duminică, noiembrie 16, 2008

KRYON - INCREDIBILUL UMAN - 2 Noiembrie 2008






Transmis prin Lee Caroll din Venezuela
Salutari dragilor, Eu sant Kryon din Serviciul Magnetis. Vor fi unii care vor spune ca eu vin prea repede. Vor spune ca
umanul nu poate sustine o asemenea tranzitie atat de repede. Cei care au vazut acest proces de ani de zile, spun ca dureaza mai
mult, ca umanul trebuie sa se pregateasca mai bine. In aceasta noua energie, invitatia este deschisa, pentru a avea o plimbare de
100 % cu Dumnezeu. Pentru voi asta inseamna ca atunci cand intrati in meditatie, ar trebui sa va conectati instantaneu cu acea
putere. Caciin aceasta noua energie, exista posibilitatea de a va echilibra , de a intelege foarte bine acest proces, incat,
literalmente sa fiti in meditatie inainte de a fi in meditatie. Are vreun sens faptul ca trebuie sa va pregatiti pentru a vorbi cu voi
insiva? Nu. Atunci de ce sa va pregatiti sa vorbiti cu Dumnezeu? Oh, puteti fi un preot si puteti elibera spatiul , va puteti lua timp
sa construiti un altar daca asta doriti, dar procesul, efectiv este INSTANTANEU. Si aceasta este diferenta intre energia veche si
cea noua, cand este vorba despre uneltele pe care le aveti acum si nu le-ati avut inainte. Asa este si felul in care eu co-exist cu
partenerul meu . Cati dintre voi m-ati vazut venind si plecand , cand el si-a tinut discursul? caci asa am facut. Eu nu sant niciodata
fara el. Doar in ultimii 4 ani s-a intamplat acest lucru ; el s-a inaltat pana la un asemenea grad , incat eu pot intra in orice moment ,
tot itmpul. Nu este ca un intrerupator pe care sa-l puteti deschide si inchide. Pentru numele lui Dumnezeu, nu se inchide niciodata
! Voi va obisnuiti cu aceasta energie . Inca odata va spun, amintiti-va de maestrii, care a fost preferatul vostru? Si cei care erau in
jurul maestrului favorit v-au spus ca puteti deschide si inchide contactul cu Dumnezeu? Sau acel maestru pasea impreuna cu
Dumnezeu? Voi stiti raspunsul la aceasta intrebare. Noua energie inseamna invatarea maiestriei. Simtiti ca meritati? Asta este
marea problema, nu? O merit? Eu stau in fata unui grup de Lucratori in Lumina si ei merita. Ei stiu ca merita. Voi face ceva in
aceasta seara, ceva ce am mai facut doar o singura data si cand voi termina cu asta , va voi oferi informatii care nu au mai fost
inca revelate. Motivul este pentru ca tocmai s-a intamplat. Ceea ce vreau sa fac in primul rand este sa va conduc prin viata unei
fiinte umane. Am mai facut asta inainte. Vreau sa o ascultati in propria voastra limba. Sant unii chiar acum, care asculta aceste
cuvinte audio :" Kryon, cum stii asta, inca nu s-a inregistrat?" ( Kryon rade). Oh, da, s-a inregistrat. Potentialele sant in fata mea,
potentialele pentru toate lucrurile. Nu exista nici o linie a timpului pentru mine. Deci, eu ma adresez celor care asculta in limba
voastra si va spun ca vreau sa auziti asta in limba voastra. Este foarte important. Poate ca veti avea o atitudine diferita fata de voi,
cand veti auzi asta. Aceasta este o poveste despre un lucru incredibil. O fiinta umana uimitoare. Aceasta nu este o poveste
despre o fiinta umana speciala, nu este despre o fiinta care are puteri supranaturale. Nu conteaza daca este bogat sau sarac. nu
conteaza ce se intampla pe Pamant. vreau sa va ofer o poveste a unei fiinte umane din perspectiva mea. Ce se intampla cand
parasiti partea mea de voal. Ce se intampla cand va intoarceti. Acesta santeti voi. Fiecare dintre voi. Ascultati, pentru ca s-ar
putea sa se contrazica cu ceea ce vi s-a spus in trecut. Puteti spune ca incepe simplu : nasterea. Nu este asa. Exista unii carora
le-ar placea sa-l pacaleasca pe Kryon , sa-i puna intrebari etice, intrebari pe care oamenii si le pun unii altora si toate sant liniare. (
Kryon rade). :" Draga Kryon, cand incepe viata? Insertia oului da entuziasm si nastere? In acel timp sau 9 luni mai tarziu?" Si
raspunsul este o capcana, pentru ca exista multe controverse si ele asteapta raspunsul lui Kryon. Nu va v-a placea asta. Nu daca
santeti in 3 D. Exista un sistem si este unul frumos, al nasterii , vietii si al mortii. Potentialele pentru cine veti intalni aici pe Pamant
sant cunoscute inainte de a va naste , atributele karmice de care va veti bucura cand veti ateriza pe aceasta planeta, sant
intelese. Sincronicitatile cu persoanele cu care va veti intalni , nu sant preziceri in viitor. Nu este o predictie este pre-dispozitie .
care sant posibilitatile ca totul sa fie marcat ca o harta? Asa complex cum ar parea inainte de a pasi pe aceasta planeta, voi stiti
toate sincronicitatile care vor avea loc. Si in aceasta cunoastere, va alegeti parintii. Si ei va aleg pe voi. Cand incepe viata? Cu
eoni inainte de a va naste. Aceasta este iubirea lui Dumnezeu. Si asta ar trebui sa va spuna ceva : nu este nici un accident faptul
ca santeti aici. :" Kryon, dar asta nu este posibil , eu sant orfan, eu nu mi-am cunoscut parintii". Oh, fiinta umana din 3 D, nu
asculti. Caci in profunzimea intelepciunii tale , tu ai ales acei parinti care te-au facut orfan. Si ai putea spune :" De ce as fi facut
asa ceva?" Pentru ca atunci cand esti in partea mea de voal, cu mine, ai mintea lui Dumnezeu. Si uneori alegi provocari, astfel
incat sa poti fi capabil sa le depasesti. Si asta ajuta Pamantul. Ascultati-ma. Nimeni nu a venit aici pentru a suferi. Ati venit aici
pentru a rezolva puzzle-ul vietii. Si cei care stau pe scaune si care asculta, sant interesati in a dezvalui si a rezolva viata. In a
deschide cutia adevarului si iat-o. Oh, fiecare din voi este o parte din Creator. Fiecare dintre voi ati inceput din partea mea de
voal. Partea mea de voal nu este deloc un spatiu si voi nu puteti intelege asta. Caci in 3 d , credeti ca trebuie sa existe un loc fizic
de unde ati venit. Dumnezeu nu se afla intr-un loc. Dumnezeu este. Este dificil pentru voi sa intelegeti. Voi faceti parte din acea
supa numita Dumnezeu. :" Cum arat cand sant cu Dumnezeu?" Raspunsul este : Da. ( Kryon rade). Nu exista un atribut fizic , voi
faceti parte din supa care este Dumnezeu. Nu aveti aripi, dar auziti muzica. A fi o parte din Dumnezeu , nu se poate explica in 3
D. Eu stau in fata voastra, Eu nu sant singular, eu fac parte din supa lui Dumnezeu. numele meu din cealalta parte a voalului nu
este Kryon, asta este o porecla pentru voi, eu traiesc in partenerul meu in aceasta comunicare ca un grup si ii vad pe cei care
citesc si pe cei care asculta aceste cuvinte. Va puteti imagina asta? Ca nici nu v-ati nascut si ca ati existat dintotdeauna , inainte
ca universul sa fi fost creat , voi existati. Voi apartineti lui Dumnezeu. Voi santeti familia lui Dumnezeu. Si voi alegeti sa veniti pe
Pamant pentru un scop , un motiv. Motivul venirii voastre pe aceasta planeta este ceva ce ati incercat sa aflati de multe ori si este
dificil , pentru ca nu prea are legatura cu Pamantul. Are legatura cu Universul. Are legatura cu energiile pe care le veti stabili , cu
testele voastre de aici si nu este nici o sarcina. Nu va vine sa credeti, dar voi ati dorit sa veniti. Cand ati vazut potentialul parintilor
vostri , unde va veti naste din nou, voi ati spus :"DA" . Ati spus ca abia asteptati sa va reintoarceti. "Lasati-ma sa vin", ati spus .
Fiecare dintre voi stiti ce se intampla in viata voastra. Si acum va ganditi, nu-i asa? Va ganditi :" Kryon, daca eu stiam de aceste
potentiale, nu cred ca as fi vrut sa vin ". Aceasta este incredibila fiinta umana. Da, ati stiut . Ati stiut poate si tot prin ceea ce ati
trecut. A fost acolo ca potential si v-ati dus direct la el si l-ati ridicat. Si unii spun :" De ce Dumnezeu iubeste umanitatea atat de
mult?" De aceea. Pentru ca totusi ati venit. Pentru ca iubiti aceasta planeta ca si mine. Pentru ca se intampla ceva mult mai mare.
Sensul vietii. Ceva mult mai mare are loc. Totul are legatura cu unde merge vibratia pe aceasta planeta? In inalt , in jos? Caci
orice se intampla acolo, creaza ceva mult , mult mai mare si pentru ca acest test sa fie in integritate, fiinta umana trebuie sa se
nasca pe aceasta planeta si sa caute creatorul ascuns din interior. Ascultati. In acel moment anume al nasterii, dupa ce embrionul
s-a divizat total, eu stau cu voi metaforic, intr-un loc pe care l-am numit vantul nasterii. Si acesta este un portal intre liniaritate si
interdimensionalitate . Nu este un loc este o energie care este divina. Eu va privesc energia si voi o priviti pe a mea. Eu reprezint
grupul care va spune la revedere si bun venit. Eu sant Kryon, iubitul umanitatii si v-am intrebat :" Santeti pregatiti? Santeti siguri?
" Fiecare dintre voi mi-ati oferit aceasta frumoasa imbratisare energetica si ati disparut. A fi nascut pe planeta nu este usor. Fiinte
umane incredibile ce santeti ! Primul lucru pe care il faceti este sa va despartiti. Voi santeti o parte din Dumnezeu. Si nu se
transfera tot in corpul uman. Unele parti se afla inca in aceasta parte a voalului, dar voi stiati asta, nu? Caci va petreceti atat de
mult timp cautandu-va sinele inalt , dorind sa va conectati la Sinele Inalt. Voi santeti singulari , v-ati gandit cine este acesta?
Santeti voi. De asta se simte atat de bine. Cand in sfarsit va conectati , de asta este atat de bine. Asta este conectia pe care ati
cerut-o. Este o amintire. Cand aceasta are loc , acea asamblare a voastra cu voi, nimic nu se compara cu aceasta experienta. La
nastere voi va despartiti, dar asta nu este tot si v-a fi dificil pentru voi sa intelegeti. Parti din voi stau in partea mea de voal ,
dincolo de Sinele Inalt. Si ele devin ghizii vostri. Eu tocmai v-am oferit un secret. Ghizii vostri santeti voi. De aceea va simtiti atat
de bine cand sant in preajma voastra. " Kryon, adesea ma simt atat de deprimat si atat de singur". Am auzit asta de atatea ori.
Exista unii in aceasta camera si unii care asculta , care imi vor spune asta. Daca ati avea o imagine interdimensionala asa cum
am eu, ati vedea un anturaj in jurul vostru tot timpul. Am spus asta de foarte multe ori, nu santeti singuri, nu puteti fi singuri. Dar in
3 D asa pare, nu-i asa? nu ati deschis cu adevarat usa , nu-i asa? Pentru a gasi mana care va atinge. Fiecare dintre voi o aveti
.Eu vad persoana care plange in colt, atat de deprimata, atat de singura , in disperare. Eu vad frumoasa energie a ghizilor care
sta in jurul vostru si nu face nimic pentru ca umanul nu le-a oferit permisiunea . Voi toti ii aveti . In ADN-ul uman exista
divinitate . Nu v-ati despartit divinitatea atat de mult. ADN-ul vostru este plin de divinitate, trebuie sa fie. Daca va veti reuni cu
Sinele Inalt, v-a trebui sa aveti divinitate in structura celulara si o aveti. Si apoi fiinta umana incepe sa-si traiasca viata. Este asa
cum va asteptati? Ce vrea Dumnezeu? Ce asteapta Dumnezeu? Cum ajungeti la Dumnezeu? Toate acestea depind de voi.
Energia planetei determina cat de repede aveti intuitie sau nu. Energia planetei se schimba. Exista unii care asculta acum, care
incep sa inteleaga asta. De asta ati ales sa ascultati, nu-i asa? Primul lucru care se intampla la nastere are loc simultan cu
procesul nasterii, intr-un fel interdimensional, care este fara timp ; in momentul in care copilul se naste , exista o structura
cristalina care se divide in Pestera Creatiei. Pamantul stie ca v-ati intors ; stie ca tocmai ati ajuns. Si pentru un suflet batran ca
voi, lasati-ma sa va descriu acest proces. Acea structura cristalina va asteapta , caci este esenta tuturor vietilor voastre si o
asteapta pe urmatoarea. Realizati, nu-i asa, ca ati mai avut si alte vieti aici? Ati realizat deja procesul? Poate ca va suna strain ce
au fost acele vieti. Da, dar ati avut un prieten in fiecare dintre ele. Acelasi prieten in fiecare viata, numit Sinele Inalt. Este acelasi
Sine Inalt. Si asta inseamna , dragi fiinte umane, ca acele vieti anterioare nu au fost niste experiente straine, deloc. Caci voi ati
fost acolo. Va ofera permisiunea de a privi , de a va reaminti , chiar de a prelua unele talente pe care le-ati avut. Asta v-a fi
invatatura avansata pe care o vom continua. Ceva ce noi numim amintirea Akashei. Dar asta , alta data. Acea structura cristalina
este activata este aproape ca si crengile unui copac, fiecare viata este reprezentata si vazuta. Acum, iata ceva ce ar trebui sa stiti
: cei care imi cunosc mesajele , stiti ce vreau sa spun. Tot ce ati facut din punct de vedere spiritual pe aceasta planeta este
inserat pe acel cristal. Tot ce ati invatat, pe cea mai grea cale este inserat in acel cristal si sta acolo, in ADN-ul vostru. Este
transferat in ADN-ul vostru la nastere , in 2 nivele interdimensionale - noi o numim inregistrare akashica a ADN-ului. Deci asta ar
trebui sa va trezeasca si sa va puna intrebari spirituale ; tot ce ati cunoscut prin toate erele , se v-a intoarce. Astea ar trebui sa fie
vesti bune. Asta inseamna ca nimic nu este pierdut. Cand va intoarceti, dragi fiinta umane, tot ce ati invatat in aceasta viata este
al vostru , nu v-a trebui sa mai invatati odata. Nu v-a mai trebui sa treceti prin nimic inca odata, daca nu vreti. Intelegeti ce va spun
la acest moment? Cei dintre voi care doresc sa impinga aceasta usa si sa gaseasca Dumnezeul interior , sa ajunga la Creator,
deschid literalmente borcanul spiritualitatii a tot ce ati invatat vreodata. Incet curge in voi, intuitiv. Multi dintre voi intebati :" Ce sa
fac, cum sa o fac , ce urmeaza? care sant procesele? care sant procedurile? cum? cum? cum? " Si noi am spus de acum 20 de
ani, cand ati inceput sa deschideti acea usa , intuitia incepe sa va arate ceea ce deja ati invatat. Deja cunoasteti. Pentru a avea
un sens, procese noi au fost amplasate pe pamant , pentru a ajuta la structurarea acestor lucruri in feluri in care voi le puteti
intelege. Procese care nu au existat inainte de 1987. Maestra Peggy este aici de eoni. Ea a stiut potentialele a ceea ce s-ar putea
intampla aici. Iata un pionier pasionat al noii energii. O energie care a fost oferita Pamantului pentru a va ajuta sa dati un sens lui
Dumnezeu. Vedeti cum functioneaza? Si umanul isi traieste viata si o parte care nu va este atat de clara urmeaza. Tot ce faceti
este inregistrat pe aceasta planeta ca energie si sta in reteaua cristalina. Geologii stiu ca majoritatea pietrelor de pe aceasta
planeta , in special la suprafata, sant cristaline. Cristalele fac ceva ce majoritatea dintre voi inteleg : ele pastreaza energia. Ele au
memorie , chiar si oamenii de stiinta stiu asta. Deci, nu ar trebui sa fie un efort al imaginatiei pentru voi sa intelegeti ca tot ce faceti
este mentinut in aceasta banca a memoriei. Si acestea sa adauga vibratiei planetei. Este ceea ce ati facut colectiv in toate vietile
voastre ; ati stat aici si ati facut ca aceasta planeta sa vibreze mai inalt. Aceasta energie este uimitoare , caci fiinta umana
incredibila a schimbat chiar si reteaua cristalina , in ultimele 2 saptamani. Si voi va traiti viata si unii dintre voi gasiti secretele si
altii nu. Nu exista judecare. Oh, in termeni umani, in liniaritate, voi vreti ca Dumnezeu sa va judece, nu-i asa? Gandul ca ati putea
muri si voi toti sa mergeti in acel loc glorios, nu are nici un sens pentru voi, nu? " Kryon, dar baiatul rau - eu am fost bun si noi doi
mergem in acelasi loc?" Da, fiinte umane, amandoi mergeti acasa. Munca s-a terminat. Noi v-am spus asta intr-un mesaj , in
Vechiul Teastament , l-ati vazut, l-ati inteles? Cu fiul risipitor. tatal, care il reprezinta pe Dumnezeu, cei 2 fii care reprezinta umanii,
unul care face totul bine, altul care face totul rau, ambii vin in acelasi loc si au parte de aceeasi petrecere. In ziua in care veti avea
ultima respiratie , nu v-a fi o zi trista pentru voi, poate fi o zi trista pentru cei pe care ii lasati in urma, dar nu pentru voi. Voi ar
trebui sa o sarbatoriti chiar acum. " Kryon, imi ceri sa imi celebrez moartea ?" Aveti curajul sa faceti asta? Lasati-ma sa va spun
ce se intampla. Voi ati mai fost aici inainte. Cei care ascultati , cei care santeti aici, ascultati-ma. Voi mergeti la Pestera Creatiei si
parasiti esenta a tot ceea ce ati realizat in cristal, toate gandurile frumoase pe care le-ati avut, toate gandurile pe care le-ati avut si
care v-au facut sa invatati lucruri , sant inserate in Pamant. Si partea din voi care nu a fost umana si niciodata nu a fost, pleaca. Si
se reuneste cu toti ghizii pentru a fi din nou o parte din Dumnezeu. Trebuie sa sarbatoriti asta. Eu asa fac. Pentru ca ma intalnesc
cu voi in cealalta parte si o fac chiar acum. Eu spun la revedere celor care ma parasesc si se nasc acum. Si spun bun venit celor
care mor si vin acasa. " Oh, Kryon, cum poti fi in atat de multe locuri odata? " Intelegeti asta? Eu nu sant singular, eu sant o parte
a Creatorului , exact ca si voi. Cum este sa stiti ca tot ceea ce ati fost in orice moment din viata, ramane pe aceasta planeta? Nu
pleaca. Asta ar putea explica de ce spunem ca ceea ce faceti acum in viata voastra cotidiana , afecteaza vibratia acestei planete.
Daca ati descoperi cum sa creati pacea in viata voastra si sa eliminati drama, Pamantul stie cum si v-a fi aici tot timpul. Sta aici.
Cei care spun :" Eu sant atat de banal ; doar un om banal care incearca sa faca bine ; eu nu sant un vindecator, un canal , nu
prea sant un om important". Oh, da, esti. Esti sora mea esti fratele meu, eu spun la revedere unei entitati frumoase si glorioase.
Nu este nimic banal in asta. Fiinta umana incredibila ! Foarte bine. Acum, sa va spun ce s-a intamplat in ultimele 2 saptamani. A
existat un potential pentru o predictie, in octombrie. Pot vorbi despre asta , pentru ca nu mai santem in octombrie. In liniaritatea
voastra, asta a fost luna trecuta. Si noi v-am vorbit despre unele potentiale care s-ar putea intampla . Si unele dintre ele au sunat
ca fiind provocatoare. Nu santem singurii. De fapt si stiinta v-a spus acelasi lucru. Stiinta previziunii este foarte vie pe aceasta
planeta. Acum mai bine de un deceniu, cei din Universitate au descoperit cum sa faca anumite mecanisme care sa rectioneze la
constiinta umana. Si cum constiinta umana este interdimensionala , aceste mecanisme reactioneaza inainte ca evenimentele sa
se intample. Ati putea spune ca ele pot ridica naturaletea aleatorie a potentialelor. Acesta nu este un secret. Este un studiu
interesant si futuristii iubesc aceste masini. Masina incepe sa reactioneze inainte ca lucrurile potentiale sa se poata intampla. Si ei
au vazut asta . Au vazut lucruri, cum ar fi tsunami, moartea printesei Diana. Si aceste indicatoare au inceput sa se inchida , au
inceput sa arate ca ceva din constiinta se simte inainte de a se intampla. Si s-a centrat undeva in mijlocul lui octombrie. Ceea ce
au reusit sa detecteze , a fost un salt care a avut loc pe 13 si 14 octombrie. Un mare salt a avut loc. Pamantul s-a miscat. Stiati
asta? Veti spune ca nu si despre asta vrem sa vorbim. Cum sa descriu asta? Umanii au tendinta de a liniariza aceste potentiale in
propriul sistem de credinte. Mii de fiinte umane au fost convinse ca v-a exista o aterizare a unei imense nave pe 13 sau 14
octombrie. Si din acea nava imensa ar iesi entitati din afara planetei voastre, pline de intelepciune. Si in functie de persoanele cu
care ati vorbit , in functie de sistemele lor de credinta, unii au spus ca vor fi arcturieni, altii ca vor fi pleiedieni . Si au crezut asta.
Sa va spun ce a fost asta. Asta a fost cel mai bun lucru , pentru a liniariza un salt al Pamantului care a fost asteptat. Ei l-au
liniarizat atat de complet, incat l-au materializat printr-o aterizare a unei nave. Eu va spun acum ca nu este nimic in neregula cu
asta. Este cel mai bun lucru pe care l-au facut. Au avut dreptate? a aterizat o nava? Din cate stim noi, nu. Au avut dreptate? Da.
Masinile stiintifice au avut dreptate? Da. Dar voi nu ati vazut nimic, nu-i asa? Sa continuam. Eu v-am spus intr-un mesaj inainte de
acele date, sa nu va fie frica de schimbarea din octombrie, caci chiar si Kryon a vazut ca v-a veni o provocare, caci Kryon vede
potentialele care sant acolo si nu am fost singurul care a canalizat asta. Aparent, din multe surse si locuri ati auzit informatia : fiti
constienti de octombrie. Daca ati facut cel mai simplu calcul in numerologie, cu privire la datele de 13 si 14 octombrie, 13 devine
nr. 4. In termeni simpli numerologici, 4 este un numar al Pamantului este un numar la Gaiei si inseamna impamantare. 14 devine
un 5 , care inseamna schimbare. Gaia, Pamantul se schimba. Noi ne asteptam la un cutremur, unul mare, unul global. La fel ca
tsunami, care de fapt a fost atat de mare , incat a schimbat rotatia miezului Pamantului . L-a incetinit. atat de mare a fost. Si iata
ce ar trebui sa stiti. Din cauza unei paradigme a vechii energii, care agata Gaia catre constiinta, fiecare salt de pe aceasta planeta
care a avut o vibratie a constiintei, a avut nevoie de ceva fizic pe planeta. Un cutremur , o miscare a suprafetei planetei. Atat de
conectati santeti cu Gaia. Acum 2 saptamani ( adica pe 13-14 octombrie ) aceasta planeta s-a miscat intr-un fel interdimensional,
fara provocarea asteptata. Toate sursele, inclusiv cele din partea mea de voal, se asteptau la ceva mai mare decat a avut loc. Nu
ne asteptam ca constiinta umana sa se inalte intr-un loc in care nimic sa nu se intample. este pentru prima data cand s-a
intamplat asta. Un mare salt al acestei planete a avut loc, fara provocarea dezastrului si fara provocarea mortii. Si toate prezicerile
au fost acolo. Dar ce spuneti despre acea aterizare a nevei? Caci intr-un fel interdimensional , aceasta planeta a fost inserata cu
mai multa intelepciune decat a fost vreodata, fara nici o provocare , fara nici o miscare a Pamantului. A avut loc o aterizare ?
Intr-un fel , da. Caci acum aceasta planeta vibreaza mai sus decat inainte. Este un salt in constiinta care este mai inalt decat
inainte .Si a fost acum 2 saptamani si ati trecut in somn prin el, nu-i asa? Binecuvantata este fiinta umana care a trecut in somn
prin el, pentru ca acolo se indreapta aceasta planeta. Schimbare fara provocare a fost scopul dintotdeauna. Nu v-a fi asa
intotdeauna, dar asa a fost de data asta. Si noi va spunem asta pentru ca multi dintre voi vor dori sa vada profetia si masinile.
Chiar si Kryon. Si aceasta fiinta umana incredibila ne-a socat pe toti. Functioneaza. Mai putin de 1 % dintre voi necesita o trezire
pentru a crea pace pe Pamant. " Oh, Kryon, cat de curand?" Depinde de voi. dar lucrurile se vor intampla mai repede decat
credeti. Tot ce trebuie sa faceti este sa priviti in interior si sa gasiti lumina care se incarca , se autodescopera. Asta am dorit sa va
spun. Mai exista vreo indoiala ca santeti iubiti profund? Banal? Nu prea cred. Acesta este mesajul in aceasta seara. As dori ca
acest mesaj sa fie impartasit , astfel incat si altii sa il poata auzi si citi. Este tipic pentru fiintele umane sa spuna ca este interesant
, dar eu stau de partea cealalta a voalului si spun :" Atunci de ce nu umflati un balon sau nu construiti o statuie , ceva?" Cati dintre
voi aveti curajul sa dati o petrecere pentru lucrurile care nu s-au intamplat? Ce concept ! Si daca o faceti , voi deveniti umanul
interdimensional. Incredibil. Multe mesaje vor veni si vor pleca. Si toate vor raporta ceea ce faceti voi. Este greu sa iti iei ramas
bun. este greu. Dar aceste putine momente in care mi-ati permis sa intru, sa celebrez puterea umana... nu va intrebati niciodata :
cine a venit sa vada pe cine? Sa fie cunoscut in aceasta zi ca adevarul a fost rostit in aceasta camera si ca au fost schimbate
vieti. Este greu sa-ti iei ramas bun. ( pauza lunga). Si asa este !
Sursa : http://www.kryon.com/