joi, februarie 21, 2008

Mama Pamant : ABUNDENTA



8 februarie 2008; transmis prin Sarupa Shah

Eu sunt mama voastra, Mama voastra Divina. Flacara geamana a Tatalui vostru Divin. Noi suntem parintii vostri sacri. Noi va
iubim pe fiecare dintre voi asa cum v-ati iubi propria familie. Acum aceasta energie a abundentei este cu adevarat experimentata.
Poate ca nu sunteti capabili sa o experimentati in totalitate inca. Aveti incredere ca este creata. Acesta este timpul vostru de a
descoperi cum sa traiti ca o Amprenta Divina Originala. Traind ca si esenta sufletului etern abundent, oferind mereu si primind
mereu de la Sinele autentic. Ce este cu adevarat abundenta? Pentru multi inseamna bogatie din punct de vedere material. Voi
vorbiti despre bogatie atat de des, despre bani, despre casele voastre foarte mari...dar toate astea sunt iluzii. Caci voi nu puteti
vedea ca toate aceste lucruri materiale nu sunt decat o cristalizare a energiei spirituale intr-un fel sau altul? Relatia voastra cu ele
este asa cum este din cauza relatiei interioare. Relati voastra cu banii este conectata cu capacitatea voastra de a sustine
fericirea, simtul vostru de stabilitate si unicitate. Casa voastra, pe de alta parte, vorbeste despre cat de mult va apreciati si despre
cat de mult cunoasteti cine sunteti? Voi sunteti, fiecare dintre voi, un suflet preaputernic, egal si unic in acelasi timp. Daca va
considerati nesemnificativi, atunci nu veti vedea viziunea cum devine realitate. Tema cheie aici este ca abundenta si emotiile pot
fi descrise in acelasi fel. Dintr-o perspectiva a energiei nu este nici o diferenta. Daca ati putea vedea tiparele energetice si
geometriile sacre pe care Eu le vad, veti vedea ca sunt exact la fel.Ceea ce va impartasesc dragii mei, este nevoia de munca
interioara. Nu este un accident ca atat de multi dintre voi, atunci cand meditati va conectati la inima mea, la sufletul meu prin solul
de la picioarele voastre. Voi adesea vizualizati cum aceasta conectie merge din ce in ce mai profund in miezul inimii mele. Eu
sunt, daca va place sa va imaginati, in interior. Eu sunt in miez, eu inteleg lucrarile interioare dar eu sunt reflectia in lucrarile
exterioare. Desigur, eu nu sunt nici in interior si nici in exterior, caci Eu sunt tot ceea ce este in orice timp. Analogia voastra este o
amintire a locului unde puteti calatori. Profunzimile in care puteti intra. Cand sunt dezechilibrata, echilibrul din jurul meu este
afectat. Conectia cu fiintele celeste este slaba. Asa cum este sus, asa este si jos, in afara in interior, ganditi ce doriti. Si eu lucrez
la fiinta mea interioara, caci daca echilibrul meu trebuie sa faca schimbarea, ar fi in detrimentul fiecaruia dintre voi, asa ca eu
continui sa imi obtin echilibrul.Eu am asistenta a doua fiinte marete care traiesc langa mine si alte fiinte de lumina care lucreaza
pentru a ma sustine. Eu stiu ca fiecare dintre voi, in felul vostru ma sustineti asa cum va sustin si eu, asa cum este normal intr-o
relatie. Cand functioneaza este ca o uniune, cand nu functioneaza ii puteti spune dualitate.Intr-adevar dualitatea exista dar este o
constructie a mintii omului, caci in fiecare experienta exista o uniune, care este fie echilibrata, fie nu. Este abundenta daca cautati
in majoritatea circumstantelor, intr-o forma sau alta. Este exprimata in feluri diferite si cu intentii si scopuri diferite. Nu este o
reflectie non-spirituala faptul ca voi cautati bogatie in bani. Noi nu am spus ca acest lucru este impotriva Legilor Universului. Ceea
ce am decretat pentru sustinerea calatoriei voastre este faptul ca abundenta este fara limite si poate fi accesata prin munca
interioara. Este actiunea de a deveni mai clar si de a trai ca si esenta sufletului vostru care creaza abundenta. Fiecare dintre voi
are o perspectiva diferita asupra abundentei si la acest lucru trebuie sa va asteptati. Noi stim deasemenea ca pentru multi
experienta trairii in intreaga expresie a amprentei divine adevarate este cea mai iluminata experienta. Este ca si scoaterea unei
vechi piei, astfel incat ceea ce a fost odata valoros sa fie scos la suprafata. Este o calatorie a expansiunii. Inaintarea s-a dovedit a
fi un lucru dificil pentru multi, dar munca interioara nu a echilibrat viziunea exterioara. Nu ar fi stabil si intelept sa va miscati prea
repede cand acest dezechilibru este prezent. Poate ca simtiti ca sunteti tinuti pe loc, dar ati fost tinuti intr-o imbratisare iubitoare,
in timp ce alti factori se asezau la locul lor. A venit timpul ca eu sa va impartasesc acest mesaj, asa cum energia se schimba si
cu ea vine si oportunitatea voastra de a face schimbarea voastra personala inca odata. Pentru a face aceasta calatorie catre
abundenta, trebuie sa faceti pasii necesari stand in propriul adevar. Eliberand propria panza de paianjen si infruntand umbrele
karmice pe care le purtati in sistemul vostru energetic. Respirati rofund prin inima voastra, inspirand si expirand ca si cum ati
respira cu inima. Imputerniciti-o, caci prin inima puteti experimenta adevarul a cine sunteti. Adevarul a cine sunteti aici. Inima
voastra e cea care reveleaza si deblocheaza pentru voi portalurile voastre personale. Pentru ca un mai mare progres planetar sa
aiba loc asa cum va doriti voi, trebuie sa fiti capabili sa faceti propria calatorie materiala. Nu este timp pentru a va odihni sau a va
culca pe lauri; este timpul pentru actiune gratioasa. Eu sunt Mama voastra, Eu lucrez pentru a aduce iluminarea, pacea si iubirea
in inima fiecaruia dintre voi. Le vor aduce simplitatea si claritatea. Voi suntetia bundenti! Odata ce sunteti capabili sa curatati
molozul si sa intelegeti cum functioneaza energia celesta, veti fi capabili sa vedeti ca indiciile si codurile voastre nu au fost
departe de voi. Cautati in interior si expresia exterioara va fi dincolo de astepatrile voastre.Este un Univers generos care exista si
este dorinta mea ca fiecare dintre voi sa experimentati aceasta binecuvantare si unicitate cu abundenta pe care eu o simt si o
cunosc.Aceasi abundenta pe care Tatal Divin o experimenteaza si o cunoaste deasemenea. Noi nu vrem sa fie in nici un alt fel
decat asa cum a fost intentionat. Va rog mergeti cu binecuvantarea mea i simtiti iubirea pe care eu o am pentru voi. Eu sunt
Mama voastra, fiinta planetara, mentinatorul luminii si creatorul abundentei pentru voi la acest timp. sursa:
http://creativecommons.org/