miercuri, august 27, 2008

MESAJ DE LA LADY PORTIA




REPROGRAMAREA ENERGIEI CORPULUI PENTRU A AJUTA IN ASCENSIUNE
Sant Eu, Lady Portia ; Eu vin acum la voi de pe lumina brilianta a celei de a 7-a raza a luminii. Aceasta este o raza a
luminii care emana vibranta si maiestuoasa culoare violet. Aceasta este energia transformarii , schimbarii si a noii ere, in primul
rand datorita flacarii violet a transmutarii din vastul ashram. Energia celei de a 7-a raze, permite multora sa elibereze vechiul si
obiceiurile care nu mai sant necesare si sa imbratiseze o inalta vibratie, o noua lume plina de pace si iubire. Exista o noua
constiinta si existenta in si in jurul celor care isi permit sa se conecteze la un nivel profund cu energia Creatorului, a sursei si a
Universului . Este misiunea mea sa ancorez vindecarea si purificarea in Pamant, ca un fel de descoperire sau tragere a cortinei ,
care actioneaza ca o limita intre forma voastra fizica si adevarul spiritual. Raza violeta pe care Eu am incorporat-o complet,
accelereaza iluminarea spirituala si educatia, permitand din nou multora sa acceseze adevarul sufletului lor si pe Creator. Eu stiu
ca ghizii spirituali din trecut au canalizat energia lor prin Natalie , pentru a-i ajuta pe toti sa inteleaga perioada de transformare
care se petrece pe Pamant , corespunzatoare cu valurile de energie de la maestrii Ascensionati din planurile interioare si cu
Constiinta Christica. Acesti ghizi au vorbit despre maiestrie si ancorarea iubirii , care este imperativa la acest timp , deoarece
aceasta este o unica si valoroasa oportunitate de a accelera cresterea voastra spirituala, intr-un timp atat de scurt. Cu adevarat,
aceasta perioada de transformare reprezinta un timp pentru accesarea energiei sufletului Creatorului si a interiorului sufletului. Eu
va cer sa retineti aceste idei , cu concentrarea pe toate eforturile voastre in conectarea cu Constiinta Christica si stapanirea fiintei
voastre, in special a mintii voastre, dar, Eu va cer sa-mi permiteti acum sa adaug un nou concept sau intelegere , pentru a va
asista in ancorarea acestui scop. Asa cum am spus, cea de a 7-a raza, are abilitatea de a purifica trecutul si prezentul de
negativitate si de a ancora vibratiile inalte ale Creatorului in Pamant, deci, trezeste pe multi la o noua constiinta , in mod normal,
dincolo de intelegere. Daca purificarea aduce o noua constiinta , atunci Eu cred ca ea este vital necesara in aceasta perioada
accelerata de transformare.Curatarea nu este doar practica transferarii sau dizolvarii energiei negative , ci ea deasemenea creste
vibratia energiei cuiva, dispozitia si influenteaza bucuria din interiorul fiintei. Corpul vostru fizic este atat de dens si greu in energie
, desigur, el trebuie sa fie asa , pentru a va permite sa experimentati lectiile voastre la scoala Pamantului, dar programarea
energiei dense nu trebuie sa fie negativa sau eventual neutra, ea poate fi pozitiva, iubitoare si inspirationala. De fiecare data cand
practicati o meditatie de curatare de orice fel, voi programati energia grea a corpului vostru si chiar aura , sa ancoreze o iubire si
mai mare ; cu cat va concentrati pe curatare si ancorarea luminii in fiinta voastra, cu atat programarea iubitoare si adanc pozitiva
va penetra densitatea fiintei voastre.Amintiti-va ca voi nu este ca si cand va transformati energia densa intr-o lumina vibrationala
incat sa va pierdeti corpul fizic , ci voi doriti sa il reprogramati cu o inalta lumina vibrationala. Aceasta este diferenta. Daca va
imaginati ca corpul vostru contine mii de baloane , acestea sant energie densa sau energie vibrationala joasa care creaza corpul
vostru fizic. Pentru o persoana la nivel mediu, concentrata doar pe viata fizica, baloanele ar mentine fie energia negativa sau
energii neutre , la fel de bine ca si energia catorva emotii pozitive sau emotii dureroase pe care ea le-a experimentat. Daca
energia este neutra, atunci ea nu afecteaza viata voastra sau cresterea spirituala ; acesta nu este intotdeauna un lucru bun ,
deoarece ambele energii , neutra si negativa continuta in baloane poate cauza imbolnaviri, oboseala, lipsa de energie sau un
sentiment de extenuare fata de corpul unei persoane sau sentimente generale de sanatate. Daca baloanele sant programate cu
iubire, mentinand cea mai pura forma de iubire in energiadensa a a peretilor baloanelor, atunci acestea vor influentata pozitiv
corpul persoanei. Ea va experimenta o sanatate radianta, bucurie, fericire si stralucire. Voi trebuie sa va imaginati ca daca stati
intr-o camera mica si un cerc de persoane stau in jurul vostru emanand negativitate, voi va simtiti epuizati, dar daca ei emana
iubire si bucurie, voi va simtiti inaltati. Energia corpului vostru fizic are o influenta similara asupra emotiilor voastre , a gandurilor si
actiunilor. Prin ancorarea iubirii in mintea voastra pentru a invinge gandurile negative, in fiinta si chakrele voastre veti influenta
energia corpului vostru intr-o anumita masura, dar daca energiile negative din ganduri, obiceiuri si credinte sant inca in interiorul
energiei programate a corpului vostru , ele vor veni constant pentru a va distrage sau vor stingheri cresterea voastra spirituala.
Aceasta se poate intampla chiar atunci cand o persoana isi stapaneste mintea deplin si radiaza doar ganduri pozitive tot timpul.
Programarea corpului poate aduce totusi vechi obiceiuri de care nu mai este nevoie.Multi oameni nu realizeaza ca ei trebuie sa se
purifice , sa se vindece si cel mai important, sa-si programeze energia corpului pentru a sustine practicile spirituale si procesul de
crestere, dar acesta este un aspect vital al maiestriei si cresterii. Din ashramul meu , Eu am observat pe multi dintre voi ; voi
deveniti obositi si epuizati din cauza concentrarii pe cresterea voastra spirituala si desemenea pe realitatile fizice, voi permiteti
programarea energiei corpului sa influenteze si sa duca la stagnarea fiintei voastre. Acum este timpul pentru a invinge aceasta
problema minora si de a va stapani deplin corpul, incarcandu-l cu lumina , iubire si pozitivitate. Mai intai, eu trebuie sa va
amintesc sa continuati cu procesele de purificare , sa va curatati intreaga fiinta in fiecare zi, neconsiderand ca este prea mult.Voi
imi puteti invoca energia in timpul meditatiei , repetandu-mi numele. Voi puteti deasemenea invoca cea de a 7-a raza a luminii sa
intre prin chakra coroanei si sa va inconjoare complet. Invocand flacara violet a transmutarii sa descinda in fiinta voastra pentru 5
minute pe zi este deasemenea benefic ; permiteti-va sa respirati in aceasta energie si aveti credinta ca un proces de purificare s-a
intamplat. Acum, Eu as dori sa va asist in reprogramarea corpului vostru si a energiei lui, astfel incat aceasta sa va influenteze
intr-un mod pozitiv , de acum incolo. As dori sa va ofer aceasta invocare , pentru a fi adaugata in ancorarea si integrarea energiilor
in timpul meditatiilor : " Eu invoc acum prezenta Lady-ei Portia pentru a supraveghea aceasta activare si reprogramare ,
asigurandu-ma ca eu sant in siguranta si protejat tot timpul. Eu invoc raza violeta a luminii sa ma inconjoare intr-un cilindru de
lumina violet , care este vast si expansiv, acoperindu-mi intreaga fiinta. Asa cum stau in aceasta energie vibrationala , eu cer ca
intreaga mea fiinta sa fie purificata complet si ca aceasta iubire sa fie ancorata in fiecare vibratie a energiei, in fiecare dimensiune,
nivel si particula a fiintei mele. Lady Portia si cea de a 7-a raza a luminii, , eu va cer in mod special, sa va concentrati energia si
vibratia purificatoare pe corpul meu fizic , pe energia si vibratia lui. Eu cer ca fiecare particula de energie care creaza corpul meu
fizic sa fie incarcata cu lumina si energia iubitoare a Creatorului si a celei de a 7-a raza a luminii. Eu cer ca energia particulelor
corpului meu sa vibreze si sa pulseze cu bucurie, fericire, pace armonie si cel mai important, cu iubire. Programati-mi corpul sa emane continuu iubire in mintea mea , in emotiile mele si in actiuni , in ambele si in Pamant si in taramurile spirituale. Permit corpului meu sa fie un far de lumina pentru totdeauna. Corpul meu fizic si fiecare particula care genereaza corpul meu creaza un templu al iubirii si bucuriei - toate energiile si tiparele gand negative , au fost acum dizolvate din corpul meu. Energia corpului meu este purificata , vindecata si incarcata cu iubire ; corpul meu fizic este incorporarea iubirii si ma influenteaza numai in moduri iubitoare. Lady Portia , permite ca aceasta reprogramare sa continue , pana cand eu sant 100 % incorporarea iubirii si a bucuriei. Si Asa Sa Fie ! " Ati putea simti nevoia sa stati intinsi, nu conteaza daca adormiti , deoarece energie Lady-ei Portia si a razei violet , vor lucra pe corpul vostru. Puteti simti furnicaturi sau senzatii pe piele , dar simplu, relaxati-va si concentrati-va pe respiratie si afirmati :" Energia corpului meu exprima numai iubire catre sufletul meu ". Permiteti-va sa realizati un alt pas al maiestriei si al ancorarii iubirii in fiinta voastra la un nivel mai adanc. Iubirea este cheia transformarii si purificarii si este cheia catre o noua era. Permiteti razei violete a luminii sa-si manifeste miracolele. Chemati-mi energia sa se adauge la dezvoltarea voastra spirituala. Continuati sa spuneti aceasta afirmatie in urmatoarele cateva zile si intorceti-va catre invocare cand va simtiti obositi sau epuizati. Poate trebuie sa faceti de cateva ori practica , ca programarea sa fie completa. Cu cele mai calde aprecieri si iubire Lady Portia. Sursa : http://www.wisdomofthelight.com/