vineri, noiembrie 16, 2007

Cascada Iubirii mesaj de la Mama Maria 12 nov. 2007


Buna seara preaiubitilor. Fie ca pacea pe care fiul meu o ofera sa va ilumineze caile si sa va hraneasca inimile intr-o asemenea iubire perfecta si pura incat sa se poata vedea curcubeul din voi. Fie ca voi sa fiti capabili de o asemenea iubire ca aceasta a Lui.El, care a stiut cum sa iubeasca si sa ierte. Iubirea Lui a fost atat de mare si neanteleasa de catre multi. Pentru ca El a iubit fara bariere. Iubirea care vine din inaltul Cerului, ca un porumbel alb, ca un dar imaculat, ca o prezenta sfanta. Primiti-o preaiubitilor! Primiti-o! Pentru ca acesta este darul pe care mi s-a cerut sa-l ofer voua ca Mama a Iubirii. Pentru ca inima voastra sa fie plina. Pentru ca vietile voastre sa fie complete. Primiti binecuvantari si gratii si faptul ca puteti intelege esenta iubirii divine si sa o si traiti... si...APLICATI. Felul in care Eu am aplicat-o, cand am putut simti in buricul meu iubirea care crestea in mine. Preaiubitilor, lasati acea iubire sa cresca in voi. Va imbratisez si va pup si va doresc o viata buna, cai bune, actiuni bune. Fie ca pacea Tatalui, Fiului si a Sfantului Duh sa fie imprastiata asupra voastra tot timpul. Noapte buna preaiubitilor. Noapte buna Mama Maria. Multumesc. sursa:www.lightworkers.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu