sâmbătă, februarie 16, 2008

MESAJ DE LA MARY


- 15 Dec. 2007 Transmis prin Pamela Dragi prieteni, Eu sant aici astazi cu multa bucurie si o inima deschisa catre voi toti. Eu sant Mary. Eu am fost mama lui Jeshua. Eu reprezint aspectul feminin al energiei Christice , care acum incepe sa se nasca pe Pamant intr-o masura din ce in ce mai mare. Energia feminina a fost mult timp reprimata in societatea voastra si in inimile voastre deasemenea. Energie feminina este o forta primara a creatiei, o parte fundamantala a TOT CEEA CE ESTE. Ea aduce in fata viata si curge spre oricine. Fara ea , nu ati exista , nici ca suflet nici ca fiinta umana. Curgerea feminina a energiei poarta deasemenea magia la acest timp si doreste sa lumineze intunericul in acest decembrie , la fel si luptele voastre interioare si starile proaste. Voi cateodata doriti tot ce este mai bun pentru aceasta planeta. Eu va spun ca este valabil si serveste unui scop. Voi faceti o munca importanta aici. Prezenta voastra influenteaza toata viata din jurul vostru , voi aducand schimbarea in lume. Oricum, aceasta nu are nevoie de concentrarea atentiei voastre.Nu trebuie sa va concentrati pe altii deloc, sa faceti diferente. Secretul este ca voi trebuie sa va concentrati pe voi insiva si pe integritatea fiintei voastre.Asa cum va umpleti pe voi cu o constiinta iubitoare, o acceptare a cine santeti in toate fatetele voastre , voi creati un canal prin care Lumina vine usor spre voi si curge automat catre altii, deasemenea. Voi intr-adevar trebuie sa dati atentie doar persoanei voastre , de a va indeplini misiunea aici pe pamant. In acest context, as dori sa va vorbesc astazi despre cum puteti fi o mama spirituala pentru voi. Eu reprezint energia mamei in traditia crestina. Dar ce inseamna aceasta cu adevarat? Maternitatea este un aspect crucial al energiei feminine : mama este vazuta ca cea care da viata, hraneste si poarta aspectul naturii. Dar este aceasta imaginea completa? In imaginile care au aparut cu Mine in decursul istoriei , multe au fost distorsionate si denaturate.De aceea as dori sa va spun putin mai mult despre viata Mea pe Pamant, atunci cand am fost mama lui Jeshua. Am fost adesea portretizata ca un sfant , dar cu siguranta nu am fost asa ceva pe parcursul vietii mele de atunci. Am fost o femeie obisnuita din carne si sange, am cunoscut o mare tulburare emotionala si am fost familiara cu toate greutatile prin care treceti si voi in vietile voastre. In familia in care m-am nascut, am venit tarziu, al 7-lea si ultimul copil , cu multi frati si surori mai mari decat Mine. Am fost un copil incapatanat. De mica, am invatat devreme sa-mi port singura de grija si sa nu depind de altii. Parintii Mei erau acolo pentru Mine, dar nu am fost in centrul atentiei. Aceasta oricum se potrivea naturii Mele pentru expansiune, pentru ca imi placea sa am lumea mea fantastica si sa merg acolo pe cont propriu. Pentru o fata eram puternica si aventuroasa. Aveam dease,enea o puternica intuitie despre anumite lucruri si nu deviam de la aceasta ghidare interioara cu usurinta. Nu ma prea preocupa ce gandesc ceilalti despre Mine. Am avut frati mai mari care ma testau mereu si de aceea, am realizat devreme ceea ce a fost necesar, sa-mi construiesc propria mea mandrie si stima de sine , astfel incat am putut sa fiu cine am fost.A fost putin diferit. Am putut simti energiile si am avut tendinta de a "Ma uita prin oameni". Adesea, in timp ce ei vorbeau, Eu puteam simti ca ei ascundeau lucruri , emotii care erau grele si violente , in timp ce comportamentul lor la suprafata era calm. Ca si copil, atunci ramaneam confuza. Simteam ca ceva era gresit si ma intrebam de ce, dar nimeni nu-mi explica asta. Am fost deasemenea un copil singuratic, adesea ma simteam neinteleasa. Imi placea sa fiu in natura si am iubit animalele din jurul casei. Cel mai rau lucru care mi s-a intamplat in timpul copilariei Mele a fost moartea mamei. Aceasta s-a intamplat in timp ce eram foarte tanara, o adolescenta ; mama Mea era relativ in varsta si m-a nascut tarziu. Moartea ei a fost prima confruntare cu pierderea pentru Mine. A fost o experienta foarte dureroasa si m-am simtit fara adapost si abandonata. Asa cum i-am spus pe patul de moarte , am simtit ca pierd o parte din mine. O parte din mine parea ca se ofileste irevocabil. Si nu puteam sa o tin, asa ca a trebuit sa-i dau drumul. Acesta a fost cea mai mare lectie pe care a trebuit sa o invat in viata Mea : a da drumul, a lasa sa plece. Acum , voi face o mare saritura inainte, la timpul cand fiul meu Jeshua, s-a nascut. Ca si alte mame, mi-am adorat fiul si am vrut sa-l protejez de rau. La inceput, nu realizam atat de mult ca Jeshua avea ceva special . Ceea ce am stiut toata viata mea a fost faptul ca era o mana invizibila care ne ghida vietile. Simteam ca ceva maret lucra prin vietile noastre, ceva de care nu ne puteam indoi , lucra pentru nevoile si dorintele noastre.Eu stiam deasemenea , ca aceasta putere mareata era benefica si inteleapta. Exista o intelepciune , pe care adesea nu o putem cuprinde cu mintile noastre umane. Numai dupa aceea realizam ca viata ne aduce exact ceea ce avem nevoie. Cand se intampla aceasta, ni se pare intr-adevar crud si injust. Si asa mi s-a parut Mie cat timp l-am crescut pe Jeshua. Cand El a crescut, mi-a devenit in curand clar, ca avea ceva special. El avea talente si daruri remarcabile si a fost incapatanat, ca si Mine cand eram copil. Eu am recunoscut acea energie speciala in El foarte repede, pe de o parte , dar pe de alta parte , am gasit ca aceasta era dificil. Ca mama, doresti sa-ti protejezi copilul de puterile rele din lume. Dar Fiul meu nu dorea sa il protejez, El dorea sa vorbeasca si sa-si straluceasca Lumina deschis, catre lume. El a fost propulsat de o misiune interioara , de o putere mareata , care l-a ghidat sa-si urmeze calea proprie de a aduce schimbarea in lume. Mi-a luat multi ani si multa suferinta sa accept aceasta. Pentru ca aparitia Lui a crescut neincrederea in ceea ce priveste stabilirea ordinii si Lui ii placeau riscurile. El a incalcat reguli precise si obiceiuri si dupa aceea a fost provocat si chiar amenintat. Eu, a trebuit sa renunt la frica gradual si la nevoia de a-l controla si sa fac loc pentru Unica Lumina pe care El a venit sa o aduca aici. In termenii vostri pamantesti , cineva ar putea spune ca a trebuit sa renunt la maternitate . Partea din Mine care era tentata sa fie anxioasa, biruitoare si controlatoare a trebuit sa o eliberez. Pana la final , Eu am realizat ca El nu este Fiul meu. Da, El a fost nascut prin Mine , prin corpul Meu, dar El nu era al meu. El era un suflet matur, in propria Lui Lumina , dorind sa dea forma si sa -si creeze viata in propriul Lui fel. Mai mult, El a fost sustinut in aceasta de catre puterile ceresti care l-au sustinut pe o cale speciala pentru El. Dar nu este aceasta adevarat pentru oricare dintre noi? Deoarece pentru fiecare copil care vine pe Pamant este o cale speciala, a lui sau a ei, aleasa de sufletul lui/ei. Aceasta trebuie sa intelegeti voi ca mame si sa o respectati. Odata ce copilul apare in pantecul vostru, trebuie sa invatati sa-l lasati doar sa fie si sa aveti incredere in puterea lui interioara si in capacitatile de a rezolva problemele cu care el se va confrunta in viata lui. Eventual, a fost alegerea lui Jeshua sa moara pe cruce. El a permis ca aceasta sa se intample. Mi-a devenit limpede faptul ca aceasta a fost decizia Lui , ca a apartinut caii sufletului Lui si de aceea a fost potrivita. Am plans foarte mult si inima mea a fost plina de intuneric si disperare , asa cum l-am vazut murind. Sa nu credeti ca am putut transcede cu usurinta suferinta Mea si sa fiu in pace cu ceea ce s-a intamplat. Eu nu am fost o sfanta. Eu am fost devastata de aceasta intamplare si intr-adevar a fost " noptea neagra a sufletului ". In acelasi timp , aceasta experienta m-a invatat marele adevar si mi-a adus o enorma eliberare. Dar aceasta a venit dupa. Prezenta lui Jeshua in viata mea , m-a inaltat si la sfarsit , Eu mi-am permis sa fiu inaltata ; acesta a fost cel mai curajos act al Meu in acea viata. Energia Christului care a venit prin Jeshua m-a provocat sa-l vad murind de mainile acelor ucigasi si totusi, am avut incredere in acea mareata putere , acea inalta intelepciune care ne ghida pe noi toti. Inconjurandu-ma pe Mine si durerea mea cu aceasta inalta sursa a intelepciunii , aceasta m-a trezit la niveluri adanci. Mi-a trezit Sinele meu Inalt si l-a facut sa iasa in fata, pe parcursul acelei vieti pamantesti . Eu am inceput sa realizez cu adevarat apoi, acea pace interioara si libertate , pe care voi toti o cautati demult, care niciodata nu poate fi atinsa dorind sa aveti control asupra vietii. Oricum, maternitatea a devenit in cultura voastra asociata cu stransoarea si controlul. O mama buna, se zice, trece prin foc si apa pentru copilul ei si niciodata nu se opreste sa lupte pentru el. De altfel, iubirea neconditionata , cateodata ia forma pereseverentei si implacabilitatii ; pentru Mine, maternitatea a insemnat ca trebuia sa renunt la frici si la asteptari de la Jeshua. Mareata mea realizare a fost ca Eu l-am eliberat pe Jeshua si l-am lasat sa fie cine a fost. Numai atunci, am putut simti rezultatul frumusetii si puritatii iubirii a cine a fost El si a ceea ce El a reprezentat. Numai atunci Am putut fi cu adevarat acolo pentru El , ca un egal, ca un suflet pereche, ca o mama in sensul spiritual al cuvantului. Aceasta a fost cea mai grea sarcina : sa invat sa fiu o mama spirituala si sa renunt la emotiile mamei pamantene. Cand am murit in acea viata si am trecut in acest taram, am fost obosita si epuizata , pe de o parte. Am experimentat atat de mult , am trecut prin atat de multe emotii , cand sus , cand jos. dar, pe de alta parte, m-am simtit puternic imbogatita. O mareata Lumina m-a atins si prin ea, Sinele meu Inalt a fost capabil sa vina si sa se manifeste el insusi pe Pamant. Eu am fost eliberata, am acceptat in sfarsit ca lucrurile au fost asa cum au fost. Am renuntat la maternitatea pamanteana ( in sensul ingrijorarii, controlului maternitatii) si am devenit o mama in sensul spiritual. Voi toate santeti invitate sa deveniti o mama spirituala pentru voi insiva. Voi toate va luptati intens cu partile negative din voi. Aceastea sant blocaje emotionale sau credinte negative despre voi. Incercati sa va uitati la acestea cu ochii unei mame spirituale : nu o mama care doreste sa le rezolve pe toate, ci o mama care va priveste, care recunoaste energia voastra unica. O mama care nu doreste sa va schimbe , dar care va onoreaza pentru cine santeti. Simtiti acest fel de energie a mamei pentru un timp. Voi puteti simti acest fel de energie ca pe ceva care radiaza din Mine , dar nu este a mea. Nu este a Mea proprie. Este mai mult ca o vibratie sau un nivel de constiinta la care a trebuit sa ma inalt pentru a ma elibera. Este universala si accesibila pentru voi toti. Este mostenirea voastra, deoarece voi santeti toate menite sa deveniti mame spirituale a copilului Christ interior.Voi puteti accesa energia maternitatii spirituale , oprindu-va sa incercati sa rezolvati problemele pentru moment , doar uitati-va la ele si lasati-le sa fie pentru un timp. Puteti gasi un sens al iubirii si al aprecierii pentru voi , in timp ce aveti aceste probleme? Acesta este un inceput. Amintiti-va cum se uita o mama la copilul ei nou-nascut. Pe de o parte, este intimitatea de a fi fizic atat de aproape si pe de alta parte , va puteti uita si de la distanta, deoarece voi santeti pline de admiratie si noutate pentru miracolul fiintei lui. Asa o creatura de micuta si totusi intreaga si completa , nu doar fizic, dar si spiritual deasemenea. Un suflet matur care trebuie sa-si urmee calea proprie in viata. Ce miracol ! Acum, indrazniti sa va priviti in acest fel. Creati o distanta fata de voi si realizati cum mergeti pe propria voastra cale , toata viata voastra si cum intotdeauna ati incercat sa construiti o realitate satisfacatoare pentru voi insiva. Chiar si atunci cand ati facut greseli , asa vum le numiti voi, voi ati incercati sa faceti cel mai bine, sa creati fericire sau sa gasiti o cale inafara durerii si disperarii. Dati-va voua insiva o pauza pentru un timp si permiteti-va generos aceste greseli. Voi nu santeti aici sa fiti perfecti. Aceasta ar deveni chiar plictisitor acum. Voi santeti aici pentru a trai, pentru a experimenta si pentru a va misca prin experientele voastre cu un sens al mirarii, chiar daca acestea sant negative. Cel mai rau lucru care vi se poate intampla voua ca fiinte umane este cand nu va mai puteti misca deloc, cand nu mai santeti deschisi catre noi experiente. Aceasta se intampla cand deveniti complet blocati inauntrul unei probleme sau a unui sistem de credinta. Indiferent daca va simtiti complet blocat si nu aveti alta alternativa , alta alegere , decat sa indurati pasiv mizeria din viata voastra, atunci santeti morti spirituali. Nu mai exista spatiu , nu mai puteti respira, nu va mai puteti minuna. Intr-un astfel de caz , incercati si creati o distanta fata de situatie sau problema. Incercati sa respirati in jurul situatiei. Imaginati-va ca problema are un loc in corpul vostru pentru un moment, care se simte tensionat sau dureros si lasati ca respiratia sa curga cu usurinta catre acel loc si sa-l inconjoare cu spatiu. Simtiti briza blanda a aerului inconjurand tensiunea si energia contractata si recunoasteti scanteia originala a sufletului vostru in aceasta. Aceasta este pura constiinta si un simt al minunarii. Amintiti-va ca voi stationarea voastra aici este doar temporara, voi nu trebuie sa o luati in serios ! Este un joc, un mare joc si intr-o clipita santeti inapoi pe partea cealalta si va veti aminti. Nu trebuie sa faceti totul atat de greu , acesta este doar un moment in timp, respirati in spatiu din nou si va expandati, va deschideti si va ridicati deasupra acelei probleme particulare Voi santeti mult mai mareti decat atat. Simtiti cum lucrurile incep sa se miste din nou in spatiul pe care l-ati creat cu respiratia voastra. Daca simtiti pur si simplu imposibil ca este imposbil sa gasiti un spatiu in interior, atunci incercati sa va miscati fizic. Faceti orice , numai sa nu mai va ganditi la problema. Mergeti afara, faceti o plimbare, concentrati-va atentia pe altceva, doar sa lasati ca energia sa se miste, sa va conectati din nou cu curgerea respiratiei, cu simtul minunarii, cu Lumina care santeti voi. Scotandu-va din minte problema, aceasta va va aduce noi raspunsuri, noi perspective. Raspunsurile nu vin niciodata din vointa sau din mintea voastra .Daca insistati ca " Eu trebuie sa aflu acum ceea ce este nevoie sa fac " , atunci voi adaugati presiune asupra voastra si va blocati. Raspunsurile vin intotdeauna din realizarea unei constiinte mai intelepte si mai deschise, nu din restrangerea ei si din concentrarea prea intensa pe problema. Si daca mintea voastra este obsesiva si fara odihna si va simtiti incapabil sa o lasati deoparte, miscati-va fizic - alergati, plimbati-va sau inotati , nu conteaza ce .Miscarea fizica calmeaza energia in capul vostru. Conectandu-va cu mama spirituala din voi , voi va puteti da ceva spatiu din nou. Voi faceti un pas in spate , renuntati la judecata de sine si aceasta creaza un nou spatiu de A Fi. Lucrurile negative sant daruite spatiului deasemenea, asa cum mama din voi realizeaza ca ele sant acolo pentru un motiv si au o cauza definita in trecut. Can va simtiti foarte tristi si deziluzionati , imaginati-va mana mamei pe umarul vostru. Simtiti atingerea ei usoara si totusi confortabila. O mama veritabila se uita la voi si vede prin voi cu o licarire a privirii, pentru a va consola. Lasati ca aceasta consolare sa fie cu voi , sa desceanda din ceruri si sa asceanda din adancul vostru. Reasigurati-va singuri , stiind ca santeti bine ; voi faceti ceea ce puteti cel mai bine si este in regula sa faceti greseli. Greselile sant parte a acestui joc. Dati-va cateva directive pentru a trai : sa faceti alegeri, sa faceti greseli si apoi sa mai faceti cateva noi alegeri. Acesta este ceea ce inseamna traiul. Continua miscare si crestere si descoperire si un simt al minunarii care le acompaniaza pe toate. Arta trairii este sa gasesti o camera( un spatiu) pentru a alege, in orice ti se intampla. Daca ati gasit acel spatiu in care aveti libertatea de a alege calea de a experimenta ceva , atunci voi santeti un Maestru al vietii pe Pamant. Lucrurile se vor pierde, chiar in circumstante groaznice si raspunsurile vor veni la voi , incat voi ( mintea voastra) nu va asteptati. Lasati ca magia vietii sa aiba loc. Eu locuiesc acum intr-un taram al libertatii si al bucuriei creative. Poverile vietii pamantesti nu mai apasa pe umerii mei deloc si Eu ma bucur sa fiu aici ca vizitator, conectandu-ma cu voi prin inima. As dori sa aveti impresia ca voi puteti imparti in acelasi fel libertatea si bucuria , chiar in timp ce santeti pe Pamant, in felul vostru unic. Libertatea este disponibila pentru toti acum, daca indrazniti sa va abandonati si sa aveti incredere in mana Iubirii care va ghideaza. Este timpul ca acum sa celebram viata. Permiteti Luminii, aerului si spatiului sa intre in viata voastra , astfel incat sa poata curge din nou , acordandu-se cu ritmul sufletului vostru divin. Sursa :www. lightworkers.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu