miercuri, ianuarie 07, 2009

ALINIINDU-NE LA MISIUNEA INIMII




prin Magenta Pixie Eu sunt un Lucrator in Lumina, un Aratator de Cale si lucrez mult pentru a-mi ura misiunea la acest timp. Deasemenea studiez mult la facultate pentru examene dar gasesc ca studiul pentru examene reprezinta o distragere de la munca mea spirituala. As prefera sa lucrez in singuratate ca si aratator de cale, dar totusi nu imi place sa renunt la ceea ce mi-am propus. Ce sfat imi dau cei din consiliul lui Noua? Raspuns:Multi sunt in aceasta situatie si noi i-am sfatui pe toti sa alinieze inima cu vointa-daca va place ceea ce faceti-doriti sa o faceti si va simtiti condusi de o forta invizibila din interior pe acea cale aleasa-acea misiune pe pamant-atunci voi sunteti in aliniament cu misiunea voastra si sunteti pe calea cea dreapta pentru voi. Daca faceti ceva din obligatie sau pentru societate sau pentru ca alti oameni cred ca asa ar trebui sau pur si simplu pentru ca voua ''nu va place sa renuntati la ceva''-atunci intrebati-va-acestea sunt motivele care vin din centrul inimii? Sunt ele in aliniament cu energia din jurul vostru si tot ceea ce sunteti? ''A renunta la ceva'' nu inseamna ca ati esuat. Inseamna ca ati descoperit unde se afla centrul inimii- v-ati aliniat cu misiunea voastra si ati descoperit in acest proces ce nu se afla in aliniament. Acesta este un proces natural de invatare despre sinele personal si uneori scopul perceput in final-in acest caz diploma de licenta- nu este intr-adevar realizarea ci renuntarea la o cale pentru a imbratisa calea inimii. Inaintand in viata nu inseamna trecerea examenelor sau obtinerea certificatelor, ci evolutia spirituala. Asta se descopera urmand inima si licenta pe care o veti obtine in Noua Educatie va fi licenta inimii.Voi va acordati aceasta licenta voua insiva-de la sinele vostru-va programati traseul si va acordati licenta iubirii si alinierii misiunii voastre. Daca facultatea ta era acum in aliniament cu misiunea ta si astfel cu inima ta-atunci tu nu mai puneai aceasta intrebare. Noi suntem consiliul innaripat al constintei lui noua. sursa: http://www.lightworkers.org/