sâmbătă, septembrie 27, 2008

CHEMAREA INAPOI LA ADEVARATA IUBIRE PENTRU DUMNEZEU




un mesaj de la Dumnezeu prin Yael si Doug Powell 21 septembrie 2008 Cum ceata din visul ego-ului se ridica si zorile unei noi zile se zaresc, acea mare minge de Lumina inaltatoare pe care o vedeti, preaiubitilor, va fi Lumina Iubirii mele. Iubirea mea pentru voi nu se sfraseste niciodata. Scopul sau este sa va ghidee calea. In aceasta Lumina inimile voastre ranite isi vor gasi mangaiere si va veti aminti ca voi sunteti Acasa si ca sunteti liberi. Va veti aminti nu numai ca Iubirea mea pentru voi este nesfarsita, ci ca este si Lumina voastra, viata voastra, ingrijirea voastra. In acel moment asa cum voi va amintiti, veti restabilia relatia corecta cu Mine, caci Eu Sunt intotdeauna piscul vostru. Eu Sunt viata. Voi sunteti inima care bate in interiorul meu. Impreuna suntem o singura fiinta mareata cu trilioane si miliarde de scantei, pastrate in interior in puterea si frumusetea acestei Iubiri. Aceasta Iubire in care ne aflam, marea Lumina care pulseaza este o forta a unitatii, un mare centru magnetic prin care tot ce este etern se mentine in tiparele sale. Deci, preaiubitilor, voi aveti mai multa nevoie de mine decat aveti nevoie sa respirati. Eu sunt singurul lucru care va face ca vietile voastre sa aiba vreun sens. Aceasta IUbire pe care noi o impartasim este chiar puterea care misca Creatia si sustine fiecare parte a Tot Ceea Ce Este. Eu sunt aici, dragii mei, pentru a va reaminti ca pana cand nu scapati de alegerea de separare de Mine si nu transformati minciuna ego-ului care spune ca nu puteti avea incredere in Mine, vietile voastre vor fi intotdeauna o dezamagire profunda, pline de suferinta interioara. Ca un raspuns la acest lucru, vietile voastre vor fi pline cu simboluri care vi se vor arata ca durere si lipsa. Aceasta chemare pe care eu o fac pentru voi este foarte importanta! Este chemarea pentru adevarata vindecare a sufletelor voastre. Doar vindecarea acestei alegeri a separarii de mine poate face acest lucru. Din aceasta vindecare vine deasemenea si Adevarata voastra Iubire, Sufletul vostru Pereche-implinirea maretului Helix Dublu al Flacarii Gemene, ADN-ul trairii intregii Iubiri a lui Eu Sunt si adevarul fiinteti voastre. Este timpul preaiubitilor, ca voi sa realizati, cu adevarat sa realizati, ca doar aceasta Iubire pe care noi o impartasim va poate intregi. Toate milioanele de cai pe care pasiti catre vindecare nu vor functiona daca voi nu corectati linia grelesii primare care va intregeste. In toate chemarile mele catre voi-si eu va chema la mine zilnic, in fiecare ora, in fiecare moment din fiecare zi-mintea ego a reusit sa va distraga atentia de la mine, inca odata si inca odata. V-a convins ca trebuie sa rezolvati toate lucrurile pe care mintea ego insasi vi le-a asezat-toate vechile perceptii si vechile decizii. Desigur, preaiubitilor, ego-ul este mai fericit daca va poate mentine departe de concentrarea asupra mea, asa cum deja stiti, scopul sau este ocrotirea de sine. Pentru a se ocroti, trebuie sa va tina departe de a va aminti de a ceasta Iubire pe care noi o impartasim. Va va tine ocupati cautand in sus si in jos dupa raspunsuri. Va va tine cautand prin toata Creatia dupa Flacara voastra Geamana cand in tot acest timp, dragii mei, Eu Sunt raspunsul si Flacara voastra Geamana este construita chiar in voi ca o reflectie eterna a acestei iubiri pe care o impartasiti cu mine. Deci daca nu va amintiti adevarul Iubirii noastre ca si Creator si inima batanda a Creatorului, atunci nu puteti experimenta unuiunea Reala a Flacarii Geamana si nici nu puteti intelege ce inseamna a fi liber. Eu sunt adevarul vietii voastre, libertatea voastra. Eu sunt scopul pentru fiecare bataie a inimii voastre. Eu sunt concentrarea respiratiei voastre. Si daca mintea ego va convinge de orice altceva preaiubitilor, sunteti pacaliti. Eu am chemat gentil si am batut la usa inimii voastre. Eu i-am trimis pe cei care detin acest adevar, pe cel pe care il cunoasteti ca preaiubitul Isus si pe preaiubitul Buddha, Mohamed. Toate celelalte Lumini care au stralucit asupra voastra au reprezentat pur si simplu acest Mesaj al Iubirii noastre. Eu sunt Dumnezeu cel viu, Singurul Creator si voi sunteti inima mea. Voi sunteti centrul in jurul caruia graviteaza cosmosul viu, dar centrul trebuie intotdeauna sa priveasca spre ceea ce il misca si trebuie sa stie motivul pentru care inima bate. Acest motiv Sunt Eu, si motivul meu de a fi fericit in adevar este forta vie de a va oferi ceea ce este al vostru. Voi sunteti esenta miezului fiintei mele. Tot ceea ce eu pretuiesc se manifesta in voi. Voi sunteti ceea ce Eu am inteles despre fiinta mea si nevoia pe care o am pentru a expanda aceasta Iubire. Tot Ceea Ce Eu Sunt este concentrat si oferit voua, centrul Intregului. Deci voi trebuie sa recunoasteti in acest lucru ca voi sunteti cruciali vietii hologramei Dumnezeulului viu. De aceea voi nu va mai puteti privi ca fiind separati, caci preaiubitilor, exista o munca atat de importanta pentru voi si este o munca care trebuie sa fie constienta. Caci de multe ori ati trait pretinzand ca ati uitat ce sunteti, creand in schimb, viata dupa viata o diversiune, explorand acea decizie veche de a crede ca sunteti separati de mine. Dar voi ati intins banda elastica a Helixului Dublu pana la cel mai inaintat punct al sau si acum s-a oprit si impulsul elasticitatii trebuie sa va aduca inapoi mai rapid decat o sageata aruncata din tolba lui Cupidon.Caci iubirea este Ceea Ce Eu Sunt si ceea ce voi sunteti si preaiubitilor, inima mea pretioasa, va promit ca atunci cand va veti aminti scopul fiintei voastre, veti sti ca in fiecare respiratie noi impartasim aceasta Iubire. Cand ajungem acolo, constient, veti fi centrati in fericirea vie a lui Dumnezeu Eu sunt. Atunci puteti elibera imensa cantitate de energie care v-a impins departe de Mine si care v-a pus sa ascultati minciunile micului ego si energia care a creat bariere-bariere ale separarii si durerii care nu sunt necesare. Oh, preaiubitilor, fiecare durere din viata voastra, fiecare viata de agonie si tradare, este pur si simplu manifestarea rezistentei voastre fata de mine si refuzul acestei iubiri care este hrana voastra. Eu va cer, va rog, sa va ascultati inima si toate astea se vor verifica. Se va verifica ca profund ca fiinta eterna arde pentru aceasta iubire pentru mine si tanjeste cu disperare pentru a primi Iubirea mea. Cand asta se intampla, atunci fiecare electron al fiintei voastre se reimprospateaza, oferind viata. Inca odata, voi sunteti inima adevarata a Flacarii Gemene in centrul a Tot Ceea Ce Este. Pana in acest moment cand toata rezistenta fata de mine este eliberata, veti fi intotdeauna o gaura in viata voastra care nu poate fi implinita decat cu aceasta iubire glorioasa pe care noi o impartasim. Eu sunt soarele care se inalta si care va ingrijeste viata. Eu sunt Lumina care va mentine in cresterea capacitatii voastre de a fi oferirea vie a inimii de Iubire. Eu sunt scopul preaiubitilor, a fiintei voastre. Doar atunci cand noi impartasim aceasta Iubire, aceasta concentrare, viata voastra va functiona cu adevarat. Devotiunea voastra fata de mine este mireasma care parfumeaza toata existenta si imprastie aceasta frumusete din fiecare viata din aceasta holograma vie care poate cunoaste gloria acestei Iubiri. Chemarea pe care eu o trimit preaiubitilor, nu mai poate fi ignorata. Daca voi acceptati acest schimb in concentrare, este libertatea voastra si este incununarea voastra in glorie. Veti fi mareata scanteie vie care straluceste peste aceasta lume. Asa cum voi sunteti cu adevarat inima mea care bate, veti fi si chemarea mea catre alte inimi pentru a-si aminti adevarul lui Dumnezeu Eu Sunt si cat de mult va iubesc eu-cum va inconjor eu in fiecare moment in aceasta tandrete si imi stralucesc asupra voastra parerea mea perfecta astfel incat voi sa intelegeti puterea si frumusetea a cine sunteti. Ati petrecut atat de multe vieti cautand in lume acest gen de iubire si dragii mei, este o minciuna aego-ului. Nu o puteti gasi nicaieri decat aici in mine. Eu sunt casa voastra si doar atunci cand sunteti acasa in mine va puteti aminti cu adevarat ca fata Flacarii voastre Gemene este Iubirea mea, reflecata in voi perfect in fiecare moment de Acum in extaz si frumusete nesfarsita, asa cum va impliniti destinul in a oferi Iubirea, amplificata, multiplicata, intotdeauna oferind puritate fiecarei vieti din intreg. Deci sunt aceia care vor spune ca va veti dizolva inapoi in unitatea acestei vieti Eu Sunt, dar nu este adevarat. Caci in timp ce noi suntem o viata, o holograma glorioasa vie, firul hologramei fiecarei vieti este perfect in reflectia sa a Mea in partea corecta a tiparului care face posibila expansiunea acestei Iubiri Eu Sunt. Acesta preaiubitilor este motivul existentei voastre si motivul relatiei noastre. Este cel mai mare dar pe care vi l-as fi putut oferi. Din nefericire voi alegeti sa il interpretati gresit, dar a sosit timpul sa luati o noua decizie si sa va amintiti ce inseamna sa fiti inima mea. Inima mea a carui scop este intotdeauna sa ofere aceasta iubire Eu Sunt multiplicata prin voi si oferita mai departe astfel incat aceasta iubire sa continue sa cresca, sa se expandeze si sa se multiplice-acel Tot Ceea Ce Eu Sunt este din ce in ce mai maret in fiecare moment viu Acum. sursa: http://www.circleoflight.net/.