sâmbătă, februarie 21, 2009

ILUMINAREA IN CARE STATI







Dumnezeu prin Gloria Wendroff

Nu conteaza timpul zilei, nu conteaza daca ochii vostri va sunt inchisi, soarele si cerul sunt blocate pentru voi. Cand va deschideti ochii in timpul
regatului soarelui, vedeti lumina zilei.Uneori, preaiubitilor, poate de multe ori, va este frica sa vedeti.Va este frica ca ati putea vedea miracole.De
fapt, preaiubitilor, si daca nu este nici un miracol? Nu sunteti voi un miracol cu lumina soarelui deasupra voastra?Confruntati miracolele,
preaiubitilor.Tot ceea ce voua vi se pare cotidian, chiar si toate alea sunt miracolele existentei voastre.Voi existati pe pamant.Voi pareti ca existati
pe pamant in timp ce voi stationati in Ceruri.Ce magie v-a ametit atat de mult? Zambiti la acest moment in care sunteti o fiinta de lumina care
locuieste pe pamant.Voi aveti tendinta de a va vedea grosolani si va intrebati cum este posibil sa fiti raza mea de lumina, si nu numai o raza, ci o
raza divina de lumina a mea. Cum sa fie asa cand voi credeti ca va cunoasteti atat de bine?Pana acum, nu ati avut nici un indiciu despre cine
sunteti.Cu ochii inchisi catre voi, voi nu vedeti iluminarea in care va aflati.Voi vedeti obiectele si neglijati subiectul.Ochii vostri hoinaresc departe
de sinele vostru.Va separati de sinele vostru si va distribuiti un ochi asupra ego-ului, a acelui mititel personaj comic.Decat sa vedeti adevarul
vostru si sa va distrati impreuna cu marele sine, voi adoptati ego-ul si il faceti mentorul vostru.Pentru a fi sigur, ego-ul este foarte vesel si poate
dansa si step de cateva ori, si totusi voi ati adoptat tinicheaua si ati uitat de aur. Voi sunteti aurul.Nu imi pasa cine sunteti sau cine credeti ca
sunteti, voi sunteti aur.Voi sunteti aurul pe care ochii mei il observa. Eu va privesc constant, chiar daca voi clipiti sau va intoarceti.Asta este putin
probabil ca un fiu de rege sa-si uite originea si sa evite sa se priveasca la ceea ce isi doreste cel mai mult.Adevarul vostru magnific este ascuns
de privirea voastra directa, totusi este chiar sub nasul vostru. Voi il complicati.Ar fi bine pentru voi sa incepeti sa vedeti cu inima voastra. Adevarul
este ca voi sunteti o comoara.Voi sunteti comoara mea. Ceea ce vi s-a intamplat cu vederea voastra este suprema actiune a uitarii. Voi va negati
esenta de fiecare data. Refuzati sa credeti.Este minunat sa credeti, spuneti voi, si apoi va intoarceti de la a vedea si in continuare nu credeti sau
chiar glumiti pe seama voastra.E atat de greu sa va acceptati mostenirea? Acceptati-va mostenirea si apoi va trebui sa va acceptati ca divinitatea
care sunteti. Voi nu sunteti acel corp isolat care pluteste pe strada. Voi sunteti copilul lui dumnezeu.Voi sunteti impulsul meu pe pamant.Voi
sunteti atat de incapatanati.Voi va tineti cu mainile de dezamagire si nu vreti macar sa acceptati posibilitatea ca sunteti lumina, ca sunteti lumina
mea si ca trebuie sa straluciti.Preaiubitilor, nu mai trebuie sa va ascundeti. Iesiti in raza mea stralucitoare de lumina si stati drepti. Simtiti-o. Simtiti
lumina mea asupra voastra. Simtiti cum lumina mea se inalta din interiorul vostru. Priviti-o. straluciti-o. Anuntati-va ca voi sunteti copilul lui
dumnezeu.Eu am proclamat asa. Voi sunteti mai mult decat o scanteie care se arinde in lumina mea. Voi sunteti lumina mea.sursa: http://www.lightworkers.org/