sâmbătă, aprilie 26, 2008

DARUL CHEII DE AUR



Salutari, eu sunt Gabriel, Nufarul Iubirii, Trompeta Adevarului, Mesagerul Celui Unic si am fost foarte rabdator si am asteptat pur si simplu pentru a va aduce radianta mea aurie, intampinarea mea, iubirea mea si darurile mele. La fiecare intalnire cu mine in timp, noi intotdeauna am asezat deasupra voastra un dar si au fost multe chiar magnifice-daca pot spune asa. V-am dat inca odata si inca odata inima mea de aur, inima mea de fericire si inma mea de curaj si sunt multumit sa spun ca fiecare dintre voi o folositi si o purtati cu mandrie. Va multumesc. V-am oferit infinitatea mea aurie pentru echilibru, pentru curgere si am asezat-o in fiecare chakra a voastra; cateodata voi mai uitati si alte ori nu uitati, asta nu conteaza, ea este acolo pentru voi. Eu v-am oferit legatura mea aurie, v-am oferit diamantul meu, v-am oferit multe, multe daruri, intotdeauna din inima mea. Caci desi sunt onorat de fiecare data de catre Mama in a fi mesagerul Pamantului, in multe feluri eu simt ca acest lucru ma face mai apropiat de Pamant si de conditia umana. Multi dintre voi cred ca noi nu intelegem cum este sa fii uman si ca in mod sigur nu intelegem timpul. Ei bine, copiilor, voi nu intelegeti timpul nostru si voi nu intelegeti intotdeauna taramul nostru. Dar acum a venit vremea intalnirii, voalul a disparut, noi stam unul langa altul, nu sus si jos ci alaturi. Deci atunci cand vin si asez infinitatea deasupra voastra, o fac ca si o sora a voastra, ca un protector, ca un iubit, un prieten si un servitor al lui Dumnezeu. Eu am cea mai buna slujba.Dar chiar si in maretele noastre misiuni noi va cunoastem inimile si dorintele, noi va cunoastem visele si noi le impartasim pe ale noastre cu voi-visul unui nou maine, visul pacii pe Pamant, ancorarea acelei ralitati. Nu este pur si simplu ceva care se afla la eoni departare in alt univers ci este creat impreuna cu voi zi dupa zi, si noi va cunoastem frustrarea si voi cunoasteti rabdarea noastra, si acest lucru se agraveaza nu-i asa? Eu vin in aceasta zi pentru a va oferi un nou dar, si eu v-am oferit multe daruri, impreuna cu cei mareti, si in numele Mamei si a Tatalui, dar nu v-am oferit niciodata un dar in armonie cu un Maestru. Si acest dar va este oferit de catre Sanat Kumara si cu mine, caci si eu ma consider unul dintre gardienii Pamantului, cred despre mine astfel pentru ca Mama imi spune "Mergi si ai grija de rasa umana". Darul nostru pentru voi este Cheia Aurie, si va rugam sa o luati cu generozitate, si este cheia creatiei, este cheia fericirii, este cheia linistii, este cheia portii inimii voastre, este cheia inimii universului si a intregii umanitati si noi v-o incredintam voua. Sunteti pregatiti.Noi vi-o oferim impreuna cu iubirea noastra aurie, cu increderea ca este nascuta din inima Unicului. Einstein spune ca uneori nu aveti incredere in voi, dar copii, preaiubitilor, frati, surori, parinti, noi avem incredere in voi si in intelepciunea pe care ati invatat-o si v-ati amintit-o si ati incorporat-o, si stim ca sunteti determinati sa mergeti inainte cu intelepciune, sub gratia divina. Deci va oferim aceasta cheie. Este deasemenea si cheia inimii noastre.Mergeti cu iubirea noastra, intotdeauna si mereu noi suntem cu voi, alaturi de voi. La revedere. sursa: http://www.lightworkers.org/