vineri, septembrie 28, 2007

MAMA PAMANT VA VORBESTE - 24 Septembrie 2007



Vocea mea este mereu in schimbare.Intr-o zi eu sant slaba si in alta zi eu sant
puternica.Inima mea a plans foarte mult timp.Eu simt durerea si tristetea pe care multi o poarta si de
fiecare data cand aveti o durere sau o suparare adanca in inima voastra, ea e deasemenea si in inima
mea.Eu oglindesc ceea ce santeti voi, experimentand cum oglinditi ceea ce experimentez eu.E un ciclu
pe care nu il putem intrerupe; e un ciclu care nu se sfarseste niciodata.Nu are lideri, nu are urmasi.E
ceea ce ati numi o enigma spirituala.Eu sant Mama Pamant, eu sant mama voastra, eu sant
supraveghetoarea voastra, voi santeti copiii mei, voi santeti cei binecuvantati care calcati pe inima mea si
santeti conectati cu inima mea.Voi santeti cei pe care eu i-am tinut aproape de pieptul meu.Voi santeti
cei pe care eu ii imbratisez iubitor in fiecare zi, in toate timpurile si spatiile dimensionale.Fara voi eu nu
sant nimic si fara mine voi santeti nimic.E o realitate care trebuie mentinuta.Pentru ca impreuna noi
servim si avem nevoie unii de altii, pentru ca evolutia sufletului vostru ma sustine pe mine si pentru ca
evolutia sufletului meu va sustine pe voi.Acum este timpul pentru ca eu sa am o voce si sa conversez si
sa retransmit dorintele mele si sa va ofer sfaturi.Nu le vom numi comandamente la acest timp dar vor fi
instructiuni clare pentru acei care sant gata sa schimbe calea pe care interactionam.Sant schimbari care
se intampla in relatia noastra si si putem spune ca ne mentinem intentia , ca vom continua sa inflorim in
viitor.Nu a trecut neobservata valoarea muncii pe care multi dintre voi ati depus-o in favoarea mea si
multi dintre voi sant desavarsiti.A fost dincolo de asteptarile mele ca asa curand , atat de multi dintre
voi,ar fi deschisi catre mine si m-ar sustine in asa o insemnatate si asa o servitute.Pentru aceasta eu
sant recunoscatoare si va intorc multe binecuvantari care va intampina.Pentru multi, ciclul muncii nu e
complet, multi sant la mijlocul sau , iar cativa , inca nu l-au inceput.De ce mi-am luat o voce la acest
timp? E timpul pentru mine sa explic in cuvintele mele, ca ce se intampla din perspectiva mea si aceasta
devine posibil,este ca munca multora dintre voi este complet in serviciul meu si din iubire pentru
mine.Multi vorbesc in favoarea mea.Multi vorbesc fara permisiunea mea dar nu toti vorbesc despre
adevarul care este in inauntrul meu.Sant lucruri care se schimba vazand cu ochii.Planeta se schimba si
se transforma.Toate regatele sant afectate si in mare parte se schimba.Nu e un mare secret, pentru ca
eu, Mama Pamant sant deasemenea afectata de schimbarile pe care Mama Natura si Mama Creatie le
aduc in fata.Poate nu este cum va imaginati.Impreuna energiile noastre sant integrate si noi fuzionam si
devenim Mama tuturor Mamalor, Incarnarea Feminina Divina A Sursei Divine - suprema energie
feminina care va va hrani pe fiecare dintre voi si lucreaza cu fiecare in drumurile lor zinice.Asa cum
acestea se intampla exista tulburare.Ea se intampla ca expresie a esentei noastre combinate.Nu exista o
cale alternativa asa cum ne aliniem energiile noastre; foeta noastra e ceva ce noi vom invata sa folosim ,
dar pana atunci, forta reflecta inapoi negativitatea , dar invatand asta,noi anulam negativitatea si o
transformam in ceva pozitiv.Noi ne unim sa aducem puterea noastra impreuna, pentru armonizarea
planetara si succes si pentru longevitatea planetara.Deasemenea vom sustine supravegherea
umanitatiisi miscarea ei spre inainte.Nu e vorba despre decesul umanitatii; aceasta niciodata nu va avea
un sfarsit, ci numai un nou inceput.Sant intotdeauna noi inceputuri , eterne continuari, schimbari da ,
dar sfarsituri niciodata.Am vrea sa inchidem capitolul acestor mesaje si a cuvintelor care pretind ca noi
am fi furiosi, pedepsiti, si revoltati impotriva inimii si sufletelor oamenilor.Noi doar evoluam si ne integram
in UNU , asa cum ne alegem calea.Relatia noastra ramane simbiotica cu fiecare dintre voi; noi ramanem
interconectati asa cum devenim Mama Divina, Mama tuturor Mamelor.Cum noi experimentam, aceasta
relatie se va schimba oricum, caci eu nu voi mai fi mult timp una, ci voi face parte din ceva mult mai
maret.Voi va veti alinia la o incarnare feminina mult mai mareata a Divinului si veti simti constient energia
noastra in jurul Pamantului.Se va concentra pe desenul ce creaza si hraneste fiecare aspect al
vostru.Va incepe prin a intoarce pe multi de la emisfera logicii si a supravietuirii fizice , la emisfera fiintei
energetice.Asta e ceea ce santeti cu adevarat, cineva care poate lucra cu anotimpurile, cineva care se
aliniaza cu fortele naturii, cineva care aude chemarea naturii.Voi santeti intr-adevar o energie care se
intampla sa fie o ''fiinta'' in forma fizica , deocamdata.E o parte a energiei voastre pe care v-ati
concentrat atentia.E o nevoie definita pentru voi sa auziti vocea noastra. Noi acum vorbim ca unul; Noi
santem Mama Pamantului, Mama Naturii si Mama Creatiei.Nu e un accident ca noi transmitem acum,
caci ne-a luat mult timp sa ne combinam si sa fim in uniune cu canalul nostru.Frecventa noastra este
foarte puternica si foarte, foarte fina.Noi avem mult de invatat despre noua energie a Mamei Divine, care
santem noi, de fapt.Noi dorim sa va invatam cum sa accesati energia noastra pentru binele superior al
tuturor.Motto-ul nostru este simplitatea, pentru ca nu va invatam ceva complex;invatatura este ca prin
inspiratie voi faceti schimbarea si prin expiratie voi puteti integra si impamanta schimbarea.E atat de
simplu! Noi va aducem in fata intelepciunea noastra combinata si invatatura in timpurile care vin.Dorim
sa va multumim pentru serviciul pe care l-ati oferit.Pace si bucurie eterna sa fie in fiecare dintre voi, de la
Mama Divina!
Sursa : heavenlyspaces.co.uk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu