duminică, noiembrie 30, 2008

LASATI-VA IUBITI DE MINE



mesaj de la Dumnezeu prin Yael si Doug Powell

Preaiubitilor, va rog lasati-ma sa va iubesc. Va rog deschideti-va inimile voastre frumoase si lasati-ma sa va scald in Iubirea mea pana cand va
penetra toate iluziile vietii voastre de pe pamant-pana cand va amintiti iubirea voastra pentru mine si ca iubirea mea pentru voi este cea care va
insufla viata in fiecare moment.Voi ati venit in aceasta lume pentru a o vindeca; pentru a transforma separarea in iubire, dar ati fost prinsi in acest
hol al oglinilor din care incercati sa va eliberati.Preaiubitilor, nu se poate. Eu sunt singurul vostru raspuns.Voi sunteti construiti pentru a va gasi
adevarul in Mine si a recunoaste nu doar identitatea voastra ci adevarata voastra valoare in comuniune cu aceasta iubire. Dar voi ati murit in
aceasta ''reflectie'', ati continuat sa cautati in afara voastra dupa iubire si ati cautat in intreaga lume dupa raspunsuri pentru cum sa fiti in sfarsit
fericiti si liberi. Voi ati fost desemnati sa va gasiti adevarul si frumusetea in Iubirea mea si in siguranta profunda a locului vostru in inima mea. In
aceasta lume voi copii fiind, ati privit mai intai la parintii vostri care ei insisi erau prinsi in lipsa adevaratei iubiri si nu v-ar fi putut oferi adevarata
identitate, un sentiment absolut pozitiv neconditionat. Si deci ati cautat prin lume fara odihna pentru a gasi lucruri pentru a va simti impliniti.
Intrebarile voastre s-au inaltat catre mine continuu, cand veti fi iubiti cu adevarat? Inca odata si inca odata v-ati privit in ochii celuilalt si ati asteptat
acceptarea dupa care tanjiti, ati asteptat caldura acelei iubiri care sa va vada total si sa va pretuiasca pana in profunzimile fiintei voastre. Cand voi
nu gasiti asta, va intoarceti catre voi si spuneti ''Ei bine, trebuie sa invat sa ma iubesc pe mine''. Dar dragilor, voi nu va puteti iubi pe voi, nu cu
ego-ul vostru si nu prin micul sine pe care ego-ul l-a creat.Vedeti ca asta e ca si cum un caine isi urmareste coada, dorind sa iubeasca ceva ce nu
se poate iubi? Deci eu va chem zilnic, in fiecare ora. Eu cant in fiinta voastra si cantecele mele spun ''Eu sunt singurul vostru raspuns. Eu sunt
singura voastra iubire. Eu sunt iubirea reala care va ofera adevarata identitate si va umple de fericirea vietii si cu profunda constientizare ca voi
sunteti iubiti dincolo de eternitate si nimic nu poate sa interfereze cu aceasta iubire care este neconditionata si fara limite''. Inimile voastre sunt
cele care au creat lumea si inimile voastre preaiubitilor sunt cele care trebuie sa creeze raiul pe pamant. Inimile voastre reprezinta podul intre lume
si eternitate, si inimile voastre sunt chemate acum pentru vindecare, pentru a vindeca profunda credinta in separarea de iubire care este nascuta
din separarea voastra de mine.Doar atunci cand inimile voastre traiesc in aceasta lumina, se imbaiaza in aceasta lumina in fiecare moment-doar
atunci puteti vedea reflectia iubirii in fata voastra ca o expresie frumoasa a Flacarii voastre Gemene si ca o lume care cu adevarat este un Paradis
al adevarului si frumusetii. Totul incepe aici cu mine. Incepe aici in aceasta comuniune. Incepe cand voi permiteti in sfarsit inimii voastre sa fie
vindecata de toate visele sale de durere si rani. inima este vindecata in caldura amintirii ca iubire voastre este oferita de buna voie de catre mine si
ca in ea si numai in ea voi va puteti gasi adevarata identitate. Doar in iubirea mea puteti fi liberi. Si of, preaiubitilor, marea minciuna a ego-ului, cea
mai mare deceptie care s-a perpetuat este ca voua trebuie sa va fie frica de mine si ca nu puteti trai in aceasta comuniune care este minunata
fantana a vietii voastre reale si singura cale de a putea fi vreodata liberi. Deci tot ceea ce trebuie sa faceti in aceasta lume este sa va predati Mie
si in capacitatea voastra de a alege dincolo de frica ego-ului si cu adevarat sa ma lasati in interiorul vostru astfel incat eu sa pot fi pentru voi
aceasta atingere a libertatii si iubirea dupa care tanjiti. Cand intind mana dupa voi, umanitatea mea, celule pretioase ale inimii mele eterne, eu simt
o mare disperare, aceasta cautare pentru iubire pe care voi o indreptati in afara voastra si dragilor aceasta este o reflectie intr-o coaja de nuca.
Aceasta este viata ego-ului incarnat. Eu va chem inapoi in unitatea care vine din a trai in aceasta iubire care Eu Sunt tot timpul si din care va ofer intotdeauna. Eu v-am rugat sa va imbaiati in Lumina. Acum eu va chem in aceasta iubire si fie ca ea sa fie pentru voi trezirea in sfarsit la adevarata voastra inima. Fie ca ea sa fie amintirea identitatii voastre reale, cea care respira numele meu si bate ritmul Creatiei, luand aceasta iubire care Eu Sunt si doar atunci, oferind-o mai departe si primind-o inapoi inca odata si intorcandu-o inapoi Acasa la mine. Aceasta este legea creatiei dar nu poate incepe decat la adevaratul inceput care este alfa, care este iubirea Eu Sunt, centrul, adevarul intregii vieti. Este ceea ce unii au numit ''punctul zero'' al fiintei. Este acel loc in care voi cunoasteti dincolo de orice nevoie de cunoastere si simtiti maretele sentimente ca voi sunteti iubiti complet si pentru totdeauna. Aceasta iubire este neconditionata si nimic din ce lumea viseaza nu poate interfera cu ea. In toate felurile in care ego-ul a incercat sa va tina departe de mine convingadu-va...de orice...ca ati pacatuit, ca nu meritati, ca nu sunteti destul de buni, ca daca cineva v-ar cunoaste cele mai profunde secrete nu ati fi iubiti...Adevarul este ca eu va cunosc profund pana la fiecare atom si eu va iubesc cu Tot ceea ce Eu Sunt, si credeti-ma asta este ceva mare...asa cum spuneti voi.Tot ceea ce Eu Sunt este Tot ceea ce Este si atat de mult va iubesc eu. Iubirea mea este balsamul spiritului vostru. Este ceea ce a fost desemnat sa fie mancarea voastra zilnica, adevarata voastra hrana si ceea ce va ofera adevarata relatie cu Tot ceea ce Este.Asa cum va intoarceti la mine, asa cum va reantoarceti, dragilor, asa cum va renasteti cu adevarat in spiritul viu-voi aduceti toata umanitatea cu voi si voi topiti cosmarul inimilor ranite. Caci inima voastra nu poate cunoaste decat adevarul sau cand voi acceptati iubirea mea si Eu Sunt concentrarea vietii voastre. Daca voi veniti si pur si simplu ma chemati si imi spuneti ''Doamne, eu sunt pregatit sa iti accept iubirea'', veti simti aceasta iubire calda pana in profunzilime fiintei voastre care va spala toate supararile aduse de lume. Va aduce adevarata pace in care sunteti meniti sa traiti, in care voi stiti ca puteti trai in aceasta iubire. Trebuie sa fie mancarea voastra, ''carnea'' voastra, substanta voastra nutritiva. Din ea vine toata viata care va inconjoara, abunda in abundenta si fericirea care vine din cunoasterea adevaratului loc ca si recipient al fiecarei energii a creatiei, inima lui Dumnezeu Eu Sunt. sursa: http://www.lightworkers.org/