vineri, februarie 13, 2009

ZECE CAI DE A PRACTICA HRANIREA INTENTIEI VOASTRE






Transmis de Wayne W. Dyer
Urmatoarele zece cai vor hrani intentiile voastre si va vor face sa va respectati tot timpul :
1. Priviti-va intr-o oglinda, conectati-va ochii cu voi insiva si spuneti :" Eu ma iubesc " , de cate ori este posibil, intr-o zi.
Eu ma iubesc : Aceste 3 cuvinte magice va vor ajuta sa va mentineti respectul de sine . Acum, fiti constienti ca a spune aceste
cuvinte poate fi dificil la inceput, din cauza conditiilor la care ati fost expusi de-a lungul vietii voastre si deoarece cuvintele pot
aduce la suprafata ramasite ale lipsei de respect , pe care egoul vostru doreste sa le mentina. Impulsul vostru imediat ar fi sa
vedeti aceasta ca pe o expresie a dorintei egou-lui vostru de a fi superior, fara de oricine. Dar aceasta nu este o stare a egou-lui -
este o afirmatie a respectului de sine. Transcedeti mintea ego si afirmati-va iubirea pentru sine si conectia cu Spiritul lui
Dumnezeu. Aceasta nu va face superior fata de altcineva ; va face egal cu toti si celebreaza faptul ca santeti o parte din
Dumnezeu. Afirmati-o pentru propriul vostru respect de sine. Afirmati-o pentru a fi plin de respect fata de ceea ce ati intentionat
pentru a fi aici. Afirmati-o , deoarece este calea de a sta conectat cu Sursa voastra si pentru a recastiga puterea intentiei. Eu ma
iubesc. Spuneti-o fara jena. Spuneti-o cu mandrie si fiti acea imagine a iubirii si a respectului de sine.
2. Scrieti urmatoarele afirmatii si repetati-le iar si iar : "Eu sant intreg si perfect , asa cum am fost creat ! ".Purtati acest
gand cu voi , indiferent unde mergeti. Asezati aceasta afirmatie scrisa pe frigider, deasupara patului, in buzunar - permiteti
cuvintelor sa devina o sursa de energie inalta si de respect de sine . Purtand pur si simplu aceste cuvinte cu voi si fiind in acelasi
spatiu cu ele , energia lor v-a curge direct spre voi. Respectul de sine apare din faptul ca voi respectati Sursa din care veniti si ati
luat o decizie sa va reconectati cu acea Sursa, indiferent de ceea ce va spune altcineva. Este foarte important sa continuati sa va
amintiti la inceput, ca meritati infinit respect de la singura Sursa pe care puteti conta intotdeauna, partea din energia Dumnezeu
care va defineste. Aceasta reamintire v-a face minuni pentru respectul vostru de sine si v-a mari abilitatea voastra de a folosi
puterea intentiei in viata voastra. Din nou si din nou ,reamintiti-va : Eu nu sant corpul. Eu nu sant acumularile mele. Eu nu sant
realizarile mele. Eu nu sant reputatia mea. Eu sant intreg si perfect, asa cum am fost creat !
3. Extindeti un mai mare respect asupra altora si asupra intregii vieti. Poate cel mai mare secret al stimei de sine este
sa apreciati pe alti oameni mai mult. Cel mai usor mod de a face asta este sa vezi dezvoltarea lui Dumnezeu in interiorul lor.
Priviti in trecut la aparenta altora, la caderi si succese, la statutul lor in societate, la lipsa sau bogatia lor - si extindeti aprecierea si
iubirea catre Sursa din care ei provin. Toti sant copiiii lui Dumnezeu - toti ! Incercati sa vedeti aceasta chiar si in cei care se
poarta ca si atei. Cunoasteti ca prin extinderea iubirii si respectului, puteti intoarce acea energie , astfel incat , ea se intoarce
inapoi catre Sursa ei, decat sa se indeparteze de ea. Cu alte cuvinte, emiteti respect, deoarece aceasta trebuie sa daruiti.
Trimiteti judecati si energie joasa si aceasta este ceea ce veti atrage. Amintiti-va, cand judecati pe cineva, voi nu il definiti pe el ,
ci va definiti pe voi ca pe cineva care are nevoie sa judece. Acelasi lucru se aplica judecatilor directionate spre voi.
4. Afirmati pentru voi si pentru toti ceilalti ca eu ma intalnesc, eu imi apartin ! Simtind ca nu va apartineti sau ca santeti
intr-un loc gresit , poate duce la o lipsa de respect de sine. Respectati-va pe voi si pe divinitatea voastra , stiind ca oricine isi
apartine. Aceasta este de necontestat. Prezenta voastra aici , in univers este singura dovada ca voi apartineti acestui loc. Nici o
p[ersoana nu decide daca voi apartineti de acest loc. Nici un guvern nu decide aceasta. Acesta este un sistem inteligent din care
voi faceti parte. Intelepciunea Creatiei a intentionat ca voi sa fiti aici, in acest loc, in aceasta familie cu aceste p[ersoane dragi si
cu acesti parinti, ocupand acest spatiu pretios. Spuneti-va si afirmati , ori de cate ori este necesar : Eu apartin ! Si deci, toti
ceilalti. Nimeni nu este aici accidental !
5. Reamintiti-va ca niciodata nu santeti singuri. Respectul meu de sine este intact atat timp cat eu stiu ca este imposibil
ca eu sa fiu singur. Eu am un " partener senior ", care niciodata nu ma abandoneaza si care este cu mine chiar si atunci cand se
pare ca m-am indepartat de Sursa mea. Eu simt ca si cum mintea universala a avut suficient respect pentru a-mi permite sa vin
aici si sa lucreze prin mine - si sa ma protrejeze in timpurile cand m-am ratacit prin tufisuri periculoase - atunci, acest parteneriat
merita respectul meu reciproc.
6. Respectati-va corpul ! Voi ati fost daruiti cu un corp perfect , in care locuieste fiinta voastra invizibila , pentru cateva
scurte momente din eternitate. In legatura cu marimea, forma, culoarea sau orice infirmitati pe care vi le imaginati, el este o
creatie perfecta pentru scopul pentru care ati intentionat sa veniti aici. Voi nu trebuie sa lucrati pentru a-l insanatosi ; sanatatea
este ceva pe care voi deja o aveti , daca nu o tulburati. Voi o puteti deranja prin hranirea in exces, prin efort in exces si prin
superstimularea cu toxine sau medicamente , care fac ca corpul vostru sa fie bolnav, obosit, anxios, nervos, depresiv, inflamat,
lenes etc. Voi puteti incepe indeplinirea acestei intentii, de a trai o viata a respectului de sine, prin onorarea templului in care
locuiti. Voi stiti ce sa faceti. Nu aveti nevoie de o alta dieta sau de un antrenor personal. Mergeti in interior, ascultati-va corpul si
tratati-l cu toata demnitatea si iubirea pe care o cere respectul de sine.
7. Meditati , pentru a sta in contact constient cu Sursa voastra, care intotdeauna va respecta. Eu nu pot sublinia
suficient acest lucru : meditatia este o cale de a experimenta ceea ce , cele 5 simturi nu pot detecta. Voi santeti conectati cu
campul intentiei, cu intelepciunea care este in interiorul vostru. Aceasta intelepciune divina, are un mare respect pentru voi si va
ingrijeste in timp ce santeti aici. Meditatia este o cale de a va asigura ca stati intr-o stare de auto-respect. In legatura cu tot ceea
cxe se intampla in jurul vostru, cand voi intrati in cel spatiu sacru al meditatiei, toate indoielile despre valoarea voastra , se
dizolva. Voi iewsiti din solemnitatea meditatiei , simtindu-va conectati cu Sursa si bucurandu-va de respectul pentru toate fiintele
si i special pentru voi insiva.
8. Imbunatatiti-va relatia cu adversarii. Actul de a face imbunatatiri, trimite un semnal de respect pentru adversarii
vostri. Radiind aceasta energie a iertarii inafara, veti gasi acelasi fel al energiei pozitive de respect , revarsandu-se inapoi catre
voi. Fiind destul de maret pentru a face imbunatatiri si a inlocui energia furiei, a tristetei si tensiunii cu bunatate - chiar daca
insistati ca voi aveti dreptate - va veti respecta mai mult decat inainte de actul iertarii. Daca santeti plin de furie in fata cuiva,
atunci aceasta este o parte din voi careia ii displace prezenta acestei energii slabite. Luati-va un moment chiar aici si acum,
pentru vedea persoana pe care ati ranit-o , cu ochii mintii si spuneti-i ca ati dori sa faceti imbunatatiri.Veti observa cat de bine va
veti simti.Acel sentiment de bine de a fi purificat aerul este respectul de sine. Trebuie mai mult curaj, putere de caracter si
convinere interioara pentru a face imbunatatiri , decat de a va agata de simtirea energiilor joase.
9. Amintiti-va intotdeauna de sine , in respectul de sine. Pentru a face asta, trebuie sa recunoasteti ca opiniile altora ,
nu sant decat opinii, nu sant fapte. Daca eu vorbesc in fata a 500 de oameni, exista 500 de opinii despre mine in acea camera, la
sfarsitul intalnirii. Eu nu sant nici una din acele opinii. Eu nu pot fi responsabil de faptul ca ei ma vad intr-un anumit fel. Singurul
lucru de care pot fi responsabil este propriul meu caracter si acesta este adevarat pentru fiecare dintre noi. Daca eu ma respect,
atunci eu ma bazez pe sine , in respectul de sine. Daca eu ma indoiesc de mine insumi sau ma pedepsesc , nu numai ca imi
pierd respectul pentru mine, dar continui sa atrag mai multa indoiala si opinii de joasa energie. Nu puteti sta legati de mintea
universala , care intentioneaza sa ne tina pe toti aici, daca nu va bazati pe sinele vostru , pentru respectul vostru de sine.
10. Fiti intr-o stare de gratitudine. Veti descoperi ca gratitudinea este pasul final in fiecare capitol viitor. Fiti mai bine cel
care apreciaza , decat un depreciator a orice va apare in viata voastra. Cand voi spunerti :" Multumesc Dumnezeule pentru tot " si
cand va expreimasti gratitudinea pentru viata si pentru tot ceea ce vedeti si experimentati , voi respectati Creatia. Acest respect
este in voi si nu puteti decat sa emanati inafara, ceea ce aveti in interior. Fiind intr-o stare de gratitudine este exact acelasi lucru
ca si cum ati fi intr-o stare de respect - respect pentru voi insiva, ceea ce daruiti, se v-a intoarce inapoi inmiit. Eu inchei cu
cuvintele lui Isus din Nazaret , pe care i le-a spus apostolului Matei :" Fii perfect, asa cum Tatal ceresc este ".Reconectati-va la
perfectiunea din care proveniti. Voi nu puteti avea mai mult respect de sine decat aceasta !
Extras din cartea :" Puterea Intentiei : A invata sa co-creati calea lumii voastre ".
Sursa : http://www.spiritlibrary.com/