luni, aprilie 07, 2008

MESAJ DE LA DJWHAL KHUL - MIRACOLELE - CUM SA LE INVOCAM 3 Aprilie 2008




Aici este Djwhal khul. Tashi Delek. Cand noi lucram cu energia miracolelor , noi aducem posibilitati fara de sfarsit. De
aceea, cand invocam miracolele, acestea raman mai degraba generice , decat specifice. Cu alte cuvinte, calea corecta de a
invoca un miracol, ar putea fi " Creatie, arata-mi cel mai mare rezultat posibil" sau " Creatie, acorda-mi cat de multe miracole sant
posibile astazi sau in acest moment". Si apoi, voi ati putea adauga : " Eu primesc aceste miracole. Eu le primesc pe toate. Eu le
recunosc. Eu le apreciez si le primesc." Acum, un mod mai putin productiv de a invoca miracole , ar fi ceva de genul acesta :"
Creatie, da-mi aceasta masina , de exact aceasta culoare si model, din acest an, in exact 30 minute.".Eu stiu ca multi s-au gandit
sa specifice cand doresc sa-si atinga scopurile si sa aiba oportunitati si acesta este un lucru potrivit. Oricum, cateodata acestea
sant atat de limitate, pentru ca , miracolele care sant considerate potrivite de catre Sinele vostru Inalt curg catre voi , dar voi nu le
observati , deoarece nu le vedeti ca fiind exact ceea ce ati cerut. Deci, in acest timp specific , cand sant o gramada de schimbari
rapide, literalmente orice moment poate fi schimbat foarte repede. Noi avem planeta Pluto care merge retrograd in Sagetator si
apoi, se va muta in Capricorn din nou. Noi avem o gramada de schimbari , o gramada de lucruri vechi care mor si o multime de
noi potentiale care vin. Acesta este unul din acele timpuri fructuoase , astfel incat multe miracole sant posibile. Deci, sa incepem
sa le cautam. Exista si un alt indiciu aici. Voi puteti incerca sa le identificati :" Oh, nu este un miracol ca acest prieten chiar m-a
sunat?" sau "Oh, nu este un miracol ca acesti bani au aparut .Poate sat 40 de dolari si voi ati sperat ca vor fi 400. Recunoasteti,
apreciati si primiti miracolul, nu conteaza ce marime are si de unde vine , el este de departe conectat cu ceea ce ati invocat.
Deoarece, cu cat santeti mai receptivi , cu atat mai mult miracolul va fi trimis pe calea voastra pentru a fi primit. Deci, un miracol
are de fapt doua mecanisme. Trebuie sa fie trimis si trebuie sa fie primit. Deci, voi puteti fi un magnet al miracolului , daca doriti sa
fiti si sa va concentrati pe cat de multe miracole este posibil. Si apoi, voi puteti deasemenea gasi ca va bucurati trimitand miracole
inafara, la fel de bine. Acum, pentru a fi un bun trimitator de miracole , voi trebuie sa fiti un bun primitor de miracole. Puteti sa va
ganditi putin la asta, in aceasta saptamana. Si din nou, lasati intelepciunea Creatiei sa faca munca. Nu permiteti mintii, care este
mai putin de 1 % din intreaga voastra constiinta, sa incerce sa dicteze exact cum lucreaza celelalte 99 % , cum actioneaza sau
cum manifesta, etc.Voi doriti sa ramaneti deschisi catre toate lucrurile care sant inafara scopului vostru mental , decat sa incercati
sa controlati exact felul in care se intampla. Deci, :" Miracolelor, veniti spre mine intr-un mare numar si eu va apreciez.Eu va
primesc. Multumesc. Multumesc.Multumesc. "Si doar invocati cat de multe miracole sant posibile. Bine. Aici este Djwhal Khul.
Multumesc pentru ca v-ati acordat si ca intotdeauna, iubirea mea este cu voi. DJWHAL KHUL.
SURSA : WWW,TERRYNEWLON.COM