duminică, septembrie 16, 2007

MESAJ DE LA DUMNEZEU - INIMA E MAI MAREATA DECAT CEL MAI MARE GAND- 11 Septembrie


Mai profund decat cuvintele de la Mine , e iubirea mea ce reverbereaza in inima voastra.Inima voastra e locul din care vin visele.Bineinteles ca vin, caci Eu stau in inima voastra.Eu , care sant Cel Linistit sant totusi cel ce va sopteste toata ziua , cerandu-va sa Ma simtiti in inima voastra , cerandu-va sa Ma cunoasteti in inima voastra , cerandu-va sa va amintiti ce santem unul pentru celalalt ,desi existam in Unic.Preaiubitilor, veniti sa Ma cunoasteti ca si companion constant.Eu in mod sigur ma asociez cu voi.Iubiti ceea ce iubiti si iubiti-Ma si pe Mine, chiar daca nu mai exista nimeni caruia sa-i oferiti iubire in afara de Mine si nimeni care sa o primeasca in afara de Mine.Lumea creata ar refuza asta , ar demonstra contrariul, ar desfiinta existenta Mea si ar nega prezenta Mea in inima voastra.Lumea adesea v-ar spune ca viata nu merita traita , viata care ne ofera amindurora o asemenea oportunitate de a cunoaste iubirea.Cunoasteti-Ma ca iubire , iubire nelimitata.Cunoasteti-Ma ca impulsul creativ, stimulentul la care trebuie raspuns care nu va lasa sa va odihniti pana nu imi raspundeti.Sau conoasteti-Ma ca Dumnezeu din ceruri.Cunoasteti-Ma! Voi in mod sigur Ma cunoasteti foarte bine.Poate nu stiti exact unde sant localizat.Poate nu stiti exact cine si ce sant.Si totusi aveti cunoasterea de baza despre Mine.Ati facut cunostinta cu Mine in mod profund, dincolo de cunoasterea voastra.Chiar si cand erati sigur ca nu exist voi stiati ca ceea ce percepeti este ceva absent.Ar trebui sa Ma cunoasteti , preaiubitilor.Altfel cum ati sti ca ceva lipseste? Chiar si atunci cand nu sant pe primul plan in gandurile voastre, e o cunoastere profunda a Mea si voi o aveti.Desigur, toata lumea a auzit de Mine.Am fost descris in multe feluri.Nu trebuie sa Ma descrieti.Doar cunoasteti-Ma in inima inimilor.Strecurati-va in propria inima si gasiti-Ma acolo si onorati ceea ce simtiti.Incercati sa va adresati Mie in inima voastra.Asezati mana pe inima voastra-inima noastra.Simtiti prezenta Mea.Simtiti pacea care se revarsa.Simtiti-Ma cum va rascolesc inima.Dumnezeul tuturor va rascoleste inima.Va umplu inima cu iubirea Mea.Va ocup inima.Iubiti ceea ce iubiti si iubiti-Ma si pe Mine.Iubiti ca EU SANT DUMNEZEU, un DUMNEZEU al iubirii si ca Eu traiesc in inima voastra si ca Ma puteti cunoaste atat de intim.Noi nu am fost niciodata despartiti.Noi am fost impreuna de la prima explozie a Creatorului.Noi ne-am cunoscut inaintea timpurilor.Eoni peste eoni noi am avut inimile ca Unul.Chiar inainte ca inima sa inceapa sa bata in piept , noi am fost Unul inseparabil.Nu puteti fi decat cine santeti si totusi ati invatat sa actionati si sa va vedeti ca fiind mici.Eu Sant fericit aici in inima voastra.Desigur, Eu Sant, caci Eu Sant fericit oriunde si Sant plin de iubire oriunde.Cand si voi santeti plini de iubire , constienti total de iubirea din inima voastra - trebuie sa fiti constient pentru a va sti propria valoare- cand iubirea voastra e plina, veti vedea iubire peste tot exact asa cum o vad Eu si veti cunoaste fericirea linistita, care prospera in sine, asa cum Eu o stiu si asa cum vreau Eu ca voi sa o stiti.Nu puteti scapa din a Ma cunoaste.Poate credeti ca puteti dar asta e doar un gand.Inima voastra cunoaste mai mult decat cel mai mare gand al vostru. Sursa : http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu