marți, august 19, 2008

DE CE SA NU OFERITI PUTINA FERICIRE?


unmesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 13 august 2008 Cum va simtiti azi? V-ati schimbat parerea despre ceva?V-ati deschis inima si mai mult recent? Ati mers la serviciu pe un alt drum? Ce fericire ati oferit astazi cuiva care deasemenea v-a adus fericire? Ce veti face chiar acum si ce veti simti in legatura cu asta? Daca veti face ceva chiar acum, sau chiar sunteti in mijlocul unei actiuni chiar acum care nu va face inima sa tresalte de bucurie, ce noua abordare trebuie manifestata pentru a va face inima sa tresalte? Cand aveti in fata o masa pe care o considerati buna, chiar plictisitoare, va intindeti dupa sare si dupa ceva condimente pentru acel pranz. Ce condiment puteti adauga sarcinii pe care o faceti pentru a o face mai interesanta pentru voi? Adevarata mea intrebare este, dragilor: ce puteti face sa va improspatati gandirea? La ce va ganditi pentru a va conduce catre o sarcina apreciativa si nu una depreciativa, catre o zi apreciativa, o viata frumoasa? Eu stiu ca este ceva ce puteti schimba si care va va aduce lumina si fericire pentru voi. Eu stiu ce este. De ce nu incepeti sa va ganditi ca sunteti cea mai norocoasa persoana din lume? Ce ati crezut despre voi? Nu, nu-mi spuneti. Sa trecem peste asta. Daca ati fi cea mai norocoasa persoana din lume, cum v-ati privi ziua si sarcina zilnica? Aceasta intrebare se aplica in multe zone ale vietii voastre. Daca ati avea dificultati in zona ochilor, de exemplu? Ce-ar fi sa schimbati felul in care ganditi despre ochii vostri? Dar daca, in loc de frica si toate emanatiile acesteia pe care vi le spuneti voua, alegeti sa va priviti in ochi intr-o noua lumina? Si daca de fiecare data cand va uitati in oglinda ati spune ''Oh, ochii mei caprui (sau albastri) cat de frumosi sunteti! Ati vazut atat de multe pentru mine, a venit in sfarsit timpul sa va privesc si eu pe voi. Priviti cat de frumos straluciti! Priviti cate faceti pentru mine.Sunt atat de mandru de voi si de serviciile voastre bune. V-am spus asta vreodata? V-am spus vreodata cat de mult contati pentru mine? Cred doar ca v-am frecat atunci cand aveam dureri. Mi se pare ca v-am oferit atentie doar atunci cand ma iritati. Acum intorc foaia si va voi spune cat de frumosi sunteti si cat de mult insemnati pentru mine. Sunt recunoscator pentru tot ce m-ati lasat sa vad si sunt recunoscator pentru toate serviciile voastre''. Ati inteles. Asta nu este prima data cand va sugerez sa iubiti. Voi puteti aplica asta in orice sarcina din viata voastra. Poate ca trebuie sa va spalati frigiderul si nu va place sa faceti asta. Dar daca ati aprecia frigiderul si tot ceea ce face el pentru voi zilnic? Ar fi asta o schimbare? De ce sa nu oferiti ceva fericire obiectelor fara fiinta care va servesc cet de bine pot ele? Si daca sunt persoane in viata voastra pe care le considerati dificile, atunci cand gasiti in acea persoana un lucru adevarat pentru care il puteti aprecia, cum s-ar schimba sentimentele voastre? Daca, de exemplu in loc sa mormaiti despre acea persoana, sa radiati o scanteie din intelegerea voastra asupra lor? Daca ati putea face loc pentru chiar posibilitatea de a place acea persoana, ce schimbare in intreaga lume ar fi? sursa: http://www.heavenletters.org/