miercuri, februarie 20, 2008

ASHTAR GALACTIC



ASHTAR GALACTIC - ASHTAR prin Soltec Salutari , dragii nostri, Eu nu am venit inainte, dar am fost prezent de ceva
timp. Eu sant Ashtar care vine si poate sant dintre voi cei care se simt familiari cu mine. Eu vin ca un aspect expandat al celui pe
care il numiti Ashtar, cel ascensionat. aspectul care este pezent cu voi acum este al unei frecvente dimensionale inalte, a carei
esenta este inca conectata la ceea ce voi numiti in mod obisnuit , stele. Am inaintat in vibratia a ceea ce este galactic. Corpurile
celeste individuale au constiinta, au un corp spiritual si isi au perechea in alte dimensiuni. Si galaxiile isi au propria lor vibratie si
as indrazni sa spun ca au si un suflet. Santeti constienti de multiplicitatea in singularitate , cum totul se intoarce inapoi la
Divinitate. Asa cum umanii au o constiinta de grup ca si specie, galaxiile pot fi cunoscute ca si constiinta de grup a corpurilor
celeste, care sant atrase impreuna pentru a forma o asemenea entitate magnifica ca si o galaxie. Desigur, galaxiile apartin unor
structuri si mai mari , numite superconglomerate de galaxii - inca o data , multiplicitatea in singularitate. Totul pana la urma se
intoarce inapoi la unuvers ca si intreg si cum este un univers printre multe altele, apoi intregul tipar se repeta din nou. Eu spun
toate acestea , astfel incat sa puteti aprecia ca am venit in aceasta zi ca o prezenta galactica. Eu operez pe vibratia sufletului unei
galaxii si sant binecuvantat sa am un asemenea loc in cosmosul divin. Aspectul meu cu care santeti atat de familiari, care imi
ofera numele de Comandantul Ashtar nu este decat o farama , ca sa zic asa, alaturi de multe alte manifestari pe care le afisez,
asa cum faceti si voi. Ashtar, fiinta ascensionata din dimensiunea a 5-a este o parte a unui detaliu al meu si exista o parte mai
mare a mea , decat prezenta galactica .Energiile mele sant mult mai mari, sant mult mai profunde decat ar putea canalul sa
experimenteze prin Ashtar. Oportunitatea de a locui suprasufletul de atat de multe entitati , care cuprind vibratia pe care eu o
pastrez pentru ei, astfel incat ei sa poata fi adumbriti si grupati impreuna este cu adevarat uimitor. Este o asemenea onoare si nu
spun asta pentru a ma preamari singur, caci acest lucru este irelevant. In adevar trebuie sa stapaniti propria magnificienta pentru
sine. Ca si vibratie a unei galaxii , Eu imbratisez energii multiple si cunostintele acelor corpuri celeste in aura mea, daca ii puteti
spune asa. In taramul vostru fizic exista gravitatie , care pastreaza galaxiile impreuna si care intr-adevar mentine sistemul vostru
solar impreuna si asa mai departe. Trebuie intotdeauna sa ne amintim ca fizicul este o reflectie a taramurilor inalte si spirituale (
precum sus asa este si jos ) si asadar gravitatia este in principiu o expresie fizica a ceea ce se manifesta in taramurile inalte, la o
vibratie mult mai inalta. Constiinta mea pastreaza o anume galaxie impreuna. Sant multi ca si mine, caci sant nenumarate galaxii
si intregul vostru univers isi are perechea vibrationala in taramul spiritual. Nu este la fel ca si acele imagini pe care le primiti pe
televizoarele voastre, care sant cu adevarat o serie statica si cand le vedeti foarte aproape , incepeti sa percepeti matricea. Pot fi
numite impulsuri electrice , dar este o metafora pentru campul stralucitor care este dincolo de iluzie; masca taramului fizic. Acea
matrice stralucitoare de energie este o minunata tapiserie de entitati si vibratii , care au constiinta si fac lucrarea lui Dumnezeu in
felul lor. Poate ste un aspect al vostru , cel care santeti vibratia unei galaxii. Poate exista un "voi" care mentine intregul univers in
imbratisarea voastra , astfel incat Expiratia si Viziunea , vibratia deasemenea are constiinta, asa cum ati invatat prin minunata
entitate numita "Ceea ce Eu Sant". Va multumesc pentru aceasta oportunitate si sper ca cerul vostru sa aiba o dimensiune diferita
pentru voi. , sa devina mult mai intim. Santeti alintati la toate nivelele in timp ce santeti in forma fizica. Eu sant Ashtar Galactic,
ADONAI. Sursa : http://www.voyager.com/