marți, aprilie 29, 2008

MESAJ DE LA ARHANGHELUL METATRON - 28 Aprilie




Bine ati venit dragii mei studenti , in camera mea cosmica aq invatarii si vindecarii. Aceasta este un spatiu sacru pe
care eu il ocupsi in care imi conduc cea mai mare parte din munca , in special de meditatie si de trimitere a valurilor de inalta
energie vibrationala cosmica , in jos, catre multe nivele ale universului spiritual , catre Pamant si locuitorii sai. Eu va spun bine ati
venit in camera mea de lumina , asa cum am un dar special , pe care as dori sa il impartasesc cu toti cei care doresc sa fie
receptivi la energia mea. Asa cum pasiti in ashramul meu si intrati in camera de vindecare si invatare , veti vedea o lumanare
alba, pura , plasata in centrul camerei, aceasta sta pe un piedestal de cristal de quart si lumina pe care o emena lumanarea
detine iubirea, vointa, lumina si energia divina a Creatorului. Aceasta este ca si cum prin energiile cosmice ale acestei dimensiuni
si taramuri se schimba direct prin baza piedestalului de cristal si lumina Creatorului se manifesta ca lumina lumanarii. Eu va cer
sa stati in fata luminii pure si a energiei translucide a lumanarii ; ea straluceste briliant pe fata voastra si va ilumineaza intregul
corp. Permiteti sa fiti receptivi la energia flacarii, permiteti sa va deschideti intregul sistem al energiilor si a chakrelor , pentru a
absorbi energia sacra a flacarii , care umple intrega camera din ashramul meu. Lumina flacarii va intalni si va infuza toate nivelele
aurei voastre , fiecare celula, os, muschi si aspect al corpului vostru. Asa cum energia flacarii se ingemaneaza cu voi , ea incepe
sa arda orice energie negativa sau emotii nedorite, prin tipare sau blocaje, dizolvand tot din fiinta voastra. Bucurati-va de procesul
de curatare si de senzatii, asa cum stati inaintea flacarii albe si translucide ; voi puteti cere flacarii sa se concentreze pe locuri
specifice din corpul vostru sau pe eliberarea blocajelor din energia voastra spirituala. Flacara isi va concentra energia oriunde o
directionati , pentru a curata si vindeca fiinta voastra, pentru a va asista in a deveni mai deschisi si mai receptivi la vibratiile
cosmice din flacara si din ashramul meu. Cand procesul de curatare are loc, lumina flacarii se va schimba intr-o culoare calda,
vindecatoare, iubitoare care este potrivita fiintei voastre si procesului cresterii spirituale curente. Din nou, permiteti sa ancorati
aceasta energie in fiinta voastra, lasati energia sa curga prin fiecare aspect sal fiintei voastre, intensificand iubirea Creatorului
care este gata sa se manifeste in fiinta voastra. Aceasta energie iubitoare se va imprastia si expanda pentru a umple aspectele
fiintei voastre unde energia negativa sau blocajele au fost retrase. Va puteti imagina stand inaintea acestei flacari de lumina ,
atata timp cat simtiti ca este necesar. Ea va va creste vibratia energiei , va va creste coeficientul de lumina si va ancora vibratiile
cosmice, mai inalte , in fiecare aspect al fiintei voastre. Cand ati completat procesul de curatare si vindecare , puteti pleca si eu
va voi conduce , astfel incat sa va puteti intoarce la realitatea voastra pamanteasca. Aceasta este o meditatie pe care eu vi-o ofer
ca pe un dar al curatariisi vindecarii fiintei voastre si al ancorarii unei noi energii necesare fiintei voastre. Procesul flacarii
purificatoare este unic pentru fiecare persoana, asa cum flacara poate simti energia de care este nevoie si va va asista personal
in retragerea blocajelor , plasand apoi vibratia corecta a energiei , necesara pentru cresterea voastra spirituala de pe Pamant, in
fiinta voastra. Voi puteti vizita flacara mea de curatare si vindecare in timpul somnului , noaptea, cerand ingerilor vostri sa va
transporte in ashramul Arhanghelului Metatron , pentru a experimenta energiile divine ale flacarii vindecarii si purificarii a luminii
Creatorului sau o puteti vizita in timpul meditatiei, invocand energia mea pentru a va inconjura si a fi canalizata in fiinta voastra.
Asa cum respirati in energia mea inalt vibrationala , veti castiga o noua stare meditative de constiinta , permitand unui aspect al
fiintei voastre sa fie transportat in ashramul meu. Chiar daca vizualizati aceasta meditatie in care stati inaintea flacarii , veti
castiga tratamentul vindecarii necesar pentru fiinta voastra. Eu as dori sa va spun bun venit in camera mea de curatare si
vindecare. Eu sper ca imi veti permite sa va asist in ancorarea maretei lumini in fiinta voastra , cu asistenta flacarii divine pe care
am plasat-o in camera mea, pentru folosul vostru. Binecuvantarile si energia cosmica sant emise de la sufletul meu catre voi toti.
ARHANGHELUL METATRON.
Sursa : www. wisdomofthelight.com