duminică, septembrie 30, 2007

SERIA MAESTRII ASCENSIONATI: MAHA CHOHAN






MAHA CHOHAN
Maha Chohan este seful sau suveranul celor sapte cohani ai razelor.Numele lui inseamna
''Marele Lord''.Are un loc special in ierarhia Marii Fratii Albe.El intruchipeaza lumina alba a celor sapte
raze si preda echilibrarea si integrarea acestor raze prin raza a 8-a.Deasemenea preda acea iubire
adevarata care contine toate celelalte virtuti si fiecare celalalt punct al maiestriei Dumnezeiesti.Maha
Chohan este reprezentarea Sfantului Duh si a evolutiei lui pe Pamant.El initiaza suflete in camera
secreta a inimii si ii ajuta sa se pregateasca pentru a primi toate cele 9 daruri ale Sfantului Duh :
intelepciune, cunoastere, credinta, vindecare , miracole, profetie, discernamatul sufletului, vorbirea in
coduri si interpretarea lor.Este numit ''Pastratorul Flacarii'' pentru ca a promis omenirii ca va pastra
flacara pana cand ei vor fi capabili sa o utilizeze corect.Locul de odihna a lui Maha Chohan este localizat
deasupra tarii Sri Lanka, o insula din Oceanul Indian.A fost incarnat ca poetul Homer, care a scris Iliada
si Odiseea. INVOCARE : ''VINO Maha Chohan si ilumineaza-ma''- o fiinta trebuie sa dezvolte si sa
intruchipeze toate virtutile divine si sa ajunga al stadiul de maestru in toate cele 7 raze inainte de a fi
calificat ca Maha Chohan.Sfantul Duh este constiinta Lordului Maha Chohan, puterea Sa, calitatile si
activitatile, Flacara Sa Cosmica.Maha Chohan este la conducerea taramului Elemental; el e autoritatea
peste manifestarea naturii.El atrage si furnizeaza energie folosita in toata natura si omenirea.El este
magnetul ce atrage putere de la Soare.El dirijeaza diferitele forme de cultura si civilizatie prin mintile
indivizilor incarnati pentru a se desfasura si a se dezvolta conform cu planul divin.Maha Chohan e cel ce
da prima respiratie noului nascut; El e Cel care i-a ultima respiratie a fiecarui individ ce trece
dincolo.Virtutea sa speciala este confortul pe care El il ofera omenirii.Simbolul sau este porumbelul
alb.Culoarea Sa este violetul.Iedera , care este simbolul vietii eterne, este favorita Lui.
ASHRAMUL lui MAHA CHOHAN
Preaiubitilor, bine ati venit in ashramul lui Maha Chohan.Eu sant Saint Germain.Multi dintre
voi care santeti Lucratori in lumina santeti foarte familiarizati cu numele meu si ati simtit ca numele meu
e sinonim cu Flacara Violet sau Raza violet.Dupa cum stiti, de curand am preluat biroul lui Maha
Chohan dar voi continua sa va servesc la o capacitate si mai mare, caci ma simt foarte onorat pentru ca
mi s-a oferit acest rol si responsabilitate.In acest ashram , vom explora si poate voi aprinde o scanteie in
voi despre cum puteti contribui la transformarile civilizatiilor de pe Pamant.Sant multe la care ati putea
contribui ; stim ca multi dintre voi citesc aceste randuri si abia asteapta sa manifeste aceste transformari
pe Pamant, caci voi stiti si cunoasteti profund in voi ca aceasta este Varsta de aur! Veniti, unul si toti,
alaturati-va noua in aceasta transformare si servire, caci este chemarea voastra pentru a fi participant la
acasta mare era! Cu iubire eterna, Maha Chohan!
TRANSMISIE DE LA MAHA CHOHAN - Aprilie 2007
SCOPUL VOSTRU ESTE DE A FI LUMINA! FOCUL SPIRITUAL E TOT CEEA CE E REAL
''Binecuvantati prieteni ai inimii care ar primi mai mult din Spiritul lui Dumnezeu in fiinta voastra, eu
sant adumbrit de prezenta Lordului ce emana prin fiinta mea in aceasta zi.Eu sant inviorat de lumina
care e esenta mea.Sant implinit de ceea ce Dumnezeu face prin focul care sant.Eu sant Maha
Chohan.Si voi puteti sa fiti eu in manifestare , cand natura voastra arzatoare permite gratiei sa
inconjoare Pamantul prin liberul arbitru al acceptarii a cine santeti acum.Doar Dumnezeu exista,
binecuvantate inimi.Si doar Spiritul Lui.Voi santeti reali? Impliniti scopul Spiritului in viata voastra? E ceva
mai important decat Dumnezeu si lucrarea Lui prin voi? Daca nu, atunci ati inteles natura vietii.Dar daca
asa e , atunci sant elemente ale Sinelui ce raman , care nu au fost total inflacarate de Prezenta lui
Dumnezeu acolo unde santeti si atunci primiti focul transmutarii astazi, astfel incat ceea ce este real sa
poata straluci si mai luminos in voi.Preaiubitilor,eu va vad pe fiecare dintre voi ca un filament pregatit
pentru torta care va va ilumina.Ati mentine lampa aprinsa tot timpul zi si noapte? Caci, vedeti voi , exista
o nesfarsita furnizare de energie pentru a mentine stralucirea filamentului de Sine.Nu trebuie sa
descreasca sau sa se stinga.Caci, lampa care santeti este Dumnezeu, lumina care santeti e
manifestarea Lui.Si cand intelegeti natura luminii, veti intelege scopul lui Dumnezeu in voi, prin voi.Cei
care se chinuie sa inteleaga care e scopul lor,ar trebui sa stie azi ca scopul vostru este sa fiti
lumina.Caci atunci cand santeti acea lumina, indiferent ce faceti , primeste prezenta lui Dumnezeu prin
munca voastra.Dar cand lampa voastra s-a stins, atunci indiferent care e munca voastra , ea nu
primeste tottalitatea a cine santeti cu adevarat ca fiinte- Dumnezeu.Iubire arzatoare aduc astazi, un nou
felde iubire pe care nu ati cunoscut-o in totalitate , preaiubitilor.Voi intrebati : ce este aceasta iubire? e
iubirea Spiritului, iubirea lui Dumnezeu.Ati iubit Spiritul? Ati perceput sfintenia acelui Spirit pe care eu il
intruchipez si pe care si voi il puteti cunoaste? Focul Spiritual, din punctul meu de vedere, acesta iubire
arzatoare, nu poate fi cunoscuta in totalitate chiar acum.Unii nu se simt tocmai bine in prezenta
emisarilor nostri si primesc cuvintele mesagerilor, nu cu vocea noastra, ci cu vocea unui uman.Stiti ,
cand vorbim prin vocea asta sau prin alta a Spiritului ce trebuie sa deveniti? Sau judecati ceea ce e
vocea noastra, ceea ce v-ar face sa va simtiti temporar putin prea infierbantat? Nu judecati, ci analizati
cuvintele din interiorul vostru, pentru a vedea cum reactionati la focul pe care noi il aducem.Ce este in
interiorul vostru care permite focul Spiritului pentru a lucra in voi? Si ce anume nu permite cuvintelor sa
fie unde santeti voi? Eu imi aduc mult confort, dar asta nu inseamna intotdeauna ca voi veti fi total
confortabili in uman cand Eu voi veni.Dar Eu sant consolat de acel Spirit si acel foc.Facandu-va
temporar inconfortabili in fotoliile voastre de uman este dat pentru scopul de a va face confortabili in si
ca Dumnezeu.SCHIMBAREA e cerinta acelui Spirit si lucrarea Sa in voi.Poate presupuneti cum sa
ajungeti sa fiti confortabili in prezenta mea; daca doriti sa primiti flacara schimbarii , gasiti o cale de a va
simti confortabili cand vin eu.Focul pe care eu il aduc, nu e niciodata la fel Se misca incontinuu, se
consuma, se schimba, se transmuta.Caci asta e natura lui Dumnezeu.SCHIMBARE! FOC! SPIRIT! Deci,
cei care nu pot intelege natura schimbarii si cum trebuie sa fiti pregatiti si dornici si capabili de a lucra cu
lumea noastra ,nici schimbarea din voi nu va intelege aceasta misiune, aceasta miscare a luminii.Dar
pentru cei care sant pregatiti pentru o noua zi, un nou spirit, noi venim , va miscam si va alinam.Da, as
putea vorbi cu o voce domoala a ritmului inimii lui Dumnezeu.Si totusi, astazi, Eu aleg sa va inalt, caci
voi ati cerut asta, nu-i asa? Eu va inalt in spirit si in realitatea Dumnezeirii voastre.Si daca mi-ati lua
mana, veti fi schimbati din glorie in Glorie, zi dupa zi, astfel incat nici o fiinta umana sa nu va mai
recunoasca asa cum ati fost, ci Dumnezeu va va vedea asa cum santeti, cu Mine ,in spirit arzator, in
Sine cu iubire si lumina, cu foc.Eu sant Maha Chohan si astern un covor de foc inaintea mesagerilor si
pentru toti maestrii ascensionati care vor lucra cu voi, la fel cum veti lucra voi cu cei care cauta
lumina.Da, binecuvantatilor, luati-mi lumanarea si reaprindeti-i prin focul meu, prin inima mea.Si prin
acest proces si voi , veti primi Spiritul care va va urma prin scopul sfant al lui Dumnezeu.''ARDETI!
ARDETI! ARDETI! focul prin voi , pana cand toti sant liberi sa fie foc ''. channel preluat de pe site-ul: http://www.theheartscenter.org/default.aspx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu