miercuri, februarie 18, 2009

ISUS TE IUBESTE, DAR EU SUNT PREFERATUL SAU



articol scris de actorul ROBIN WILLIAMS

In cartea genezei scrie "si Dumnezeu a spus: sa fie lumina! Si a fost lumina''. Oamenii se intreaba: oare asta sa fie un fel de metafora pentru
inceputul marii creatii? Nu, Dumnezeu pur si simplu a apasat pe intrrupator.Da, sunt multe miracole in biblie. Canf Moise a mers la faraon si l-a
rugat ''sa-i lase poporul sa plece'' si faraonul a spus ''in visele tale''. Moise s-a rugat la dumnezeu si din cer au inceput sa cada boraste. Eu nu stiu,
poate cadeau din cer, poate de partea cealalta a dealului erau unii evrei cu o catapulta si spuneau: acum! Si bine ca au fost egiptenii si s-au
speriat de broaste, pentru ca daca erau francezii credeau ca este ora mesei, si nu le mai dadeau drumul niciodata. Un alt miracol s-a petrecut in
noaptea in care Maria i-a spus lui Iosif ca este insarcinata. Si el a spus speriat: ''Sfanta maica a lui dumnezeu''. Si Maria: "Da, Iosif, ai dreptate, eu
sunt''. Si Iosif si mai speriat: ''Isuse Hritoase!" Maria: "Oh, Iosif ce nume frumos pentru copilul nostru, e mult mai bun decat Strul". Iosif: "Dar un
moment Maria, adica eu sunt tatal vitreg al copilului lui dumnezeu?" Maria: "Da". Iosif: ''Deci nul pot disciplina, nu pot sa-i fac observatii atunci
cand greseste, caci copilul se va uita la mine si-mi va spune: tu nu esti tatal meu adevarat! Oh, Maria cum s-a intamplat una ca asta?" Maria: A
fost conceptie imaculata". Iosif: ''Asa sper, Maria, asa sper''. Stiti ca Isus a fost singur la parinti si slava domnului pentru asta, caci cine ar fi vrut sa
fie Gigel, fratele lui Hristos? Asta ar fi fost un rol foarte dificil.Imaginati-va cum ar fi fost. Maria: "Hai Gigel sa mergem cu familia la plaja". Gigel:
"Minunat mama, Isus iar va merge pe apa, ii va hrani pe toti si eu voi sta si-mi voi umple slipul cu nisip, da, ce zi minunata''. Si lumea comenteaza
acum ca Isus nu a fost evreu. Bineanteles ca a fost evreu. Avea 30 de ani, nu avea partenera, statea acasa la parinti, preluase afacerea tatalui,
mama lui il considera un dar de la dumnezeu, bineanteles ca era evreu! Si daca el si discipolii sai nu ar fi fost evrei, la cina cea de taina nu ar fi
mers la un restauranta chinezesc? Eu asa cred. Imaginati-va asta. Ospatarita: Bine ati venit, va rog, fara sandale, ok, intrati. Oh, sunteti 12, nu am
decat 2 mese de 6 persoane, dar nu sunt impreuna. O clips, gata, am gasit o masa foarte mare la fereastra, dar toti trebuie sa stati cu fata(ca in
toate reprezentarile temei cina cea de taina).Si uitandu-se la Isus: oh, tu stralucesti, deci nu mai trebuie sa mai aprindem lampa si tocmai ai inviat
puiul din tava, ce dragut.i se spune ca in acea seara Isus a spus discipolilor: ''unul dintre voi ma va trada''. Pentru a intrebat: ''Eu sunt acela Isus?"
Isus a spus:''nu, Petru''. Simon l-a intrebat: ''Eu sunt acela Isus?" Isus: ''nu Simon". Iuda l-a intrebat: ''Eu sunt acela Isus?" Si Isus i-a raspuns: ''eu
sunt acela Isus?" Si in acel moment s-a nascut sarcasmul evreiesc.