duminică, aprilie 20, 2008

ABRAHAM - MANCAREA PERFECTA PENTRU CORPUL MEU PRIETENOS






ABRAHAM : Ce inseamna mancarea perfecta? Noi am spune aici ca nu exista alta decat apa. Noi va incurajam mult
sa credeti asta. Beti cat de multa apa puteti si apoi mancati orice altceva care va face sa va simtiti bine. Noi am vrea, pentru ceva
timp, sa parasim putin acest subiect si am vrea sa ne referim la alte aspecte ale vietii voastre .Si noi am spune :" Eu doresc sa
ma imprietenesc cu corpul meu. Eu doresc sa devin prieten cu corpul meu. Eu vreau ca corpul sa-mi fie prieten. " Aceasta este
esential : faceti-va corpul prietenul vostru. Multora dintre voi va este frica de corpul vostru. Corpul vostru simte ca si cum v-ar
putea insela. El ar putea revarsa sau ar putea lua decizii gresite sau ar putea muri prea devreme sau s-ar putea imbolnavi, de
altfel el are tot felul de mistere. Voi nu va puteti uita in corpul vostru. Nu puteti vedea metabolismul. Nu puteti vedea ce se
intampla cu celulele. Nu va puteti intelege cu adevarat corpul. Si acesta va infricoseaza in cele mai multe cazuri. Noi am dori sa
va ajutam sa stiti ca corpul vostru este oh, atat de dibaci. Corpul vostru este atat de bine orchestrat. Vedeti voi, corpul vostru
inseamna trilioane de celule care interactioneaza vibrational cu Energia Sursei. Si daca sant lasate in propria lor vibratie fara o
multime de critici in vibratia voastra, corpul vostru doar ar prospera. Cu alte cuvinte, baza corpului vostru este una a adevarului si
a unei prosperitati complete. Aceasta nu trebuie sa va infricoseze. Este cea mai mare evidenta a starii de bine care exista oriunde
in experienta voastra fizica. Este un mecanism extraordinar care vine impreuna din mareata intentie deliberata de la atat de multi
creatori fizici si non-fizici. Si fiecare dintre voi care stati in corurile voastre, continuati sa intensificati experienta corpului fizic.
Aceasta este o evolutie a speciei care este extraordinara. Corpurile voastre nu trebuie sa fie infricosate. Ele trebuie sa fie
respectate. Ele trebuie sa fie aplaudate. Ele sant uimitoare, chiar. Dar nu trebuie niciodata sa le fie teama. Ele nu sant
vulnerabile. Nu sant fragile. Ele sant rezistente, sant flexibile. Voi aveti abilitatea de a veni in aliniament din nou si din nou si daca
cineva din Univers intelege asta , aceastea sant celulele corpului vostru. Imprietenindu-va cu corpul vostru este singura cale pe
care noi o cunoastem de a intelege ca corpul este viguros si ca acesta stie ce sa faca si ca el va fi orice ii cereti sa fie. Dar voi
trebuie sa-i cereti sa fie intr-un loc al non-rezistentei. Aceasta este cea mai semnificativa informatie pe care am exprimat-o
vreodata in legatura cu corpul vostru si cu mancarea. Trebuie sa va iubiti corpul si apoi , sa-i dati de mancare iubitor. Si atunci
cand va iubiti corpul si ii dati iubitor sa manance , nu conteaza ce fel de mancare ii dati. ABRAHAM.
Sursa : http://www.abraham-hicks.com/