luni, septembrie 17, 2007

ARHANGHELUL MIHAIL




TIPARUL ELIBERARII TRADARII , LEGAMANTULUI, ASERVIRII SI
A UNIUNII FLACARILOR GEMENE PENTRU A ADUCE FERICIRE SI UNITATE DUMNEZEIASCA
Fratii mai in lumina, EU SANT MIHAIL , eu am fost cu voi de eoni de timp.Eu stau cu sabia
mea a binecuvantarii deasupra capului vostru si va protejez de tot raul.Va cer sa veniti la mine cand
aveti nevoie de ajutor.Va cer sa va infasurati in mantia luminii albastre de la Mihail in fiecare zi cand va
treziti.Chemati-l pe Mihail , arhanghelul si cereti ca mantia luminii albastre sa va cuprinda si simtiti
prezenta mantiei cum se infasoara in sine ca un cocon in jurul corpului vostru fizic si a tuturor corpurilor
voastre energetice.In momentul in care simtiti protectia mantiei luminii albastre , veti sti ca nu veti mai fi
in calea raului si a energiilor negative, primite de voi energetic de la cuvintele oamenilor, ganduri sau
actiuni, nu va vor mai afecta si nu va vor mai atinge corpul fizic ,pentru ca vor intra in contact cu mantia
si vor fi dizolvate, fara a penetra propriul corp fizic.Chemati-l pe arhanghelulu Mihail si spuneti-i
:''Arhanghele Mihail deasupra mea, arh.Mihail dedesubtul meu, arh.Mihail in fata mea, arh.Mihail in
spatele meu, arh.Mihail in stanga mea, arh.Mihail in dreapta mea ,arh.Mihail in jurul meu, arh.Mihail in
interiorul meu, arh.Mihail imprastie-ti mantia luminii albastre in jurul meu. Mihail aprinde lumina, aprinde
lumina, aprinde lumina''.Si simtiti protectia din jurul vostru.Voi cheme acum legiunile arh.Mihail si
legiunile Lady-ei Faith, care este flacara mea geamana , consoarta mea; o rog pe Faith sa vina si sa
stea cu sabia ei a credintei deasupra capului vostru.Si eu stau cu sabia binecuvantarii deasupra capului
vostru.Eu cer acum tiparelor fericirii sa fie eliberate din Prezenta EU SANT CEEA CE SANT in prezenta
corpurilor voastre fizice prin toate nivelele si straturile din a 13-a dimensiune a realitatii, prin pilonul de
lumina care se stabileste in jurul vostru.Vizualizati un pilon de lumina care se extinde din a 13-a
dimensiune a realitatii unde prezenta propriului EU SANT CEEA CE SANT rezida in forma lui
Dumnezeu.Descinzand deasupra voastra , acest pilon va va inghiti.Inauntrul lui , energia formei lui
Dumnezeu descinde in lumina alba pura.In jurul acestui pilon e un cerc al legiunilor , in care sta Lady
Faith .Ea sta in fata voastra cu sabia ei a credintei tinuta deasupra capului vostru.In jurul cercului lui
Faith stau legiunile lui Mihail cu sabiile lor , ale binecuvantarii, scoase din teaca.Eu stau in spatele
vostru cu sabia mea a binecuvantarii , atingand varful sabiei lui Lady Faith.Datorita apropierii si
contactului dintre varful sabiei mele si a lui Lady Faith, o lumina roz- albastra incepe sa coboare in jos,
infasurandu-va intr-un cocon.Vom cheme tiparele fericirii pentru a fi descarcate si stabilite in cheakra
inimii voastre cosmice, in plexul vostru solar, in cheakra bazei si in cheakra gatului, astfel incat sa puteti
rosti adevarul vostru fara frica.Acum cerem eliberarea tuturor energiilor tradarii , respingerii si
abandonului din toate structurile celulelor , din toate straturile ADN , din toate aspectele personalitatii
fizice,din toate aspectele sufletului fizic si non fizic.Noi cerem ca spiritul sa fie eliberat de toate
legamintele : karmice, fizice, eterice, si non fizice.Toata zgura care s-a stabilizat in jurul vostru si in voi
de eoni de timp, e acum eliberata.Eu chem acum in numele lui EU SANT CEEA CE SANT eliberarea
energiei limitarii si sclaviei din orice viata , in care ati fost sclavul unui alt suflet , a propriului suflet, a
aspectelor personalitatii proprii, din locul unei alte persoane sau lucru, catre un alt grup, catre alt
eveniment sau circumstanta e acum eliberat in aceasta viata, vietile trecute, viitoarele vieti, realitatea
alternativa, realitati probabile, si realitati ultime.Acum santeti eliberati de orice realitate in care energiile
limitarii, indoielii, sclaviei, a avea o datorie la cineva , orice loc sau orice, Eu cer eliberarea tutror acelor
evenimente, circumstante, oameni, locuri si lucruri din corpul vostru fizic, eteric, emotional, mental si
spiritual, prin toate nivelele si sistemele corpului, trecute, prezente si viitoare, in toate dimensiunile,
realitatile din toate timpurile si din nici un timp.Eu cer eliberarea intregii frici a limitarii din toate aspectele
personalitatii voastre si din toate aspectele sufletului vostru.Eu cer acum intoarcerea increderii, a
acceptarii si a cunoasterii ca EU SANT UNUL cu Dumnezeu si lumina lui Dumnezeu straluceste in mine
si prin mine la altii.Eu chem tiparul misiunii divine pentru ca toate flacarile gemene sa fie descarcate
catre toate flacarile gemene , indiferent unde ar fi ele , fie ca sant fizic unite sau nu, fie ca sant incarnate
sau nu; fie ca se cunosc fizic sau s-au vazut in aceasta viata sau nu.Eu chem energia focului care
ilumineaza si aduce unitatea Dumnezeiasca pentru a incepe sa straluceasca acum in inima personala si
in inima cosmica a oricarui individ care doreste sa primeasca aceasta flacara.Eu chem flacara geamana
a unitatii Dumnezeiesti sa se stabileasca in inima cosmica si sa inceapa sa ilumineze ca o singura
flacara.Aceasta e impreunarea gemenilor in Unic , astfel incat fiecare individ sa poata simti Intregul in ei,
chiar daca si-au intalnit sau nu flacara geamana in aceasta viata.Cand energiile gemene sant unite, nu
aveti nevoie de prezenta fizica a geamanului pentru a experimenta unitatea
Dumnezeiasca.Experimentarea ultima a unitatii Dumnezeiesti poate fi obtinuta, cand gemenii se gasesc
unul pe altul.Atat de putini gemeni au capacitatea de a se gasi unul pe altul si de a supravietui arderii
flacarii la care noi trebuie sa recurgem pentru a stabili actuala flacara a gemenilor in inima ca un simbol
a acelei uniuni si pentru a cere flacarii unitatii Dumnezeiesti , care aduce faza finala a iluminarii, sa fie
stabilita peste prezenta energetica a flacarii gemene in inima.Prin restabilirea energiei flacarii gemene in
inima si a unirii gemenilor dintr-un punct de vedere energetic, veti fi capabil sa energizati flacara unirii
Dumnezeiesti in propria voastra inima.Noi cerem ca energia flacarii gemene sa arda in urmatoarele trei
luni , incepand de acum.Prin stabilirea flacarii gemene noi putem aduce flacara uniunii Dumnezeiesti , a
uniunii cu Dumnezeu, a Unicului cu Dumnezeu, eliberarea dualitatii, a separarii si a fricilor care s-au
intiparit din cauza separarii.Apoi vom fi capabili sa avem iluminarea.Oamenii care ating acest punct al
misiunii lor divine , vor beneficia enorm de stabilirea acestei flacari in inima lor.Karma din trecut se va
face scrum.Oamenii care intiparesc frica inauntrul vostru nu vor mai putea continua in acest fel.Oamenii
care proiecteaza durerea asupra voastra, nu vor mai putea face asta , nu vor mai putea intipari durerea
in nici o forma.Locurile si lucrurile care v-au umplut memoria cu evenimente pline de frici, nu va vor mai
domina si nu va vor mai tine in campul lor energetic.Eu chem acum tiparele libertatii si Unitatea-
Dumnezeiasca pentru a fi descarcate prin prezenta lui EU SANT CEEA CE SANT in corpul vostru.Eu
activez acum acest tipar in numele lui EU SANT CEEA CE SANT, in numele flacarilor gemene , in
numele unirii Dumnezeiesti, in numele flacarii Ascensionate , in numele flacarii Eterne.Acesta e dreptul
divin al fiecarei fiinte umane si e acum activat in spatiul inimii Cosmice pentru a se extinde si expanda,
pentru a atinge inima personala si pentru a ilumina inima individuala si pentru a reconecta micul Sine cu
marele Sine, care e Sinele lui Dumnezeu.Eu chem acum intelepciunea varstelor pentru a fi descarcate
in voi, pentru ca voi sa beneficiati de sursa intregii intelepciuni , intregii cunoasteri.Sursa Creatorului va
permite acum sa ajungeti la Mintea Sa si sa beneficiati de intelepciunea care e disponibila.Aceasta e
mintea Creatorului; asta e mintea lui Dumnezeu.Cand santeti capabili sa stabiliti o relatie , o cale de a
ajunge la intelepciunea care e accesibila din mintea lui Dumnezeu, nu mai puteti actiona din karma vietii
voastre, ci actionati din intreventia divina care va e adusa din mintea Dumnezeului Creator.Acesta
interventie divina va sterge toate legaturile voastre karmice si va va elibera de sclavie.Nu veti mai fi
ostatecul nimanui, nici unui spatiu, nici unui timp.Eu chem acum tiparul Uniunii Divine , uniunea sinelui
mic, sinelui ego cu sinele Dumnezeu, sinele Divin.Eu cer in numele lui EU SANT CEEA CE SANT
fuziunea completa a micului sine in marele Sine al tuturor Sinelor.Fuziunea micului individualizat EU
SANT cu marea ,universala prezenta EU SANT CEEA CE SANT .Eu cer ca acest tipar sa continue ,sa
se descarce nivele inalte ale fuziunii, zi dupa zi, pentru urmatoarele trei luni pentru fiecare individ.Eu tin
sabia mea a binecuvantarii in afara tecii.In voi imi mentin speranta , lumina mea si iubirea mea.Eu sant
fratele vostru, Mihail.SI ASA ESTE!
SURSA : http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu