sâmbătă, decembrie 26, 2009

GANDURI DE SFARSIT DE AN scrisoarea pe decembrie a lui Geoffrey





Daca ati participat la shoud-ul din decembrie sau v-ati conectat prin internet, probabil ati observat noul ecran ''viziunea shaumbrei'' din spatele meu ai al Lindei.Este o foaie mare de material plexiglass imprimat cu laser pentru a absorbi si radia lumina care vine dintr -un proiector cu anvergura scurta din spatele ecranului. Viziunea shaumbra este un copil spiritual al lui Joseph Collins, un voluntar si un membru al echipei de foarte mult timp si un coordonator al intalnirilor lunare.Joseph a petrecut mai multe luni cautang si testand tehnologia inainte de debutul sau la intalnirea shaumbrei din decembrie. Provocarea era sa avem o imagine mai clara, mai stralucitoare, chiar si cu toate luminile din zona scenei. Pana acum am avut un ecran mobil in stanga scenei cu un proiector montat in tavan. Noua viziune shaumbra permite tuturor imaginilor, inclusiv a celor care aluneca, a graficelor, a mea si a Lindei, sa fie toate in aceasi zona. Elimina deasemenea problema de a merge in fata proiectorului si de a bloca lumina. Viziunea shaumbra este similara cu tehnologia folosita de catre profesionisti in spectacole si prezentari. Jos palaria in fata lui Joseph si a echipei pentru ca au adaugat inca o imbunatatire la uimitoarea noastra transmisie pe internet! MERGAND CU ADAMUS.Mia luat cel putin trei luni pentru a deveni
confortabil cu faptul ca Adamus merge si vorbeste in timpul shoud-ului.A fost o tranzitie radicala dupa ce am stat cu ochii inchisi 10 ani cu Tobias.Mie chiar nu mi-a placut deloc la inceput. Simteam ca voi iesi in orice moment din starea de channel pentru ca simturile mele umane erau prea coplesite vazand publicul si simtindu-mi corpul fizic miscundu-se.Se pare deasemenea ca Adamus vorbeste mai repede decat Tobias.Abia m-am obisnuit cu stilul lui Adamus la Scoala Misterelor din Berlin, la sfarsitul lui noiembrie. Si in final am invatat cum sa abordez enorma cantitate de energie care vine de la el, prin corpul meu catre audienta. Acum ma simt ca si cum as
pluti pe un nor cu Adamus care gentil imi ghideaza corpul si imi foloseste ochii pentru contactul cu shaumbra. Nu a durat decat 5 minute din shoud-ul de luna asta pentru a ma sincroniciza cu miscarile, gesturile si ritmul lui Adamus. Am fost uimit cand Linda mi-a spus ca shoud-ul a durat aproape doua ore. Am simtit ca a durat mai putin de o ora si stiu ca Adamus avea mult mai multe de spus.Lui Adamus ii place sa se plimbe. Exista momente in timpul channel-ului in care il rog sa mai stea putin, astfel incat sa ma pot ridica in picioare(si Roy Hansen si Joe Engel, operatorii nostri de camra sa mai aiba o pauza). Dar lui Adamus i se pare dificil sa petreaca mai mult de un minut pe scaun inainte sa inceapa sa se plimbe din nou. Este cu adevarat un om al spectacolului.Multi oameni intreaba ce vad eu in timpul desfasurarii lui Adamus. Este ca si cum te-ai uita la mai multe filme in acelasi timp, suprapuse unul peste altul. Vad oamenii din public asa cum ii percep de obicei, dar apoi vad deasemenea unele nivele ale energiilor si aspectelor lor. Adamus nu intra niciodata in problemele lor; el le respecta intimitatea si confidentialitatea. Oricat de mult mi-ar fi dor de Tobias, nu imi pot imagina intoarcerea la starea de a face channel cu ochii inchisi pe scaun. Imi place interactiunea cu publicul, faptul de a fi capabil de a vedea fata si ochii fiecaruia si de a simti energia din camera asa cum Adamus se plimba. Deasemenea am observat ca
imi ia mult mai putin timp ''mie'' pentru a ma intoarce inapoi in mine dupa un channel.Cu Tobias, dura ca 2-3 ore pentru a ma intoarce cu adevarat in mine. Acum ma simt re-centrat in mai putin de o ora. Adamus vine foarte puternic si pleaca rapid.COMUNICAND FARA CUVINTE.Acum multi ani Tobias m-a invatat cum sa comunic cu el fara cuvinte.A fost una dintre cele mai grele parti din
''antrenamentul de baza'' pe care mi l-a pradat inainte chiar sa incep sa fac channel. Pur si simplu nu puteam sa inteleg conceptul de a comunica fara cuvinte. De fiecare data cand incercam sa formez si sa exprim un gand, automat atasam ''cuvinte'' acelei idei.
Imaginati-va incercand sa exprimati ideea unui avion pentru cineva care nu a auzit de asa ceva.Ai avea tendinta de a descrie aripile, forta de tractiune a aripilor, cabina de pilotaj si fuselajul...in cuvinte.Acum incercati sa exprimati acest gand fara cuvinte, fara imagini sau gesturi. In momentul incare incerci sa trimiti ''ganduri'' pure, mintea are tendinta de a insera cuvinte.Am fost invatati si
conditionati sa folosim cuvintele chiar daca nu vorbim pentru ca conceptele noastre curg prin minte.Aproape jumatate din conversatiile mele cu Tobias erau fara cuvinte, dar cand eram lenes sau putin dezechilibrat, apelam la cuvinte. Tobias m-a lasat sa aleg. Dar Adamus insista ca toate comunicarile noastre sa fie fara cuvinte. Este provocator si frustrand cateodata, dar trebuie sa admit ca am invatat mult despre profunzime, ganduri pure si despre a merge dincolo de minte. In zilele mele bune este chiar mai usor asa decat sa folosesc cuvintele.Si am ajuns sa realizez ca aceste cuvinte sunt foarte limitate si restrictionare.Deci nu am fost surprins cand Adamus ne-a dat aceasta tema pentru acasa. El ne-a rugat sa ii spunem o poveste fara sa folosim cuvintele.Desi poate parea simplu, sa nu fiti surprinsi daca va da total peste cap. Eu va incurajez sa nu renuntati; cu cat practicati mai mult cu atat aflati cum se realizeaza comunicarile angelice. Veti descoperi cum sa treceti dincolo de limbaj, minte si ganduri lineare. Veti sti ca ati ''inteles'' atunci veti simti aceasta deschidere in inima voastra si sunteti coplesiti de sentimente pure. LA REVEDERE 2009. A fost un an uimitor pentru noi toti. I-am spus la revedere lui Tobias dupa 10 ani de impartasiri.Adamus a adus un nou stil pentru a ne ghida intr-un nou nivel al constiintei. In acest an am avut multe lacrimi si rasete, am vazut destramarea vechilor institutii si nasterea noilor energii. Eu personal am vazut shaumbra care s-au maturizat in acest an, asta inseamna ca trecem dincolo de drama si ce procesare. Asa cum a mentionat si Adamus in shoud-ul din decembrie, shaumbra sunt reali. Ei nu incearca sa iasa din aceasta realitate umana, ci isi permit sa imbratiseze tot ce are viata sa le ofere in timp ce isi deschid alte realitati si dimensiuni.Acest lucru ar putea provoca pe oricare dintre noi pana in esenta, dar asa cum eliberam vechile probleme si blocaje ajungem sa realizam frumusetea, eleganta simplitatii prezentei ''Eu Sunt''.Eu si Linda ne-am extins multumirile si binecuvantarile pentru voi asa cum ne apropiem de sfarsitul acestui an.
Noi oferim un multumesc special echipei din Cercul Crimson pentru munca grea si dedicatia lor si tuturor voluntarilor care ajuta la producerea transmisiilor lunare si a evenimentelor Cercului Crimson.Facem o plecaciune plina de recunostinta in fata sponsorilor pentru workshop-urile internationale, gazdele transmisiilor si traducatorilor care aduc mesajul in peste 100 de tari din lume. Si in final, ne e dor de tine Tobias! Stiu ca tu si Sam inca sunteti foarte conectati cu Cercul Crimson dar noi toti ducem dorul timpului petrecut impreuna si ascultatul acelor cuvinte pretioase ''SI ASA ESTE''. sursa: www.crimsoncercle.com

Un comentariu: