miercuri, septembrie 10, 2008

CAND IUBIREA A IESIT LA SUPRAFATA OCEANULUI




un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 4 septembrie 2008 Lasati-ma doar sa va cuprind in bratele Mele. Stati cu Mine astazi. Faceti 10 pasi cu Mine astazi si apoi veti face din ce in ce mai multi. Mentineti-va gandul la mine astazi. Ganditi-va la cat de fericit ma faceti voi. Ganditi-va la cat sunteti de iubit si la cat insemnati pentru mine. Voi sunteti o expresie a mea.Eu sunt fascinat de voi. Ganditi-va la mine. Eu sunt cu ochii pe voi si voi sunteti placerea mea. Voi intotdeauna ma faceti sa zambesc. Eu fie raspund zambetului vostru, fie zambesc cu afectiune de prostioarele voastre. In orice caz, voi imi provocati multa bucurie, voi sunteti fericirea Mea. Eu nu sunt niciodata singur. Eu va am pe voi intotdeauna in constiinta Mea. Eu va iau peste tot cu Mine, chiar daca eu nu plec nicaieri. Pare ca ne deplasam intr-un loc. Pare ca Noi dansam pe varful unui munte. Pare ca ne-am aruncat intr-un ocean al Iubirii si totusi cum sa ne fi aruncat in ocean cand noi nu am iesit niciodata din el? Noi suntem chiar in mijlocul oceanului. Noi nu putem decat sa ne afundam si mai mult in profunzimile Inimii Noastre Unice. Preaiubitilor, voi nu ati fost niciodata luati de curentii oceanului. Valurile au venit si au plecat, totusi voi ati stat neclintiti in ocean. Desi oceanul se invarte si totusi oceanul sta linistit. Voi calatoriti pe umerii oceanului chiar si atunci cand va aflati in profunzimea lui. Voi inotati, voi va aruncati in el fara sa va mutati un centimetru din inima mea. Altfel nu se poate. Curgerea inotului vostru este curgerea ritmului inimii mele. Intr-un fel, voi va dati in spectacol pentru mine. Voi imi demonstrati ce puteti face. ''Priveste-ma'' spuneti voi. Si Eu, care va tin in bratele mele, va raspund ''Eu te privesc.Eu te vad.Vad ce bun innotator esti''. Si in tot acest timp, va tin strans in bratele mele. Va ofer siguranta aproape de mine. Eu sunt intr-adevar siguranta voastra preaiubitilor.Asta nu inseamna sa va atarnati de mine pentru ca nu mai exista alta alternativa sau pentru ca voi credeti ca ar fi mai bine sa fiti de partea buna a mea. Voi deja sunteti fara nici o indoiala de partea buna. Nu castigati nimic daca sunteti de partea mea decat constientizarea apropierii noastre. Ce lucru minunat este constientizarea voastra, in mod special constientizarea mea. Fiti constienti de Mine asa cum si Eu sunt constient de voi. Este foarte usor. Este perfect natural. Noi am fost nascuti pentru asta, preaiubitilor. Voi ati fost nascuti pentru a afla cat suntem de intimi. V-ati nascut pentru a afla ca Noi suntem Unu, si apoi sa ne bucuram mult de aceasta unicitate a Unicului. Noi nu am fost niciodata separati preaiubitilor. Noi am fost intotdeauna Unu si nu puteti fi niciodata altceva si nici eu nu pot fi decat Unic. Noi suntem Unitatea Iubirii care poate fi doar ea insasi. Iubirea este tot ceea ce noi suntem si tot ceea ce noi stim sa facem. Nu ne putem abtine. Cand am iesit la suprafata oceanului, era inca iubire. Iubirea nu se poate opri. Noi am iubit intotdeauna si iubirea noastra nu se termina niciodata. Iubirea noastra este aventura unei vieti sau mai bine spus, aventura unei eternitati. Noi suntem aici si nu mai avem altundeva unde sa plecam. Noi suntem iubire in iubire, iubire infasurata in Unic.Noi suntem ca imbracamintea care este alb pe alb, aceasta este intreaga poveste a Cine Suntem si despre ce suntem unul pentru altul. Nu exista decat constientiare preaiubitilor. sursa: http://www.lightworkers.org/