luni, februarie 02, 2009

A 7-A CRESTERE A ENERGIEI - ARHANGHELUL CREDINTA





Transmis de Natalie Glason
Eu sant Arhanghelul Credinta si eu vin cu multa iubire in inima mea si cu noi vesti pentru a le impartasi cu acei care
sant pregatiti sa-mi inteleaga cuvintele. Este foarte important pentru mine sa-mi canalizez energiile catre Pamant acum, deoarece
eu sant reprezentanta energiilor feminine ale Sufeltului Creatorului .Eu sant aspectul feminin al Arhanghelului Mihail, Eu sant un
activ far de lumina inrudita cu Arhanghelul Mihail, dar este misiunea mea sa hranesc, sa incurajez si sa inspir credinta fiecarui
suflet in Creator si in propriile lor abilitati. Eu legan sufletele in iubire , astfel incat ele pot construi curajul de a se trezi si de a urma
calea speciala a cresterii spirituale pe Pamant . Este deasemenea scopul meu de a ajuta sufletele care si-au pierdut credinta,
increderea si devotiunea, in timp ce deja traverseaza caile lor spirituale. Cand un suflet are nevoie, eu stau ferm de partea lui,
incurajandu-l sa paseasca inapoi catre alegerea caii care il conduce la uniunea cu Creatorul. Eu sant aspectul mai bland, mai
gentil al Arhanghelului Mihail , dar eu detin deasemenea puterea energiei masculine. Si eu si Arhanghelul Mihail santem uniti ca
unul , noi santem doua aspecte ale aceluiasi suflet, noi santam atat de integrati , incat detinem energiile feminine si masculine ale
Creatorului in fiinta noastra, atragand energiile care sant necesare, depinzand de persoana cu care lucram. Eu sant energia
angelica reprezentativa feminina a primei raze de Lumina a culorii rosii. Eu asist in ancorarea vointei Creatorului in suflete,
trezindu-le mintile, astfel incat ele pot accepta vointa Creatorului si integrarea ei in vietile lor de pe Pamant. Eu ghidez iubitor si
indemn delicat sufletele sa accepte si sa realizeze vointa Creatorului, in timp ce sustin sufletele lor, astfel incat ele sa se simta in
siguranta tot timpul. Eu actionez ca un balsam vindecator si hranitor, ajutand vointa Creatorului sa intalneasca si sa curga in fiinta
si constiinta voastra , astfel incat aceasta sa devina un adevarat aspect al fiintei voastre si luminii care va ghideaza etern. Exista
multi lucratori in lumina care au uitat sa-mi cheme energiile , cativa nrealizand ca eu sant o asemenea energie puternica , care
influenteaza, dar eu doresc sa spun ca eu sant aici pentru voi acum si sant gata sa va servesc , ca un aspect al Creatorului,
impartasind iubirea, curajul si devotiunea sufletului Creatorului catre voi. Acum , permiteti-mi sa va explic adevaratul meu scopal
transmisiei de astazi. Eu am fost desemnata de catre regatul angelic, Arhanghelul Metatron si Maestrii Ascensionati sa va aduc
ultima comunicare , cu privire la cresterile de energie care curg cu gratie peste taramul Pamantului. Multi din planurile interioare
doresc sa isi exprime gratitudinea si aprecierea pentru voi, pentru devotiunea voastra si asistenta in ancorarea celei de a 6-a
crestere a energiei , care a fost plantata de catre Creator pe Pamant. Cresterile de energie au fost asistate de multi la inceputul
procesului de schimbare, in acceptarea schimbarii, ca si acceptarea si intelegerea lor, cum energia iubirii poate fi puternica si
transformationala. Aceasta intelegere si acceptare a activat pregatirile pentru era iubirii , care este de cea mai mare importanta,
acesta fiind o realizare extraordinara. Toate cele 6 cresteri de energie sant acum unite si sant canalizate ca o singura sursa de
energie din planurile interioare si din inima Creatorului , pe Pamant. Aceasta crestere de energie este cunoscuta ca a 7-a crestere
a energiei si este denumita: Valul Etern al Iubirii Transformationale. Acesta este un val si o sursa a Iubirii, Abundentei, Pacii si
vindecarii , la care va puteti alinia si in care va puteti imbaia. El detine energia taramului angelic, a maestrilor ascensionati si a
regatelor naturii. Aceasta este o puternica sursa si lumina a iubirii, care poate fi invocata pentru a va asista cu orice aspect al
cresterii voastre spirituale, in 2009. Este valul energetic al lui 2009, pe care vi-l aduc acum si spper ca veti accepta si
experimenta aceasta energie in fiecare zi, asa cum el v-a continua sa va permita sa acceptati noile vibratii ale iubirii ancorate pe
Pamant. O cerere simpla :" Eu invoc acum inalta lumina vibrationala a Valului Etern al Iubirii Transformationale sa curga prin fiinta
mea ". Cresterea de energie a fost atat de importanta si a influentat vietile multorasi cum a 7-a crestere a energiei s-a ancorat in
Pamant si se manifesta pentru o perioada mai mare de timp, aceasta v-a continua sa ii sustina si sa ii asiste pe multi , de-a lungul
caii lor spirituale. A 8-a crestere a energiei este planificata sa fie ancorata la inceputul lui 2010 , dar aceasta se poate schimba ,
depinde de nivelul de crestere al acceptarii umanitatii , in primele luni ale lui 2009. As dori sa va reamintesc ca Templul
Compasiunii , care este un ashram al luminii din planurile interioare, v-a ramane deschis de-a lungul anului 2009, pentru ca toti
sa-l viziteze si sa se alinieze la energiile sale. Templul Compasiunii este un ashram sacru sau un cer , unde cineva poate castiga
ghidare, vindecare si iluminare . Acesta este predominant concentrat pe vindecare si curatare , pentru a-i asista pe multi cu
usurinta in trecerea prin schimbarile care se intampla in vietile lor. Templul Compasiunii actioneaza ca un loc al reasigurarii si
claritatii , unde cineva se poate retrage sa mediteze si sa se concentreze pe energiile din interiorul fiintei. Templul va asista in
descoperirea sufletului si a maiestriei , la fel ca si in manifestarea puterii si a gandurilor mintii. Cineva poate accesa energia iubirii,
a abundentei ,a pacii din Templu, pentru a-si energiza fiinta , gandurile pozitive si practicile spirituale de pe Pamant. Multi maestri
si ingeri exista in interiorul Templului Compasiunii ; daca vizitati totusi acest ashram sacru, atunci eu va incurajez sa o faceti,
deoarece acesta este un loc unde puteti integra cresterile de energie pe care le-ati primit si le-ati ancorat anterior in fiinta voastra.
Initial, Templul a fost deschis pe 29 octombrie si trebuia inchis pe 17 noiembrie, dar maestrii ascensionati au vazut ca templul a
alinat stresul multora, frica si anxietatea , care por fi simtite pe durata schimbarilor si deci, Templul v-a fi deschis de-a lungul
anului 2009 , ca un loc al ghidarii si intelegerii influentei Valului Etern al Iubirii Transformationale. Voi imi puteti chema energiile
sau ale maestrilor ascensinati , pentru a va alinia la Templul Compasiunii pe durata meditatiilor, astfel incat ii puteti experimenta
vibratia si energiile , integrandu-le in fiinta voastra. Voi puteti cere deasemenea inainte de a merge la culcare noaptea, ca ghizii
vostri angelici sa va permita sa vizitati Templul Compasiunii , spunandu-le motivele. Cand voi experimentati energiile Templului
Compasiunii, puteti cere ghizilor sa ancoreze energia ashramului in fiinta voastra, astfel incat sa puteti experimenta ashramul si
sa va intalniti cu mentorii vostri in timpul meditatiei. Templul Compasiunii este asemanator cu o biserica vasta si larga, cu piloni
care se extind de la podea pana la acoperis , exista multe camere, dar el este compus din lumina alba pura. Templul
Compasiunii, situat in planurile interioare ale Muntelui Shasta , a devenit un loc unde sufletele de pe Pamant si din planurile
interioare se intrunesc cu misiunea de a impartasi si de a ancora iubirea. Aceasta a rezultat din meditatia in masa , unde sufletele
isi concentreaza iubirea pe Pamant, ca un grup vast, devotat Pamantului si umanitatii. Voi puteti participa in aceste meditatii,
daca doriti, cerand pur si simplu inainte de a adormi noaptea, sa fiti transportati de catre ghizii vostri angelici , in timp ce dormiti, in
Templul Compasiunii, pentru a participa la meditatiile de grup, pentru a trimite iubire si vindecare Pamantului. Cereti deasemenea
, ca atunci cand va treziti dimineata sa fiti energizati de puternica energie a iubirii si unitatii , pe care ati castigat-o din meditatia in
grup si aceasta sa fie adaugata Pamantului. Este posibil ca pe durata meditatiei sa cereti sa fiti aliniati la energia grupului unit de
meditatie , care se intampla in mod continuu in Templu. Ashramul devine mai popular , deoarece sufletele realizeaza ca acesta
este ashramul oamenilor, un loc de intalnire pentru ca toti sa se conecteze si sa impartaseasca energia, iubirea si intelepciunea.
Permitet-va sa participati la Grupul Unit de Meditatie din Temoplul Compasiunii , deoarece multi se unesc in planurile interioare si
aceasta uniune se v-a manifesta pe Pamant. Asa cum intram in 2009 este important sa ne reamintim sa continuam sa ancoram
Constiinta Christica in fiintele noastre, deoarece integrarea cu Constiinta Christica este incorporarea unui aspect al inimii si al
sufletului Creatorului .Cea de a 7-a crestere a energiei v-a pregati calea pentru ca Constiinta Christica sa se ancoreze intr-adevar
pe Pamant si sa se manifeste in inima umanitatii. Aceasta este dorinta Creatorului ca, Constiinta Christica la un nivel planetar sa
devina complet manifestata pe Pamant pana in 2012 , care este un an sacru , cunoscut ca Era Iubirii, dar aceasta se intampla
cand adevarul Creatorului predomina. Veti observa ca atunci cand noi ancoram iubirea pe Pamant, noi aducem deasemenea in
fata energiile feminine, astfel incat ele se pot echilibra cu energiile masculine. Puteti observa ca aspectele feminine ale
Arhanghelilor vor deveni mai proeminente , deoarece ele incep sa influenteze umanitatea in acelasi fel, cum si arhanghelii
masculini au actionat ca mentori spirituali. Arhanghelii feminini vor aduce un nou aspect al taramului angelic pe Pamant si vor
impartasi invataturi ale puterii iubirii neconditionate. Maestrii ascensionati feminini si Zeitele isi aduc energiile catre umanitate
acum , astfel incat armonia poate fi castigata si cel mai important, pacea se va instaura pe Pamant, asemanatoare cu o zapada
pura, alba acoperind Pamantul. Este important sa fim constienti de valul de energie feminina , deoarece acesta se connecteaza
cu Pamantul cu o mare intensitate, onorand energia la fel ca si onorarea aspectului feminin al Creatorului care exista in fiinta
noastra. Noi vom aduce invataturi , meditatii si practici implicand cristalele iubirii la o data mai tarzie, cand energiile lor vor fi
instalate pe Pamant. Eu sant incatata sa pot comunica cu voi acum, eu foarte rar imi canalizez energiile in comunicari si sant
fericita sa fac asta. Este minunat sa ma conectez cu atat de multi oameni prin puterea cuvintelor mele si eu sper ca voi practica
asta mai des , asa cum energiile feminine ale Creatorului pasesc in fata, pentru a fi adaugate la inaltarea umanitatii, stand ferme
langa energiile masculine ale Creatorului , unite ca un singur suflet, sufletul Creatorului. Ce imagine incredibila este aceasta , eu
mentin aceasta ca pe o devotiune in inima mea. Amintiti-va, dragii mei, ca eu sant aici pentru a va asista. Eu exprim acum din
sufletul meu, cele mai mari multumiri care emana din planurile interioare , catre lucratorii in lumina de pe Pamant. Noi dorim sa
exprimam ca aceasta este o mare onoare sa lucram cu voi acum. Intelepciunea vin intotdeauna din implicarea celei de a 7-a
cresteri de energie, asa cum timpul avanseaza. Permiteti iubirii sa va imbratiseze acum, conectati-va fiinta cu energiile feminine
ale taramului angelic si permiteti-ne sa va sustinem.Binecuvantari si multa iubire. Arhanghel Credinta.
Sursa : wisdomofthelight.com