sâmbătă, septembrie 13, 2008

SAINT GERMAIN - DARUL FLACARII VIOLETE






Salutari, Eu Sant Saint Germain, detinatorul Flacarii Violet, detinatorul lui Eu Sant, Prieten antic, invatator si vindecator
si prieten antic, care este ceea ce Eu doresc ca voi sa va amintiti. Eu stau cu voi pe durata acestui rimp pentru a va ajuta , pentru
a aduce la suprafata ceea ce stiti dintotdeauna, pentru a va ajuta in vindecarea altora si a acestei planete. Eu vreau sa va
amintesc ca acest dar al Flacarii Violete nu este ceva, prietenii mei, care trebuie castigat. Este ceva ce Eu v-am dat acum mult
timp in urma, ceva ce a fost incorporat in voi si pe care ati purtat-o cu voi inca din timpul Atlantisului. Fiecare dintre voi ati trecut
prin multe nopti si zile intunecate , timpuri intunecate cand va gandeati ca lumina nu va straluci niciodata din nou. Dar voi ati
insistat si nu v-ati oprit niciodata si acum timpul este potrivit si da, voi santeti cei bravi , care s-au incarnat acum si mergeti pe
acest Pamant sacru, in aceasta lume care este plina de minunatii si deasemenea plina de confuzie si ura si lacomie si gentilete si
Iubire. Eu am umblat prin aceasta lume sute si mii de ani, asteptand acest timp cand planul va fi reinviat , desprafuit si adus la
suprafata, nu pentru a fi aratat , ci pentru a fi implementat. Eu am lucrat cu voi de pe partea asta - Eu v-am daruit uneltele mele si
Eu v-am daruit esenta mea , pentru ca aceasta este ca diamantul albastru al Mamei si aceasta este Flacara Mea Violeta. Nu este
doar o simpla unealta pe care sa o folositi ; aceasta este esenta mea pe care v-am daruit-o voua. Acestea sant darurile care v-au
fost aduse. Voi santeti purtatorii mei de torte. Voi purtati amuleta mea si purtati adevarul si cunoasterea vindecarii in inima
voastra. Eu doresc sa reaprindeti aceste flacari pe care le-am incorporat in voi , in degetele si in mainile voastre, in inima si in cel
de-al 3-lea ochi al vostru. Eu doresc ca acestea sa fie reaprinse in aceasta zi si sa ramaneti in aceasta stare , sa va straluciti
lumina si sa va amintiti ca voi santeti EU Sant. Nu este ceva pentru care sa va straduiti sa deveniti ; este ceva ce voi ati fost
intotdeauna ,ce ati purtat in interiorul vostru, profund in voi. Dar nu il ascundeti, aceasta este falsa modestie, aceasta este falsa
umilinta si nu exista spatiu pentru aceasta , nu in aceasta perioada a schimbarilor rapide. Voi pasitit inainte in felul vostru propriu ,
pentru a vindeca colectivul. Aceasta este facuta cu smerenie originala, cu o onorare a sinelui sacru, cu o onorare si o intelegere a
privilegiului care va este conferita. Aceasta nu este o povara, aceasta este o onoare pe care ati reclamat-o pentru voi. Este
usoara? Nu. Merita? Da. Si va veni si ziua , cand noi vom sta impreuna din nou si vom imparti painea si vom impartasi povestile
noastre de victorie. Si nu este vorba ca sant exagerat, cum adesea am fost acuzat. Este vorba ca sant liber si nu ma ascund in
spatele unui ecran cetos. Voi nu aveti numai sustinerea mea, ci sustinerea a milioane si milioane - nici nu aveti idee. Voi santeti
fortificati in feluri inimaginabile. Daca alegeti sa aveti un avantaj din aceasta si de ce nu ati face-o, atunci nu exista nimic, nimic
din ceea ce nu ati putea realiza. De la ancorarea Oraselor Luminii , la deschiderea de portaluri, la crearea de Fiinte Nova , voi
veniti sa vedeti, sa fiti martori, sa participati si sa cinduceti la indeplinirea promisiunii. Deci, faceti-o. Aratati-lr calea ; aratati-le
oglinda a cine santeti voi cu adevarat. Eu nu cer esentei mele in nici un fel sa va umbreasca, nici unul din noi nu ar face asta.
Deoarece aceasta ar fi dezonoranta fata de fiinta voastra sacra care este mareata. Dar hai sa participam, hai sa ajutam si
lasati-ne sa va fortificam. Eu nu merg pe Pamant, Eu nu mai vin pe Pamant niciodata, dar aceasta nu inseamna ca Iubirea mea
pentru Pamant si pentru voi toti nu este prezenta. Ea exista intotdeauna si este mereu prezenta. Voi santeti armada mea de
vindecatori. Si aceasta armada nu este formata din mediocri. Fundatia ei se bazeaza pe putere si adevar si pe abilitatea de a sta
ferm si de a se putea cu adevarat conta pe voi si nu pe negare sau de a va da a face un pas inapoi. Acesta este adevarul vostru,
luptatori plini de pace, luptatorii vindecarii; de aceea eu am folosit termenul armada. Voi santeti cei care v-ati aventurat inafara.Voi
santeti cei care ati fost de acord si v-ati luat aceasta manta a responsabilitatii. Si pentru aceasta, Eu va multumesc , noi va
multumim si noi niciodata, niciodata nu va vom parasi. Lasati-ne sa va ajutam. Mergeti in pace.
Sursa : http://www.counciloflove.com/