sâmbătă, august 09, 2008

SIMPTOMELE CURENTE ALE ASCENSIUNII -UNELTE PENTRU CONFORT





SIMPTOMELE CURENTE ALE ASCENSIUNII -UNELTE PENTRU CONFORT
Transmis de Karen Bishop - Partea a 2-a
Mai multe simptome... dar o multime de lucruri minunate sosesc acum si vor sosi curand, deasemenea ! Multi dintre noi
au trecut deja peste ele sau, pentru unii dintre voi, nu s-au intamplat niciodata.
NU VA GASITI LOCUL :
Estae foarte comun sa aveti acest sentiment in timpul sau dupa o schimbare substantiala a energiilor. Noi primim o
zdruncinatura interna si santem catapultati intr-un nou nivel de vibratie si realitatea exterioara nu ni se mai potriveste. Noi putem
simtiti deci , ca nu mai apartinem nici unui loc, ca nu mai putem relationa cu nimeni sau cu nimic , ne simtim chiar singuri si nimic
nu se mai simte bine cu noi. Eu am facut o lista cu aceste simptome ale acestei energii alerte. O nevoie de a manca des , ca si
cum ar fi vorba despre scaderea presiunii sangelui si de atacuri de hipoglicemie sau pur si simplu dorinta de a te indopa cu
mancare. Cand noi santem realiniati in interior , corpurile noastre pot intr-adevar sa se incalzeasca si deci, sa ceara mai multa
energie decat normal. Proteinele sant cheia aici. In aceste timpuri, eu a trebuit sa mananc la fiecare 2 ore si aceasta a inclus o
doza serioasa de proteine. Indoparea sau dorinta de a te umple este un lucru diferit. Cu atatea eliberari care se intampla, alaturi
de pierderea a mult din cine am crezut ca eram, noi putem avea la un moment dat o dorinta de a ne umple cumva. Aceasta se
poate manifesta ca o dorinta de a manca mari cantitati de mancare si dorinta de a ne simti intr-adevar plini.
A TANJI DUPA ORICE ESTE "NOU"
Dupa ce ne mutam intr-un "nivel" vibratoriu mai inalt sau intr-o dimensiune , ne putem simti inconfortabil sa fim in orice
este "vechi". Pentru acei care sant foarte senzitivi , aceasta se poate manifesta ca un disconfort sever si aproape ca avem o
repulsie pentru orice a existat inainte. Aceasta face parte din recalibrarea noastra ...noi santem incurajati sa ne miscam inainte
inspre nou sau , mai degraba sa nu mai toleram vibratiile joase sau lucrurile din trecut. Noi am renascut si vibram acum intr-un
nou spatiu si realitate.
DEVENIND USOR COPLESITI SI SUPRAINCARCATI
Cu aceste noi energii, multi au fost dislocati si relocati la o noua rezidenta. Multi au fost fortati sa faca asta. Aceasta
poate cauza sentimente de hiperventilatie , contracturi, dureri de cap si stres. Cu atat de multe care se intampla in interior si in
exterior, putem deveni cu usurinta supraincarcati. Odihna este de o importanta vitala acum, ca si cum ati spune "nu" la tot ceea ce
este prea mult si pur si simplu sa mentineti simplitatea. Cand eu am experimentat acest scenariu cu multi ani in urma, nu puteam
sa am nici macar o conversatie, deoarece foloseam prea mult din resursele mele energetice. Odihna si simplificarea lucrurilor au
fost singura mea salvare. Acestea m-au ajutat foarte mult in cazurile de panica si anxietate, deasemenea.
UITAND UNDE SANTETI SI PIERZANDU-VA LOCUL
De multe ori cand conduceam aici, in Southwest , uitam unde sant, cine sant sau in ce realitate sant. Aceasta se poate
intampla si alte dati deasemenea,cand noi incepem sa vibram mai inalt. Aceasta este deoarece, daca noi nu santem conectati cu
nimic in acel moment , ramanem deci intr-un spatiu care ne da oportunitatea de a crea indiferent ce alegem. Deoarece noi vibram
mai inalt , opunem rezistenta mai putin. Energia este inauntru si inafara foarte repede si se misca foarte rapid fara a se agata sau
a se mentine. Indiferent ce nu este mentinut in constiinta noastra , va inceta pur si simplu sa existe. A va obisnui cu aceasta poate
parea infricosator sau in cel mai bun caz confuz, dar aceasta ne poate permite deasemenea sa cream proaspat si nou in orice
moment . Exista si alte simptome fara numar legate de procesul de ascensiune , dar le-am enumerat pe cele mai comune pentru
aceste timpuri speciale.
UNELTE PENTRU CONFORT
Cand trecem printr-o schimbare substantiala intr-o dimensiune mai inalta, aceasta poate produce ravagii in interior si
in exterior. In legatura cu aceasta, va poate fi de ajutor gasirea cailor de a sta conectat cu energiile care vibreaza mai inalt ,
deoarece orice altceva se naruie. Pe durata acestor timpuri avem nevoie sa ne simtitm bine din nou si conectarea cu cai mai
inalte de a fi si de a trai ne poate linisti, alina. Mai jos sant cateva remedii pe care le-am gasit a fi foarte ajutatoare in aceste
timpuri : Stati in creativitatea voastra cat de mult posibil. In taramurile inalte, creativitatea este totul. Deci, creativitatea poarta
intotdeauna o vibratie inalta , necontand in ce dimensiune ne aflam. Pentru mine, desenarea unui proiect, pictura, scrisul,
gradinaritul, gatitul si crearea oricarui lucru ma transporta imediat intr-un spatiu minunat si ma simt extraordinar si conectata din
nou. Aceasta serveste deasemenea pentru indepartarea gandurilor negative , ca si a ego-urilor noastre ! Fiti in compania a cat
mai multi micuti posibil.Copii mici poarta natural o vibratie mai inalta si noi ne putem simti cu usurinta atat de conectati din nou.Noi
ii vedem pe ei si ei ne vad pe noi. Ei pot fi partenerii nostri mult mai apropiati decat oricine altcineva. Nepoata mea Amayah, m-a
salvat in nenumarate randuri in timpul procesului meu de ascensiune. Acesti micuti ne iubesc la fel de mult pe cat ii iubim noi !
Stati departe de stiri , de lumea exterioara, daca trebuie si fiti cat de ocupati posibil in propria voastra lume. Petreceti cat de mult
timp in natura, deoarece aceasta ajuta la eliberarea energiilor dezbinate. Dar pamantul ascende ca si vehicolul nostru si fiind in
jurul energiilor lui, ne poate conecta la fel de bine. Respirati si odihniti-va. Daca puteti, rezervati-va o zi doar pentru voi. Cititi o
revista, leneviti in pat toata ziua, mergeti la o plimbare, cititi o carte de placere ( nu pentru ascensiunea personala !) , mesteriti
ceva pe langa casa sau doar stati la soare. Lucrurile vor incepe sa se reveleze din nou pentru voi , daca inca nu au inceput sa o
faca, deci, o pauza poate fi acum ceea ce aveti nevoie. Stati in compania animalelor voastre de casa. Ele sant o parte din
comunitatea noastra individuala si din familia noastra si va puteti simti minunat petrecand cat mai mult timp posibil cu ele ,
deoarece sant o parte din Tot. Doar stati deoparte de ceea ce se prabuseste si ceea ce se realiniaza...sau stati in spatiul vostru
sacru. Spatiul nostru sacru, sau ceea ce am creat este foarte mult in aliniament cu cine santem noi. Deci, ne putem simti in
siguranta, impamantati si doar pur si simplu bine cand santem acolo. Ne putem simti cel mai bine uneori, stand acasa.
CE URMEAZA
Lucrurile se vor stabiliza , asa cum re-conectarile noastre devin din ce in ce mai intacte si aceasta a inceput deja acum.
Si da, toti vor incepe sa experimenteze miracole si noi inceputuri. Vor fi oportunitati de schimbare pentru multi, deci, multi vor fi
restructurati, realiniati si stabiliti in noi spatii. Mult va fi diferit si va continua sa evolueze si sa se schimbe in moduri distructive ,
pana cand ajungem in 2012. Deci, vor fi rasturnari de situatii pentru inca cativa ani pentru multi , dar cele mai multe lucruri vor fi
intacte si gata pentru Noua Lume care va fi creata deplin in 2012. Adunarea impreuna in comunitati va fi la cote inalte si noi vom
forma mici grupuri de suflete sustinatoare , care se cunosc unele pe altele intim , in timpurile care vor sosi. Caile noastre vechi de
a trai si a fi , care au creat separare, anonimat, vor fi de domeniul trecutului. Calatoriile vor fi compromise si aceasta va servi
pentru sustinerea realitatii unitatii. Calatoriile pe calea aerului si auto vor fi foarte limitate si cele cu avionul vor fi rare. Calatoriile
cu trenul vor fi normale si vor fi sursa principala de miscare in alte arii , la fel de bine ca si mici inventii, care vor fi introduse pentru
calatorii locale . Familiile si cei dragi vor fi relocati pentru a fi impreuna geografic si pentru a servi ca sustinere a unitatii pentru
intregirea lor. Zidurile judecarii, separarii si ale personalitatii-ego , vor fi rapid disipate, in aceste timpuri ale schimbarii. Aria unde
locuiesc eu cuprinde calugari Buddhisti care s-au retras, o puternica comunitate de homosexuali, indivizi care s-au retras din
activitati principale, vindecatori, Mormoni si multi artisti creativi. Toti avem ceea ce ne trebuie pentru a ne sustine reciproc. Devine
foarte usor sa vezi doar sufletul, frumusetea, darurile si talentele altuia, desfacand ambalajul care ii contine, deoarece noi toti
santem unu si avem mare nevoie unul de altul. Si asa va fi pentru cei mai multi , in curand. Noi ne vom "vedea", in sfarsit, unul pe
celalalt ! "Zona locala" va fi cuvantul suprem. Micile comunitati se vor autosustine si ne vom sustine unul pe altul.Si aceasta este
atunci cand darurile si talentele noastre speciale vor fi necesare, recunoscute si foarte venerate. Aceasta este calea taramurilor
inalte. Si da, micile comunitati pot exista intr-o zona metropolitana, deasemenea. Unde locuiesc eu acum, cel mai apropiat
magazin este la o ora distanta. Dar noi avem gradinari , o puternica piata a fermierilor, fiecare dintre noi ne impartasim experienta
si suportul pentru sustinere si construire naturala si eu pot literalmente sa ma plimb, sa scriu, sa imi iau corespondenta, sa ma
conectez cu altii, sa fac yoga si multe altele, fara sa parasesc propria mea curte. In acest fel, pretul benzinei are un foarte mic
impact. Rar am nevoie sa merg cu masina. Comisionarii nu exista. Barack Obama va deveni presedintele SUA. Sufletul lui a
predestinat aceasta cale , in acest timp special. El poarta energia vietii trecute a lui Abraham Lincoln si a altor maestri si fiinte inalt
evoluate. Aceasta a fost planuita la nivele foarte inalte cu mult timp in urma. El aduce energia unitatii si a schimbarii si va avea un
efect pe care noi nu l-am vazut in eoni de timp. Eu am stiut asta de ceva timp, dar cei care o sustin pe Hillary Clinton s-au suparat
foarte tare pe mine ! Daca santeti sustinatorii lui John McCain , va rog nu ma anuntati. Aceasta nu a fost ideea mea...eu sant doar
mesagerul ! Sustinerile pe care le-am cerut de foarte mult timp , vor sosi in sfarsit. Si ele vor veni pentru fiecare in parte.
Sustinerile financiare vor sosi. August 2008 va v-a aduce intr-o energie minunata. Multe au fost rezolvate si stabilizate si deci, mai
multe vor fi intacte, in sfarsit. Noi vom experimenta o alta deschidere catre nivelele inalte si ca si o ploaie de stele cazatoare,
magicul va aparea la fiecare colt. Eu am plans cand am vazut ca aceste timpuri sant atat de minunate.
DE CE VINDECAREA POATE FI IN DETRIMENTUL NOSTRU CAND NOI AM ATINS O VIBRATIE MAI INALTA
Dupa ce noi am atins o vibratie interioara mai inalta , atunci noi vibram mai inalt decat vechile noastre rani , experiente
trecute, etc.Cu alte cuvinte, noi am evoluat dincolo de experientele vibratorii joase, care ne-au cauzat orice trebuia sa fie vindecat.
Daca noi primim o vindecare in aceasta noua stare de a fi , aceasta nu ne poate servi decat sa ne duca inapoi in energia veche,
mai densa si sa reactiveze ceva care nu mai exista. O vindecare in aceasta stare poate cu adevarat sa ne contracte si sa ne
scoata din aliniament si inafara drumului ; aceasta cu siguranta nu este necesara. Cele mai multe corespondente cu tipuri de
consiliere, cu modalitati de vindecare care ne servesc pentru a curata vechi energii sau alte modalitati care se concentreaza pe
ceea ce este "gresit", necesita ca mai intai sa ne conectam cu aceste energii. In plus, procesul de ascensiune serveste pentru a
ne pregati complet pentru taramurile inalte. Acesta este un proces minunat care stie exact ceea ce face, in mod natural. Daca noi
incercam sa il sustinem sau sa interferam , sa il grabim sau sa il facem sa se intample dupa voia noastra, aceasta va servi doar la
la deschiderea cailor prea repede , creand disconfort, sarind mai departe decat in locul unde santem si deci, sa nu fim aliniati si
poate sa ii facem pe iubitorii nostri sustinatori non-fizici sa se intrebe ce facem noi in aceasta lume, in care ei monitorizeaza
intregul proces atat de iubitor ! La inceputul stagiilor ascensiunii , vindecarile pot fi foarte ajutatoare. Ele pot servi la eliberarea
durerilor si suferintelor rezultand din curgerea energiilor inalte si activand vechile rani care trebuie sa fie curatate si eliberate. Dar
chiar si atunci , acest proces de asistare trebuie sa fie monitorizat foarte atent , caci poate fi inselator. Deci , pentru acei care
tocmai si-au inceput calatoria, vindecarile pot fi de mare ajutor. Dar dupa ce un anumit prag a fost atins, acestea pot fi in
detrimentul recipientului. Multi dintre voi care santeti vindecatori veti sti prin evaluarea voastra cine are nevoie si cand.Voi santeti
maestri in conectarea cu energiile inalte si permiterea de a le lasa sa treaca prin voi , in timp ce stati detasati. Eu nu am avut parte
de o vindecare de multi ani si ma simt bine. Majoritatea celor la care ma refer aici sant in legatura cu procesul de ascensiune. Eu
inca mai merg la dentist , mai iau un atibiotic cand am o piatra la rinichisi am cautat asistenta medicala daca am avut vreo urgenta
( de ex. o muscatura de sarpe ), de altfel nu am mai fost la un doctor de ani de zile. Sper ca acestea ii vor ajuta pe acei care
aveau intrebari ...poate fi dificil de explicat, dar mi-am imaginat ca intelegeti sensurile si daca aveti chemare pentru a fi vindecator
( asa cum toti avem abilitatea de a vindeca ) , voi veti avea aceste explicatii si evaluari fara expunerea mea. In plus, asa cum noi
evoluam si mai sus, incepem sa avem dorinta de a avea o viata, pur si simplu. Noi dorim sa ne cream viata visurilor noastre si sa
traim in ea. Nu vom mai avea dorinta de a salva sau de a potrivi ceva. Va mai fi nevoie de vindecatori pentru acei care evolueaza
pe scara ascensiunii , deci, vindecatorii vor mai fi inca necesari si foarte venerati in aceasta arie. Dorindu-va cerul in inima,
lumina de stele in suflet si miracole in viata voastra in aceste timpuri miraculoase... pana data viitoare , Karen.
Sursa : justchannelings.com