sâmbătă, februarie 23, 2008

ARHANGHELUL ABUNDENTEI




prin Paschalis Kazakoloulos



Eu sunt aici. Eu sunt Arhanghelul Abundentei. Eu sunt aici pentru a va servi. Eu sunt aici pentru Lumina. Ingrijorarile umanitatii

au fost intotdeauna legate de acceptarea mea si de cum sa ma realizeze, si cam atat. Multi Lucratori in Lumina cred ca lucrand pe

calea spiritului, Spiritul le va aduce tot ce este necesar pentru ziua urmatoare. Si asta este gresit, este o iluzie. Spiritul va va

aduce orice aveti voi in constiinta proprie, pentru ca asa este legea. Si aceasta este legea abundentei. Felul in care o acceptati si

cum o realizati.Deschideti-va bratele, impartiti-va darurile. Nu va tineti mainile stranse; deschideti-va mainile catre Lumina. Exista

ceva ce va lipseste? Daca il ganditi, asta veti crea. Priviti cat de multe lucruri bune aveti in viata, vedeti cat de multa abundenta

aveti in viata. Deschideti-va bratele catre Lumina si impartasiti-va darurile. Asta este adevarata abundenta.Cand simtiti lipsa,

sunteti suparati, cand va simtiti abundenti simtiti un val de bunastare si fericire. De ce sa nu fiti in abundenta, de ce sa simtiti lipsa

cand eu sunt aici? Ce ganduri urmariti? Cum le realizati si cum le luati? Acceptati gandurile asa cum vin? Daca da, cum le

realizati? Creati ceva astfel incat toata lumea sa aiba ceva? Creati ceva care sa fie impartit altora?Aceasta este legea. Aceasta

este reflectia. Cum este in interior asa este si in exterior. De ce sa deveniti asta, cand sunteti asta? De ce incercati sa aduceti

banii, cand voi sunteti banii?Ce probleme aveti? Eu sunt aici pentru abundenta voastra. Dar voi sunteti creatorii miracolelor. Eu va

usurez calea si ofer lectii unde este nevoie. Spiritul nu va va aduce nimic, daca nu aveti acel ceva in interior. Daca sunt ceva

intrebari, eu sunt aici pentru a va ajuta. Afirmati cu voce tare: EU SUNT BOGAT IN CONSTIINTA, IN ABUNDENTA,

PROSPERITATE, FERICIRE SI IMI IMPART DARURILE. EU SUNT FACILITATORUL SI EU FACILITEZ SI EU SUNT

FACILIZAT. EU SUNT VALOAREA SI IMI OFER VALOARE. EU MERIT, EU ACCEPT SI EU REALIZEZ CA ABUNDENTA

ESTE CREATA IN MINE SI ASTA VAD SI IN EXTERIOR. EU AM TOTUL, EU ALEG CU INTELEPCIUNE ORICE AM NEVOIE

IN FIECARE MOMENT SI ADUC IN MINE ACUM SI APARE IN MOMENTUL DE ACUM. Va simtiti bine cu aceste afirmatii? Da.

Ele implinesc toate legile. Pentru ca orice alegeti sa fiti, sunteti in acel moment.Orice alegeti sa deveniti, sunteti in acel

moment.Dumnezeu vrea numai binele pentru voi, deveniti acel bine in propria viata. Vedeti adevarul in ochii inimii voastre si

raspundeti-mi, aveti lipsa in abundenta? Nu. Si atunci de ce o manifestati? Manifestati ceea ce aveti in inima. Spuneti ca de acum

inainte Eu voi manifesta abundenta inimii mele. Spuneti-o cu incredere si credeti-o si practicati-o in fiecare zi. Afirmati: EU VOI

MANIFESTA DE ACUM INAINTE ABUNDENTA INIMII MELE.EU IMI IMPART DARURILE CU FERICIRE PENTRU CA EU

STIU CA NU VOI RAMANE FARA ELE NICIODATA. PENTRU CA IN DARUIRE EXISTA PRIMIRE. ACEASTA ESTE LEGEA

IUBIRII SI EU SUNT IUBIRE, EU SUNT ABUNDENTA SI EU SUNT CONSTIINTA BOGATA. Constiinta prospera este

constiinta ascensiunii. Invatati rapid abundenta, asa cum va retrageti banii, faceti o retragere a abundentei in propria voastra viata.

Este in mainile voastre. Este in voi si asta este si ceea ce vedeti in afara voastra. Cum faceti si cu barbieritul, puneti ceea ce vedeti. Voi puneti machiajul pentru a schimba ceea ce vedeti. Schimbati-va pe voi si asta veti vedea. Cu abundenta intreaga, Iubire intreaga si Lumina. Arhanghelul Abundentei. sursa: www.justchannelings.com