miercuri, noiembrie 21, 2007

JOHN LENNON


Copii ai revolutiei, da, sunt eu John. L-am rugat pe prietenul meu Jewel sa transmita un mesaj pentru voi toti de la mine in
speranta ca acest mesaj va fi auzit, si ca rezultat al acestui fapt o schimbare va veni pe Pamant pentru a aduce pacea asa cum
cantam eu cand eram acolo. Proiectul a fost inceput cu un motiv si acel motiv a fost ca noi ne putem uni fortele pentru a opri
razboaiele si alte nenorociri care au loc in lume. Cei dintre voi care sunteti daruiti din punct de vedere muzical, luati-va ghitarele si
cantati pentru pace asa cum am facut eu, deasemenea fiti deschisi cu noi, cei care lucram cu voi pentru a canaliza cantecele
pacii, cei dintre voi care sunteti scriitori, scrieti pentru pace, cei care sunteti dansatori, dansati pentru pace, indiferent de
capacitatile pe care le aveti, folositi-le pentru a crea pace.Energia de acolo se va intoarce, se va duce in univers si va ajuta la
crearea pacii pe care o dorim pentru aceasta planeta. Nu cer niciunei persoane sa-si ia responsabilitatea de a salva intreaga
lume. Ceea ce spun e ca indiferent care este sa faceti tot ce va sta in putere sa ajutati. Eu va voi oferi mai multe mesaje prin Jewel
si la fel vor face si alti prieteni care sunt aici si care lucreaza cu Jewel pentru a-i oferi cantele si informatii pentru toata lumea,
prietenul meu Elvis si Freddie Mercury si multi altii care promit sa ajute la vindecarea planetei si facem asta prin a fi aici in spirit.
Continuam sa aducem muzica si informatii planetei de acolo de unde suntem noi caci este nevoie de acestea. Inca odata va rog
faceti ce puteti caci voi sunteti COPII REVOLUTIEI! In pace, John Lennon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu