duminică, august 17, 2008

8-8-8 INTOARCEREA LEOAICEI - MATAJI SI BABAJI





Transmis prin Maureen
Da, dragi prieteni ...salutari ! Voi celebrati Poarta Leului si aceasta marcheaza intoarcerea
Leoicei . Este o celebrare astazi , deoarece este o adevarata deschidere si un adevarat portal. A durat mult timp ca Leoaica sa se
intoarca si sa stea langa Leu. Astazi (8.o8. 2008) a fost o zi pentru multe descarcari energetice. Ele vor veni la suprafata in scurt
timp eliberand calea. Voi ati primit activari astazi. Este activarea oportuna pentru voi. Si aceasta va v-a afecta pe fiecare dintre voi
in mod diferit , deoarece nu sant aceleasi activari pentru toti. Dar fiecare este potrivita pentru unicitatea voastra si unde santeti pe
calea voastra individuala. Eu sant intr-adevar Energia Feminina. Eu sant Energia Siriana. Atat de mult din planeta voastra are
seminte stelare Siriene. Exista si alte seminte stelare din alte stele ,deasemenea. Exista si alte familii pe planeta pe langa cei din
taramul stelei Sirius si totusi, este o familie foarte mare ...care este foarte orientata spiritual. Aceasta se intoarce de eoni pe
planeta voastra. Eu sant Energia Feminina si deci, intr-adevar eu am ingrijit multe din florile Feminine ale energiilor care au fost
proeminente in aceasta linie a semintelor stelare. Voi ma cunoasteti ca Mataji. Eu sant contrapartea , complementul lui Babaji.
Dar nu este tot ceea ce Eu sant. Eu sant Brigid deasemenea. Eu sant Makeda ( Magda), Makeda , Regina din Sheba , care a fost
intr-adevar inaintasa Mariei Magdalena. In timpul Regelui Solomon , in timpul liniei Siriene timpurii de pe planeta voastra,
Femininul nu a fost onorat in maniera in care voi santeti deschisi sa o onorati acum. Si in timp ce Cantecul Cantecelor a fost scris
pentru aceasta Regina a Sudu-lui , asa cum a fost mentionata prin Isus, ea nu a fost potrivita sa fie Regina Iudeilor, acum 3.000
de ani. Acum 2.0000de ani, Maria Magdalena nu a fost potrivita sa stea langa Isus Christul in deplina complementaritate si deci, a
fost desfiintata. Si acum, in aceasta noua energie de pe planeta voastra, acum in acest timp al germinarii semintei Christului spre
inflorire ...acum este timpul pentru ca Regina sa-si reia locul langa Rege. Si Eu vin astazi in forma Leoaicei , deoarece exista mult
simbolism in aceasta. Astazi este o deschidere. Este o miscare inainte. Este inceputul. Nu este un accident ca aceasta zi cade
intre eclipsa voastra solara si eclipsa voastra lunara. Poarta Leului ...si aceasta Poarta a Leoaicei... este o poarta foarte puternica,
o deschidere, de unde multa energie noua se revarsa pe planeta voastra. Multa energie este intr-adevar energie Siriana, dar
exista si alte energii care isi fac drum catre acei care le pot utiliza. Intr-adevar, vor avea impact chiar si asupra celor care sant
inconstienti de ei insisi. Acesta este un timp potent pentru planeta. Eu voi lucra cu voi. Eu voi lucra activ cu voi. Este timpul ca voi
sa pasiti inainte in rolurile alegerii sufletului pentru care ati venit aici. Aceastea va vor fi revelate intr-o maniera oportuna. Pur si
simplu, permiteti. Voi ati primit o infuzie energetica astazi. Babaji ar dori sa vina si sa vi se adreseze deasemenea cu un mesaj al
Iubirii si Luminii. Si deci, Eu va voi infuza mai departe, inainte de a pleca, cu energia vindecarii de pe Sirius. Eu deschid larg
aceasta poarta stelara, acest portal , pentru voi. Eu va incurajez sa imbratisati energiile pe care le primiti si sa le folositi , pentru a
inainta pe calea voastra. Voi santeti intr-adevar marete Fiinte de Lumina. Lumina voastra straluceste mai luminos tot timpul si este
foarte frumoasa. Acum Eu pasesc iubitor in spate si permit dragului vostru prieten Babaji sa vina.
BABAJI : Salutari, preaiubitii mei prieteni ! Multe s-au intamplat ! A fost un timp foarte incarcat la atat de multe nivele.
Voi creati spatiu in voi insiva, pentru ceea ce miscati in interior, dragi prieteni, pentru urmatoarea voastra activare. Eu va vorbesc
astazi , in aceasta zi semnificativa, a deschiderii Portii Leului si a Leoaicei , acest 8-8-8 . Acesta este un portal . Este intr-adevar o
poarta stelara, deasemenea, foarte conectata cu acest loc , deci multi vor simti o adanca conectie cu Acasa. Eu va voi spune ca
voi santeti in faza de completare a mult din interiorul fiintei voastre fizice. Acest proces v-a provocat in multe feluri. Dar chiar a fost
necesar pentru voi, sa treceti prin acest proces de transformare, pentru a fi capabili sa aduceti...ah, da, divinitatea voastra...si
deasemenea, corpurile voastre de lumina din taramurile stelare. Pentru ca, vedeti voi, acesta este un timp pe planeta, cand
semintele stelare se trezesc si si nu numai ca divinitatea voastra vine in forma voastra umana, in sensul larg, ceea ce inseamna
ca deasemenea , voi faceti spatiu pentru corpurile voastre de lumina din taramurile stelare...pentru corpul vostru de lumina Sirian
...pentru a participa la experienta umana , deasemenea. Multi de pe planeta nu stiu despre propria mea conectie Siriana. Multi ma
cunosc ca Babaji, ca Maestru Ascensionat , cu o aparenta de indian estic. Si aceasta este una din multele mele fete , unul din
multele mele aspecte. Acesta nu este intr-adevar tot din Cine Sant Eu. Sirius este lucul nasterii pentru atat de multe seminte
stelare. Aceasta este o poarta stelara deschisa astazi, care face parte din trezire. Multi dintre voi v-ati oferit voluntar pentru a
participa intr-un fel pe planeta , acum, unde aveti un rol , in care nici nu va puteti expanda imaginatia ,pentru ca nu este ceva care
a mai fost facut vreodata. Voi auziti aceste cuvinte frecvent...nu a mai fost facut vreodata. Voi santeti intr-adevar, la conducerea
de varf. Voi santeti inaintasii pentru mult din ceea ce va veni. Voi santeti fiinte inalt evoluate, avand conectii directe cu stelele, in
special cu Sirius si aceasta va juca un rol mai proeminent in deschiderea voastra. Iata de ce voi ati ales sa stati , chiar daca
progresul vostru a fost dificil in timp. Eu nu voi face lumina in ce ati experimentat , pentru ca la nivel uman , Eu sant constient ca a
fost chiar provocator. Si totusi, voi ati fost cei care ati experimentat atat de mult, pe atat de multe nivele dimensionale diferite ,
incat nu ati palit in fata provocarii de a veni aici , pentru acest scop. Voi ati avut o atitudine puternica in determinarea voastra la
nivel de suflet, gandindu-va la timpurile in care va unduiati si tremurati putin la nivel uman. Aceasta deschidere, astazi, marcheaza
un punct de rascruce. Eu nu va voi promite indepliniri in timp, cat de repede veti vedea schimbarile care vin, cat de repede se vor
petrece schimbarile din interiorul vostru , caci voi santeti in procesul completarii, integrarii. Dar Eu va spun ca exista multa
celebrare in acest taram stelar al stelei Sirius, pentru completarea misiunii. Voi intr-adevar v-ati completat o misiune deja , pur si
simplu fiind aici pe aceasta planeta in aceasta poarta 8-8-8 , in aceasta noua intoarcere a rotii , in aceasta zi a deschiderii
energetice catre intorcerea Leoaicei Feminine Divine. Aceste cuvinte sant cuvinte umane. Conceptele sant mult mai largi. Dar voi
nu santeti inca complet echipati cu discul vostru Sirian (rasete ) , care va va permite sa descarcati programarea care va face
conceptele sa fie intelese de catre sinele vostru uman. Voi veti realiza aceasta , asa cum continuati sa va expandati in trezirea
constienta. Voi aveti acum inaintea voastra o misiune chiar si mai mare. Aceasta este intr-adevar scopul sufletului vostru, dorinta
sufletului vostru si amintirea sufletului vostru este de departe mai mult decat ceea ce exista ca si concept la nivel uman. Sufletele
voastre au legatura intr-adevar foarte mult cu stelele. Voi ati experimentat multe, multe alte taramuri la nivel de suflet , dincolo de
taramul uman. Pentru acei dintre voi care simt o conectie cu semintele stelare si in mod special conectia cu Sirius, sufletul vostru
Sirian este chiar proeminent in trezirea voastra acum. Voi veti intelege ulterior, asa cum va completati mai mult din activarea
acestor coduri ale luminii . Aceasta se intampla acum. Aveti incredere ca coordonarea voastra este directionata de catre suflet.
Incetati sa va mai bazati pe intelegerea cu ajutorul creierului vostru. El este intr-adevar un organ minunat.El este ceva care va
conecteaza cu multe taramuri diferite, dar nu chiar in acelasi fel ca si starea de simtire , ca inima voastra. Veti avea noi experiente
in lunile urmatoare ale expandarii in marea constiinta, in marea intelegere si in marea comunicare cu cei din familia voastra de
suflet si de pe planeta voastra si din alte taramuri si in mod special al taramului stelar Sirius. Voi santeti aici pentru un motiv. Voi
ati facut o alegere. Voi santeti aici pentru un scop maret. Veti intelege mai mult in legatura cu acesta , in curand.Voi santeti foarte,
foarte iubiti. Si continuati sa fiti foarte sustinuti. Cu aceasta, Eu va las in acest moment de acum , cu un iubitor Aloha.
Sursa : http://www.justchannelings.com/