cu voi. De fiecare data lectia voastra va fi diferita . Si stiti de ce va fi diferita? Deoarece noi, Sirienii, cei 33 de Sirieni au decis sa va invete de aici inainte , in aceasta clasa. Voi aveti ceva informatii de baza, dar noua informatie care nu este inca structurata este tot ceea ce veti pune in actiune , asa cum va spus Fotonul foarte bine. Noi va intampinam cu Iubire. SIRIENII. Sursa : www. spiritinathens.gr