vineri, decembrie 04, 2009

MESAJ DE LA DJWHAL KHUL - IUBIREA ABSOLUTA






Transmis de Terri Newlon
Djwhal Khul Aici. Tashi Delek. Bine. Eu voi merge ceva mai profund in acest channel special. Eu voi crea un vortex de
lumina, care spiraleaza in jos din chakra coroanei prin corpsi acest vortex de energie este foarte , foarte ajutator pentru curatarea
reziduurilor. Ajuta deasemenea la curatarea unei minti ocupate, poate si pentru sinusurile congestionate, vedere in ceata, etc.
Deci, voi puteti lucra cu acest vortex de lumina care vine in jos, din chakra coroanei. Poate veni oricum in jos spre corp, un fel de
vortex subtire de energie. Acum, subiectul meu pentru aceasta saptamana este Iubirea Absoluta. Iubirea Absoluta se refera
cateodata la Iubirea Divina, asadar subconstientul care poarta programarile din multe vieti , va vedea ca separa Divinul de
pamantesc. Deci, este un termen pe care doresc sa il reimprospatez aici, asa cum am studiat constiinta umanitatii si caut cai
pentru ca voi sa va puteti oferi crestere spirituala , fara a intalni programarea negativa din trecut. Deci, Iubirea Absoluta ar fi
termenul pe care il sugerez pentru Era Varsatorului si voi puteti il puteti schimba putin cu afrimatii cum ar fi :" Eu ma iubesc in mod
absolut", sau " Eu experimentez Iubirea Absoluta". Ultima, cred eu ca este cea mai puternica:" Eu experimentez Iubirea
Absoluta". Noi vom face asta impreuna, in caz ca doriti sa o recitati impreuna cu mine. Deci, acesta este unul din modurile in care
puteti lucra cu aceste afirmatii. Acum, voi aveti si alte afirmatii. Dar cuvantul cheie este :"Absolut" si in relatii, iertare sau in alt
aspect al constiintei voastre cu care lucrati pentru purificare. Acesta cuvant ar trebui sa fie de departe cel mai efectiv, decat alte
cuvinte ale momentului. Bine. Acesta a fost articolul meu spiritual pentru aceasta saptamana. Asa cum ne apropiem de vacanta,
eu va voi oferi cateva abilitati cu care sa va descurcati in privinta stresului si alte cateva lucruri. Dar amintiti-va ca Iubirea Absoluta
este ceea ce poate radia, daca oamenii din jurul vostru sant stresati sau voi santeti intr-o situatie stresanta .Doar invocati Iubirea
Absoluta si experimentati-o si aceasta va echilibra multe lucruri pentrru voi. Bine, ca intotdeauna va multumesc si iubirea mea
este cu voi. Djwhal Khul.
Sursa : http://www.terrinewlon.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu