vineri, noiembrie 09, 2007

LORD BUDDHA ASPECTE SI INCARNARI FIZICE - 7 NOV. 2007


EU, LORD BUDDHA , Logosul Planetar , am venit sa-mi impart intelepciunea divina cu acei care vor vrea sa accepte
energia mea canalizata prin aceste cuvinte. Eu vreau atat de mult sa impartasesc cu voi dar ca suflete spirituale , traind in
realitatea voastra de pe Pamant, Eu stiu ca timpul vostru este valoros pentru voi , asa ca Eu voi petrece o mica parte de timp
vorbind cu voi astazi dar sper sa creez o larga influenta in viata voastra, in cresterea voastra spirituala si in felul in care voi vedeti
lumea prin ochii vostri. Lasati-ma sa incep mai intai, exprimandu-mi iubirea si gratitudinea pentru munca pe care fiecare lucrator in
lumina de pe Pamant, o depune. Fiecare dintre voi este protejat si pazit de catre energia sufletului meu si de catre lumina
universala. Ca Logos Planetar , Eu am incorporat Pamantul si inteleg toate aspectele.Acesta este subiectul pe care vreau sa-l
discut astazi : sufletul si aspectele sale. Eu cred ca este o foarte importanta intelegere de a castiga si sper ca vorbele mele vor
aduce claritate.Amintiti-va daca vi se naste vreo intrebare, Eu, Lord Buddha, sant deschis pentru a primi intrebari si voi incerca sa
raspund intr-un fel care sa va ilumineze mintea.Simplu, invocati energia mea in timpul meditatiei si puneti intrebarea.Va voi replica
intr-un fel in care sa fiti cei mai receptivi , deci aveti incredere in abilitatile voastre , pentru ca increderea elimina blocajele si va
deschide pentru a primi comunicarea de la energia sufletului meu.Acum, sa ne intoarcem la subiectul pe care ni l-am propus sa il
discutam astazi. Eu inteleg aceste intrebari care se ridica si confuzia care se creaza , asa cum multi maestri ascensionati isi
comunica mesajele.Confuzia este creata atunci cand maestri ascensionati au avut multe vieti pe Pamant , cu caractere
diferite.Cand un suflet se incarneaza intr-o persoana de pe Pamant, ei devin o extensie a sufletului : acest suflet este o extensie a
unui alt suflet mai mare , pana cand conectiile pot inainta inapoi spre Creator sau spre sufletul original. Fiecare suflet de pe
Pamant este o extensie a sufletului puternic al Creatorului.Dar noi trebuie sa ne amintim ca fiecare extensie a sufletului creata
este un suflet cu o existenta si o misiune pe Pamant si ele devin un aspect al sufletului mai mare.Eventual, aceste aspecte , prin
crestere spirituala , vor fuziona cu sufletul din care s-au desprins , pana cand intreaga populatie a universului , asa cum stim,
ascensioneaza si fuzioneaza cu Creatorul inca o data , deci ati putea spune ca noi ne intoarcem inapoi de unde am inceput.Am
avut multe vieti pe Pamant, fiecare personalitate pe care am manifestat-o , inca mai traieste ca un aspect al fiintei mele , de la care
am de invatat si ma ajuta sa cresc.Aceste extensii ale sufletului meu pot comunica cu voi, ca si mine ; ele au experientele lor
proprii si intelepciune de impartasit.Sufletul Creatorului si multele milioane de extensii sant puternice si fara limita, in timp ce sant
incarnate pe Pamant, aceasta este dificil de a pricepe, dar este important sa intelegeti ca, indiferent cu cine vorbiti, ei au conectii si
extensii , care conduc inapoi la puternicul Creator , asa cum faceti si voi. Universul este o vasta retea a sufletelor conectate cu
Creatorul, acesta fiind centrul retelei.Eu va las cu o intrebare , pe care sa o descifrati : este Creatorul o extensie a unui suflet mai
mare ,al unui alt univers, in care ne aflam si de care nu santem constienti : cat de departe se intinde conectia extensiilor? Aceasta
este ceva asupra careia as dori sa va ganditi, lucratorilor in lumina, caci unde se extinde universul si lipsa de limita a luminii, exista
vreodata un sfarsit al luminii si a extensiilor sufletului care sant create ? Va cer sa va creati propria opinie, nu dupa actualele
viziuni, ci prin intrebarea sufletului, rugati-l sa va reveleze adevarul , caci acesta este mult mai ascuns, decat il credeti a fi.
Chemati-ma, caci Eu sant aici sa va asist pe toti.Fie ca sufletele de pe Pamant, sa fie binecuvantate de catre iradierea Creatorului
, Lord Buddha , Logosul planetar. Fie ca tot timpul sa mergeti in iubire si lumina.
Sursa : http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu