duminică, august 24, 2008

QUADO - FULGUL DE ZAPADA SI FLUTURELE - 24 August 2008





Mentineti aceste doua ganduri in minte , odata " Eu sant perfect exact asa cum sant" si " Eu evoluaz la urmatoarea
versiune a mea chiar acum". Mentineti aceste doua ganduri in mintea voastra in acelasi timp " Eu sant profund iubit exact asa
cum sant in acest moment, nu conteaza ce am facut sau ce a ramas nefacut" si " Eu sant inconjurat de caldura si sustinut cu
iubire si ghidat bland in urmatoarul pas al evolutiei mele". Mentineti aceste doua ganduri in minte in acelasi timp :" Eu sant ghidat
bland catre transformarea intr-o mai inalta si superioara stare " si " Eu sant, chiar acum, conectat cu cel mai inalt, intelept ,
profund si adevarat , una cu Tot Ceea Ce Este in minunatie si perfectiune ". Pentru ca toate acestea sant adevarate. Voi santeti o
parte din tot ce este si totul, asa cum este in acest moment este prin definitie exact asa cum trebuie sa fie , inclusiv voi. Si totusi,
exista o evolutie, exista o crestere si o devenire, exista o inaltare infinita catre forme mai inalte de a fi. Si totusi, in acelasi timp, voi
santeti deja acolo. Voi santeti deja la cel mai inalt si mai vast, la cel mai maret si mai adevarat, chiar acum. Si cu toate
paradoxurile, cea mai buna cale este pur si simplu sa acceptati starea contradictorie aparenta si adevarata, doar asa cum santeti,
doar asa cum este aceasta. Si in aceasta stare de a fi si de a deveni, in aceasta stare a unitatii si totusi de a deveni unu, voi
santeti complet unici. Voi santeti ca fulgii de zapada, parte din nametii fara de sfarsit , care scanteiaza in lumina diminetii si totusi,
cand ati privit mai aproape, un complet tipar unic al vostru propriu. Voi santeti deasemenea fluturele, trecand prin stagiul vostru de
cocon si devenind, asa cum va transformati iar si iar in urmatorul a fi si totusi, prin toate aceste stagii, prin prostioare, prin caderi
si reformari si prin fuzionari, prin a va lua zborul in glorie, voi santeti totusi intotdeauna voi insiva , acel tipar unic, care santeti voi.
Lasati ca toate acestea sa stea confortabil in voi. Fiti nametele de zapada si fulgul de zapada. Dar omida prostuta, coconul tacut,
fluturele care se iveste, umed si luptandu-se si frumusetea care se ridica in zbor. Fiti acestea iar si iar , fiecare versiune a voastra,
mai minunata decat urmatoarea. Si prin toate acestea, fiti in pace in interior, stiind ca santeti profund iubiti si pretuiti pentru ca
santeti exact cine santeti , in sinele vostru esential si in cresterea sinelui in devenire. Voi santeti profund iubiti si pretuiti chiar
acum, exact asa cum santeti. Voi santeti.
Sursa : http://www.carriehart.com/