marți, august 26, 2008

SANANDA adresandu-se la teleconferinta lui Ashtar din 12 august 2008



Salutari preaiubitilor, sunt eu, Sananda, si noi venim la voi pe vibratiile foarte inalte ale Iubirii voastre si ale expresiilor voastre de Curaj, atat de potrivite. V-ar surprinde sa stiti ca si eu am avut timpuri tulburi in acea viata cand am pasit pe pamant ca si Isus? Si chiar daca sunt unele exagerari in biblie si in alte povesti(mai sunt si unele versiuni adevarate), erau totusi timpuri tulburi. Eram intr-un corp uman si aveam uneori dureri, si uneori ma simteam si singur, pentru ca erau atat de multi care pareau ca vor sa se agate de vechile cai. Ei nu au intampinat cu bine schimbarile pe care eu le-am adus, schimbarea catre Iubire, schimbarea catre cautarea celuilalt, schimbarea catre conectarea la inima, schimbarea catre Libertate, catre onorarea tuturor formelor de viata de pe Planeta Pamant, si cel mai important, sa nu mai priveasca banii ca fiind dumnezeu. Deci am experimentat timpuri tulburi. Apoi, sufletul meu geaman ramanea aproape tot timpul calm si senin si permitea, indiferent ce se intampla in acel loc. Am avut si eu momentele mele desigur. Unul a fost in mod particular a fost publicat, dar nu conteaza. Eu aveam o Mama, sau Mama Maria si pe preaiubita Maria Magdalena. Dar si ele erau in corp uman. Eu am avut aceasta mama, pe aceasta Sekhmet, am avut invatatorii mei de intelepciune din alte dimensiuni cu mine in inima mea tot timpul. Nu am incetat niciodata sa ascult, aproape niciodata. Si asa am gasit Curajul in mine insumi, sustinut de acesti minunati si am fost capabil sa experimentez acea viata. Si desi sunt cateva versiuni despre cum s-a sfarsit ea, e suficient sa spun ca au fost ceva dureri, si a fost si o judecata si chinuri, asa cum spuneti voi, si eu le-am indurat in sensul in care eu eram mai mult in Sinele meu Inalt, sau in Sinele meu Divin, sau in Dumnezeul meu interior, decat in corpul uman, si cum am facut asta este exact asa cum ati facut-o si voi. Am gasit curajul de a fi in Lumina propriului meu Adevar, sa onorez ceea pentru ce am venit sa predau, si sa fiu intr-adevar maestru asupra sinelui meu, maestru asupra ego-ului meu, maestru asupra fricilor mele. Eu am fost coplesit cu Fericirea si Iubirea acestei familii. Eu sunt atat de recunoscator ca voi, Preaiubitilor, ne-ati invitat atat de gratios sa venim si sa fim cu voi. Atat de aproape, atat de conectati, si deci eu va onorez. Eu sunt aici la picioarele voastre, pentru Iubirea si Curajul pe care l-ati exprimat aici, in aceasta ocazie sfanta si sacra. Si deci, asa cum probabil ca deja stiti, o rog pe Mama mea sa tina Trandafirii in bratele sale, si va rog pe voi toti sa luati cat de multi alegeti, cat mai multe culori. Luatii in inimile voastre, Preaiubitilor si cunoasteti cat de mult Noi va iubim, si cat de mult ne bucuram pentru deschiderea voastra catre daruri, pentru dorinta voastra de a impartasi, la bunavointa voastra de a veni impreuna ca o comuniune. Acesta este Raiul pe Pamant, si noi suntem onorati sa fim aici cu voi. Intotdeauna sa fiti Iubirea, si intotdeauna sa fiti Fericirea care sunteti in acest moment. Luati acest moment in inima voastra si fie ca acest moment intotdeauna sa fie cel la care sa va intoarceti. Daca la vreun moment nu simtiti cea mai mare Fericire, intorceti-va la acest moment. Trandafirii vostri nu se vor ofili si nu vor muri niciodata, ei infloresc intotdeauna, la fel ca si voi. Si deci, Preaiubitilor, Mama mea si cu mine va cerem binecuvantarea si noi va binecuvantam pe voi. Noi suntem cu voi intotdeauna. Ne puteti gasi intotdeauna in inimile voastre, si foarte curand va veni ziua cand conectiile noastre vor fi mai stranse ca niciodata, cum noi ne vom intoarce public. Ceea ce a fost promis acum mult timp este foarte real si foarte adevarat. Si chiar cand apaream in unele parti, asa vom fi cunoscuti in toata lumea. Promisiunea facuta a fost indeplinita, asa cum ati indeplinit-o si voi pe a voastra. Si deci noi va multumim, Preaiubitilor si va imbratisam in Fericirea reunirii si in Binecuvantarea absoluta a eternitatii. Si asa este. Namaste! sursa: http://www.justchannelings.com/