marți, noiembrie 18, 2008

ARHANGHELUL GABRIEL-CREAND IN INTERIORUL SCHIMBARII


4 octombrie 2008 prin Linda Dilon.

Salutari eu sunt Gabriel, eu sunt Gabriela, Arhanghelul, Nufarul Iubirii, Trompeta Adevarului, Mesagerul Unicului. Bine ati venit, bine ati venit
copiii Cercului lui Unu si copiii Iubirii-ingeri si arhangheli ai Iubirii. Ne intalnim astazi cu voi-si eu vin in aceasta zi pentru a vorbi cu inimile voastre,
cu mintile voastre, corpurile voastre, fiinta voastra despre Schimbare-caci schimbarile se afla in desfasurare. Dragi inimi, pentru multi ani voi m-ati
intrebat cand veti vedea unele schimbari, cand veti sti ca schimbarile se intampla, cand veti sti ca paradigmele vechiului pamant dispar. Ei bine, cu
drag va spun, dragi inimi, ca ar fi imposibil sa nu observati ce se intampla nu doar in tara voastra, dar si pe intreaga planeta. Si eu vin in aceasta zi
pentru a clarifica faptul ca acestea sunt vesti foarte bune, de fericire si bucurie. Noi am vorbit adesea despre haos si despre faptul ca acesta
implica despartirea de vechi-de vechi sisteme, vechi sisteme de credinta, comportamente, feluri de a face animite lucruri, institutii, arhetipuri si
paradigme. Dezintegreaza vechiul si este esential, preaiubitii mei, ca voi sa va mentineti centrarea si sa stati intr-un loc al pacii si calmului.
Ramaneti observatorul astfel incat voi sa nu mai adaugati nimic dramei umane care pluteste in jurul acestui haos. Preaiubitul meu frate,
Arhanghelul Mihail, v-a vorbit despre aceasta Initiativa Strategica a Pacii. Multi au parasit pamantul pentru a i se alatura si pentru a lucra la
aceasta initiativa din cealalta parte a voalului-asa cum facem toti, pentru ca restaurarea pacii pe pamant este cea care permite ancorarea totala a
pacii si a planului Mamei de a inainta. Aceasta este o schimbare a paradigmei necesara. Si da, sunt multi care se vor agata de vechi si care vor
lupta cu inversunare-dar sa fim foarte clari ca acesta este un timp al distrugerii, al eliminarii paradigmei lacomiei, controlului, urii, mortii, distrugerii,
lipsei si limitarii, si unul dintre felurile in care se va intampla asta este pur si simplu eliminarea institutiilor, vaselor, structurii filosofice care a
sustinut toate astea. Si cum se dezintegreaza si cade-priviti si celebrati caci noul iese la suprafata.Atat de multe ori noi am spus ca voi sunteti cei
care gasiti calea, invatatorii, armata, legiunea Mamei Maria-acesta este timpul de a conduce-acesta este timpul cand voi scoateti la suprafata noul
si se incepe prin calm si prin a ramane in inima voastra, si prin a nu intra in frica, fie ca este din domeniul financiar au politic-nu conteaza. Razboiul
este o institutie umana si Arhanghelul Mihail ii pune capat-nu conteaza daca razboiul este in piata, pe holurile justitiei sau ale guvernului sau in
Irac. Acum multi dintre voi sunteti obositi si simtiti impactul ranilor si a muncii pe care o faceti cu Arhanghelul Mihail in timpul somnului-foarte putini
dintre voi mai apuca cu adevarat sa mai doarma. Si cand sunteti obositi este important sa va amintiti sa va retrageti intr-un cocon si sa va odihniti
si sa va recuperati caci aceasta schimbare nu are loc intr-o zi-noi am vorbit despre ea de decenii. Noi din aceasta parte de voal vorbim despre ea
de eoni. Deci, preaiubitii mei prieteni, noi v-am invatat si am impartasit si v-am ghidat si v-am spus ca acesta este un timp pentru a crea miracole
de fericire-pentru a va aduna impreuna in cercuri ca si prieteni, ca si frati si surori si pentru a crea ceea ce doreste inima voastra-si in taramul
eteric, spiritual dar si in cel fizic. Usa este deschisa-multi dintre voi deja ati pasit-deci incepeti devreme sa creati si sa va aduceti ceea ce doreste
inima voastra-si nu doar perceptiile universale cum ar fi pacea, mancarea pentru intreaga planeta, adapost, iubire.Expuneti astea in taramul fizic caci fericirea de a fi un inger in forma umana este o experienta fizica-este fericirea care sare in inima voastra si danseaza pe picioarele voastre- este sentimentul esentei voastre divine a Mamei care straluceste pe parul vostru si scoate afara limba pentru a o simti.Este dansul cu zanele si joaca cu florile si copacii. Este crearea casei voastre si a aventurii si a mersului la munca pe care ati dorit-o dintotdeauna. Nu este ceva terestru, ci este ceva extraordinar si de implinire si fericire. Deci asa cum aceasta schimbare are loc, priviti-ma si alaturati-va mie si creati din punctul linistii si lasati-va visul sa explodeze in actiune pe Noua Lume si cunoasteti ca noi suntem cu voi la fiecare pas pe cale. Mergeti in pace-si mergeti cu iubirea mea. La revedere. sursa: http://www.counciloflove.com/