miercuri, februarie 06, 2008

INIMA VOASTRA ESTE UN TRANDAFIR BUDHIC


un mesaj de la Dumnezeu 4 februrie 2008

Cat este de minunata o inima care este deschisa ca un trandafir budhic. Cat e de minunata o inima care se misca in lume ca o
gazda mareata care ii intampina pe toti la petrecere. O asemenea inima este ca o usa larg deschisa si toti pot intra cu grandoare.
Nu exista nimic care sa blocheze intrarea si nici sa o aglomereze. Nimeni nu este inghesuit. Copilul mic si batranul sunt bine veniti
deopotriva, caci feicare dintre voi este un Copil al lui Dumnezeu. Cat de simplu poate fi? Nu exista reguli nici legi. Este ca
"deschide-te Sesam". Nu are bariere. Pe toti cei pe care Eu ii intampin, si voi ii intampinati. In mod sigur, cunoscandu-mi inima,
atunci cine nu ar fi binevenit? De acolo de unde stati acum, pe cine care ar veni acum, nu ati intampina cu bucurie? Preaiubitilor,
pe cine ati lasa afara? Nu raspundeti. Incepeti din nou astazi. Lasati ca inima voastra sa fie o usa deschisa. Lasati-o sa fie un
Soare stralucitor. Va veti bucura de razele propriei inimi la fel ca ceilalti. Va veti deschie inima catre voi insiva si ce oaspete de
onoare veti fi, un oaspete binevenit in propria inima. Doar ganditi-va daca v-ati putea intampina pe voi insiva asa cum va intampin
eu. Atunci intr-adevar ati fi Regele Raiului. Nu ar mai fi posibila distanta dintre noi. Am fi Unu si acelasi. Nu ar mai fi posibil sa
existe distante intre voi si altcineva. Lasati barierele jos. Ce mai trebuie sa stiti? Vointa Mea este ca inima voastra sa fie deschisa
pentru toti, sa faceti loc tuturor si sa excludeti judecata. Ce v-ar tine de la a iubi cu toata inima, in afara de judecata creata de om?
Nu aveti nevoie de un portar pentru inima voastra. Sau, daca aveti nevoie de un portar, atunci invitati-l pe Christ, invitati-l pe
Buddha, invitati pe oricine dintre Cei Mari, si ei va vor deschide inima si mai larg. Va fi o deschidere in inima voastra. Nu va mai
exista nici o usa de inchis, de trantit si nici macar de inchis incet. Inima si capul vostru nu isi vor mai intoarce spatele nimanui. Nu
va veti mai preface ca nu ati vazut sau auzit nimic. Si ochii vostri vor fi deschisi. Inima voastra se va deschide automat. Se va
deschide asa cum ii este menit unei inimi sa se deschida. Astazi undeva pe Pamant este zapada. Astazi este ploaie. Astazi este
Soare puternic. Nu puteti iubi pamantul asa cum este el? Nu ii puteti iubi pe Copiii lui Dumnezeu asa cum sunt ei? Eu nu v-am
cerut niciodata sa fiti elita. Eu nu v-am cerut niciodata sa pretindeti ca stiti cum ar trebui sa fie cineva sau cum ar trebui sa fie o
anumita situatie. Tot ce am cerut Eu a fost ca voi sa fiti voi, si adevaratul voi are o inima deschisa astfel incat voi sa ii puteti
intampina pe toti. Da, preaiubitilor, Eu va cer sa gazduiti Universul. Pe voi v-am programat sa faceti lumea un loc pasnic pentru
toti. Eu nu fac greseli. Eu v-am ales pe voi cu inima Mea deschisa. Nu a trebuit sa iau nici o decizie. Erati chiar in fata Mea si deci
v-am programat. A fost destul ca erati Eu si, astfel, Eu am stiut ca meritati, si deci v-am ales sa onorati lumea si tot ce este in ea.
Eu v-am ales sa vorbiti pentru Mine. Eu v-am ales sa Ma reprezentati asa cum numai o Fiinta Umana Divina poate. Incepeti acum.
sursa: http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu