joi, februarie 19, 2009

CEDAREA RACELILOR SI A GRIPEI - SISTEMELE DE CREDINTA ALE " BOLILOR"





Transmis de Nancy Leilah Ward
In ultima saptamana am avut o raceala care s-a transformat in gripa. Am inceput sa ma simt mai bine, dar inca mai am
congestii, tusesc si ma doare gatul. Aceasta m-a impulsionat sa explorez problema imbolnavirii. Exsita difetite scoli ale gandirii, in
legatura cu a te imbolnavi. Una dintre acestea spune ca am intrat in sistemul de credinta al "imbolnavirii", pentru ca eu cred ca
asa stau lucrurile. Acest concept spune ca nu asa stau lucrurile si ca noi nu trebuie sa ne imbolnavim deloc. O idee frustranta ,
cand cineva este la pamant, tuseste, are febra si nu poate respira adanc, deoarece de fiecare data tuseste ! ( si voi stiti ca
respiratia este cheia pentru constiinta de sine si pentru pacea interioara ). In legatura cu acest concept, eu am argumentat pentru
limitare - in cutia imbolnavilor. Acest concept m-a facut sa ma simt inadecvata si ca " nu ar trebuie" sa fiu bolnava. Si totusi, eu
cred ca aici este ceva adevar - " a vedea , inseamna a crede " . O alta idee este ca corpurile noastre au nevoie sa se purifice de
toxine si sa-si intareasca sistemul imunitar, prin procesul de imbolnavire si recuperare. Eu am facut o multime de meditatii , care
au implicat curatarea energiilor care nu mai rezoneaza cu adevarul meu. Imbolnavirea poate fi o manifestare fizica a acestei
curatari? Cu siguranta aceasta are un inteles simbolic, atunci cand imi explodeaza nasul ! Deasemenea, ca multi dintre noi, eu
am trecut prin momente de extrema anxietate si frica, asa cum am experimentat stres financiar si mutarea intr-o noua casa, in
curand. Deci, am depus multa munca respirand in Acum , care este singura realitate si unde ne putem gasi pacea. Eu cred ca
multi dintre noi simt deasemenea frica care este larg raspandita pe pamant, in aceste zile. Totusi, un alt gand este ca , noi adesea
muncim in exces si ajungem la punctul in care corpurile noastre ne forteaza sa stam acasa si sa ne odihnim. Trebuie sa spun ca ,
am un sentiment de usurare , cand stau acasa , privind la televizor, citind si atipind. Este un lux pe care rar mi-l pot permite ,
deoarece, de obicei fac ceva " productiv". Eu am invatat ca in liniste , noi ne oferim o oportunitate de a ne goli, pentru a ne
recalibra si reintineri, la orice nivel. Facand aceasta, permitem ca mai multa energie si o viitoare productivitate sa apara din
taramurile inalte si sa ne aduca energie crescanda si bucurie. Eu mi-am intrebat companionii non-fizici , Multi ai lui UNUL , sa
comenteze despre aspectul racelii obisnuite : Eliberarea toxinelor reprezinta procesul racelii. Toxinele se acumuleaza datorita
supra-efortului, a negarii sentimentelor, auto-condamnarea negativa, stresului, anxietatii si fricii. Voi treceti prin faza tranzitionala a
marii schimbari in constiinta. Multe invataturi fac parte din frecventele inalt vibrationale , care sant cuprinse schimbare - cresterea
vibratiei voastre energetice. In acest proces, multa purificare se intampla. In timpul lunilor de iarna , constiinta accepta diferite
raceli si gripa, care se pare ca "da tarcoale". Corpul se simte mult mai vulnerabil la raceala. Oricum, recent, chiar si in lunile de
vara , au circulat racelile si gripa. Constiinta insasi permite acestor germeni sa fie in preajma - ei sant o creatie a constiintei de
grup. Asta nu trebuie sa va faca sa va simtiti rau sau nenevoluati. Voi transmutati energii la un nivel global. Voi va straduiti sa
cresteti la nivel spiritual. Aceasta este respectata mult , din punctul nostru de vedere non-fizic. Intr-adevar, asa cum voi purificati
ceea ce nu este adevarul vostru, puteti experimenta curatarea la nivel fizic, prin experienta racelii si a gripei. Procesul acestor
boli, furnizeaza o oportunitate pentru a va hrani pe voi insiva. Ele va forteaza sa va opriti si sa va odihniti. Voi toti lucrati atat de
mult. Exista cei care plaseaza o coroana a realizarilor pe capetele lor : Coroana lui :" Eu nu ma imbolnavesc niciodata". Sant alrtii
care spun :" Eu nu ma imbolnavesc niciodata, dar am aceasta raceala..." Noi spunem ca este o.k. sa treceti din procesul bolii , in
cel al starii de bine. Nu-i asa ca este uimitor ceea ce poate face corpul vostru fizic - adica, cum poate el sa se vindece? Asa cum
voi inaintati prin tranzitia , continuati sa eliberati ceea ce nu este adevarul vostru si sa va amintiti sa va umpleti cu energia Sursei
Creatorului - forta-vietii, energia fortei-iubirii. Umpleti spatiile care au fost golite cu aceasta energie. Cativa se pot imbolnavi,
cativa nu. Intelegeti ca , a te imbolnavi nu este ceva ce trebuie sa se intample , dar daca se intampla, aceasta este o oportunitate
de a participa fizic la purificare. Iubiti-va cand treceti prin acest proces. Noi va sugeram, deasemenea, sa va observati experienta.
Ascultati cum mintea spune mereu :" Eu nu ma simt bine...asta ma doare, nu pot respira..." Observati si aduceti-va inapoi spre
centru. Aceasta este o oportunitate de a practica non-rezistenta ...de a va abandona la ceea ce este. Noi repetam, pentru cativa,
a trece prin imbolnavire este legat de curatarea energiei din constiinta colectiva. Unde v-ati petrecut timpul , inainte de a contracta
virusul? Erati intr-un mediu toxic energetic cu multi oameni? Voi poate ati luat ceva din acea toxicitate si ati transmutat-o prin
corpul vostru fizic . Toti cei de pe Pamant trec prin procesul transformational. Exista multi care nu au inceput sa se trezeasca si ei
experimenteaza procesul intr-un mod lent, inconstient. Nu exista judecata in cuvintele noastre. Noi spunem acestea pentru cei ca
voi, care santeti constienti de experientele voastre si carora le este greu sa fie bolnavi , datorita nivelului vostru de constiinta - de
fapt, voi actualmente ajutati la curatarea unor cantitati masive de energie. Deasemenea, pentru cei care se imbolnavesc rar, voi
mentineti un spatiu de bine pentru altii, ca si pentru voi insiva. Bateti tobele starii de bine cu bunatate, compasiune si liniste. Multi
dintre voi santeti angernati acum, pentru a va ocupa locul vostru ca fiinte deplin imputernicite pe calea sufletului. Pentru a face
asta, exista energii profunde care trebuie curatate. In unitatea constiintei , voi impoartasiti experienta germenilor. Aceasta este
deasemenea experimentata , asa cum impartasiti germenul unei idei, care creste pentru a include mai multi oameni, initiaza
schimbari in constiinta, care apoi ies afara, in lume, ca valuri ale expansiunii. Acestea se intampla deasemenea in timpul actual al
lumii voastre. Fiti in bucurie - gasiti-va fericirea chiar si in disconfort si mai mult decat atat, iubiti-va. Cu respect, iubire si gratie,
Noi santem Multi ai lui UNUL . Multe binecuvantari tuturor - in boala si in sanatate, noi va iubim neconditionat.
Sursa : http://www.soultransitions.com/