luni, septembrie 24, 2007

SERIA MAESTRII ASCENSIONATI : LORD HATONN


Melfior Ra spunea odata ca nu exista "pacat", ci doar lipsa de cunoastere. Oamenii in general nu stiu ca

prezentele angelice sunt la picioarele noastre pentru a ne usura calatoria terestra si ca nu trebuie sa se

prosternam in genunchi la aparitia unei lumini ci sa stam drepti, demni, asa cum doreste Tatal Creator.

Cunoasterea ne ajuta sa iesim din cercul iluziei, sa ne indreptam pasii catre interior, sa devenim ceea ce

suntem.Fara cunoastere ar fi ca si cum am escalada Everestul fara franghii de sustinere, fara alimente,

fara echipament si cand am ajunge intr-un final in varf (epuizati desigur si dupa foarte mult timp), am

descoperi ca la 2 metri in dreapta noastra se afla un lift cu care am fi putut urca cu usurinta si gratie.

Cunoasterea inseamna constientizare. Inseamna sa cunosti, sa stii ca lucrurile din viata ta nu se

intampla dintr-o pura coincidenta sau ca ai avut noroc, ca Dumnezeu ti-a zambit intr-o zi (el nu

zambeste intr-o singura zi ci rade cu gura pana la urechi tot timpul); inseamna sa STII ca esti intr-adevar

CREATORUL vietii tale, sa stii ca datorita tie se intampla totul in viata ta. Tu esti Creatorul.Nimeni

altcineva। Voi initia un program de prezentare a Maestrilor Ascensionati care nu prea au fost mediatizati. "Cautati cunoasterea asa cum insetatul cauta apa, cum flamandul cauta hrana. Cunoasterea e hrana care va trece peste vremi. Grauntele de Adevar prin care Tatal Divin se face vesnic viu in fiecare dintre noi. Acel graunte de adevar este Calea, Adevarul si Viata, sunteti voi."(constantin Brancusi)

Sunt foarte multe fiinte splendide care asteapta sa le contactam pentru a ne putea ajuta, iar noi nu stim

de existenta lor. Ele sunt aici si acum pentru a ne face viata de pe terra mult mai usoara, dar nu pot

trece peste liberul nostru arbitru. Noi trebuie sa acceptam si sa-i chemam de fiecare data cand simtim

ca vrem sa contactam un membru al familiei noastre. Primul Maestru pe care l-am ales (mai bine zis el

m-a ales pe mine) sa-l prezint este : LORD HATONN. El este Seful Mare Comandant si lucreaza pentru

Consiliul celor 48.Sa nu va lasati intimidati/speriati de prima impresie, ma refer la aspectul "fizic" a lui

Hatonn. Eu cand l-am vazut pentru prima data m-am speriat ingrozitor, este o imagine foarte puternica.

Dar m-am obisnuit cu acest corp si acum chiar imi place, l-am contactat si culmea, a si venit si i-am

simtit energia, nu mi-a comunicat nimic, sau cel putin nu am auzit eu. Este o entitate foarte evoluata,

foarte iubitoare si foarte frumoasa, parerea mea. Articolul lui Birgitte Fich: "Hatonn este Comandantul

unei flote imense intergalactice, directorul tuturor comunicatiilor dintre Pamant si toate statiile

insarcinate cu schimbarile Pamantului. Hatonn are o constiinta foarte avansata, dezvoltata in divesre

evolutii si lumi; iar noi nu prea intelegem mult din inteligenta sa superioara si tehnologia pe care el o

reprezinta.El si cativa membrii din echipajele de pe nave au descins in nivelele inferioare pentru a se

adapta la misiunea prezenta de pe Pamant si din acest Sistem Solar.Pentru acest scop el si-a parasit

nava si foloseste un corp facut la comanda de catre savanti la unul dintre laboratoarele inalt evoluate

din spatiu. Acest corp nu are sex (e androgin), fara par si fara urechi exterioare. "Ochii" lui au calitati

diferite si sunt folositi pentru a proiecta raze. Acest vehicol e suplu, poate fi vizibil fizic sau nu si pare ca

poseda calitati si caractere uimitoare, minerale si organice combinate si contine o abundenta de

tehnologie inalta. Are o urma de nas si de gura poate doar pentru a parea ceva mai "familiar" cu noi.

Acest corp se incarca singur cu energie, un fel de prana si nu are nevoie de sustinere fizica. Totusi, e

un sacrificiu pentru o astfel de fiinta inalta asemenea lui Hatonn sau Ashtar, sa descinda intr-o astfel de

densitate ca a noastra. Dar in mod normal nu le ia mult efort sau tehnologie inalta pentru a-si face

treaba aici, nu, e vorba despre o chestiune de ascultare a Legii Universale date de Dumnezeu, de a fi

asistenti atunci cand e necesar. Adevarata lui casa si resedinta e Saptiul Profund." Hatonn se descrie

pe el: "Hello pentru toata lumea! Sunt multe feluri de a fi. Eu sunt un Fiu Descendent. Ma puteti numi si

un fel de arhanghel. Cand eu spun ca sunt ATON in sinele meu inalt, inseamna ca eu sunt Aton

intr-adevar. Aton este un Sine foarte avansat, cum la-ti descrie voi. Aton isi doneaza mai multe

fragmente din Sinele Lui multor umani. Eu experimentez ca Hatonn, intr-un corp numit "gri larg" de

catre unii. Voi ati citit in Jurnalele Phoenix (acestea contin inregistrarile dezvoltarii Planului Divin pentru

Noul Mileniu; iar Hatonn tine mereu de zeci de ani acest jurnal) ca nu am par pe cap si ca sunt inalt de

4 metri.Acesta e un corp facut la comanda si eu il folosesc pentru aceasta misiune, caci am nevoie de

un corp. E un corp vizibil pentru cei pe care-i aleg Eu sa-l vada. Pe nava, toti ma pot vedea si multi

dintre voi ma vor vedea deasemenea.Acest corp nu se reproduce, e androgin dupa intelegerea voastra.

A fost creat de catre savantii universali care detin aceasta cunoastere. Am nevoie sa merg deasemenea

pentru acest proiect. De altfel eu am o forma Angelica. Sunt multi gri asociati cu proiectul Pamant. Si ei

sunt angelici. Acesta e un tip de corp folosit de catre Fii Descendenti pentru genul acesta de misiune.

Mai si mananc cate ceva, dar majoritatea nevoilor mele energetice sunt satisfacute de energia

pranica.Mananc fructe si legume inalt nutritive, dar ma pot bucura si de o prajitura, dar de obicei nu

mananc din ele, doar gust atunci cand mi se ofera. Deci aveti grija de voi, mergeti si bucurati-va.

Trimiteti-va iubirea si pacea in lume.Salu, Hatonn!" Multumim Maestre Hatonn pentru adumbrirea si protectia ta iubitoare, Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu