luni, septembrie 29, 2008

MESAJ DE LA MAMA MARIA - 29 Septembrie 2008




Transmis prin Natalie Glasson
Vantul schimbarii adie acum si iubirea incepe sa straluceasca, Maestrii Ascensionati stau inaintea farurilor de lumina
stralucitoare. Cristalele iubirii sant briliante , energia lor este activata, iubirea Maestrilor Ascensionati este ancorata in corpurile lor
energetice. Ele sant o manifestare a schimbarii, a energiei Creatorului si reprezinta Noua Era a iubirii pe Pamant. Cele 4 cristale
principale ale iubirii stau singure in Templul Compasiunii, in timp ce Maestrii Ascensionati si fiintele de lumina , privesc maretia
lor. Eu stau si privesc cum sufletele vin si pleaca, ei incarcand cristalele cu iubire. Ele au acces la iubirea si adoratia pe care au
experimentat-o pentru Mama Pamant, in timp ce erau pe Pamant, emanandu-le spre cristalele iubirii , in speranta ca ele vor
straluci briliant in sufletul Mamei Pamant, permitand ca ea sa simta iubirea tuturor generatiilor anterioare si devotiunea care au
avut-o pentru ea. Cristalele iubirii sant constant incarcata cu iubire , asa cum fiintele de lumina calatoresc din toate aspectele
universului , pentru a ancora energia sufletelor lor in aceste cristale. Ei doresc ca energia lor sa devina unita si ancorata in
Pamant. Ce ocazie minunata, Eu simt bucurie, iubirea si devotiunea Creatorului , asa cum Eu pur si simplu stau si ma imbaiez in
energia cristalelor iubirii , in camera lor de protectie si securitate. Eu sant uimita ca aceste cristale minunate, care par atat de
stralucitoare si puternice , asa cum stau in fata mea, vor schimba Pamantul sau macar vor influenta Pamantul si umanitatea cu
calitatile lor iubitoare , cu constiinta Maestrilor Ascensionati , care a fost ancorata in sufletele lor. Acestea sant faruri care stau in
fata mea , a bogatiei de iubire care este detinuta de comunitatea Maestrilor Ascensionati pentru toti cei de pe Pamanr si totusi,
umanitatea nu este deschisa pentru a primi aceasta bogatie de iubire , ceea ce imi intristeaza inima. Intr-adevar, Eu stiu ca
cristalele iubirii ii va afecta doar pe acei care sant receptivi , deschisi si doresc sa ancoreze iubirea Maestrilor Ascensionati in
fiinta lor, dar aceasta este suficienta, pentru a asista mama Pamant si pentru a aduce vantul schimbarii, inaltarea si cresterea in
constiinta pentru toti. Maestrii Ascensionati vor continua sa viziteze, sa incarce si sa activeze cristalele iubirii , pana cand vine
timpul pentru a fi transportate de nava Federatiei Galactice . Maestrul Ashtar si Maestrul So Ma , vor prelua controlul cristaleor
iubirii, apoi ei au planul si vointa data de Creator si intelegerea locului unde trebuie transportate cristalele, pentru a le lasa sa se
odihneasca. Ele vor fi imbarcate in noaptea de 5 octombrie, activandu-le in orele timpurii ale diminetii de 6 octombrie, in 4 zone
diferite ale timpului. Multi Maestri Ascensionati se vor imbarca in aceasta nava a Federatiei Galactice, pentru a privi cum cristalele
iubirii sant amplasate si ancorate in Pamant. Nava nu va fi vizibila noaptea, doar celor care aleg sa priveasca cu inimile si prin al
3-lea ochi, emanad cea mai pura vibratie a iubirii catre noi si misiunea noastra pe Pamant. Templul Compasiunii va fi transformat
dintr-o camera a sigurantei si protectiei ; Maestrii Ascensionati alesi vor construi si reconstrui templul, ca pe un loc al invatarii , pe
29 octombrie 2008. Asa cum stau acum in fata luminii briliante a cristalelor iubirii , impartasindu-mi intelepciunea, iubirea si
constiinta cu aceste cristale , care vor folosi dezvoltarii umanitatii, ma gandesc ca ar fi potrivit pentri mine sa ma conectez cu voi
astazi, pentru a impartasi cu voi o mica parte a vietii din planurile interioare si pentru a va reaminti de iminenta sosire a cristalelor
iubirii. Eu sant Mama Maria , personalitatea Mama a umanitatii si constiinta Christica. Eu trimit in cristalele iubirii devotiunea mea
cea mai profunda si le hranesc cu iubire. Eu, Mama Maria, doresc sa va invit sa canalizati iubirea voastra in cristalele iubirii, daca
doriti. Eu cred ca aceasta le va asista in manifestarea energiei lor intr-o forma mai fizica pe Pamant , astfel incat , ele pot actiona
cu o mai mare influenta in vindecarea lor, activand si hranind misiunea pe pamant. Pur si simplu, stati in liniste, avand o stare
profund meditativa, concentrandu-va pe respiratie si permitand corpului sa se odihneasca. " Mama Maria, Eu iti chem energia,
prezenta si lumina sufletului, in viata mea acum. Stai in fata mea si canalizeaza in fiinta mea a noua raza verde-albastra a
bucuriei. Permite-mi sa experimentez energia ta iubitoare si plina de bucurie , in fiecare aspect al fiintei mele. Mama Maria, eu
doresc sa ajut dezvoltarea umanitatii pe Pamant si sa canalizez energia mea iubitoare in cristalele iubirii. Permite-mi te rog, sa fac
aceasta acum. Te rog, permite sa se intample ". Eu, Mama Maria voi pasi in fata ; imaginati-va ca in mainile mele tin un cristal
energetic : acesta este o mica reprezentare a cristalelor iubirii. Eu plasez cristalul iubirii in mainile voastre. acesta este un simbol
sau o reprezentare a cristalelor iubirii, dar el detine totusi vibratiile luminii , care vor fi ancorate in fiinta voastra. Voi puteti acum sa
va deschideti inima si sufletul si sa canalizati lumina voastra iubitoare in acest cristal. Luati-va timp si asigurati-va ca toate
gandurile sant pozitive, ca acesta " Pamantul este acum un far al iubirii, vindecarea spaland acum intregul corp al Mamei Pamant
, emanad iubire catre toti ". In aceste timpuri puternice , cand maiestria mintii este atat de proeminenta , nu este potrivit sa
canalizati energie spre cristalele iubirii cu ganduri ca acestea :" Eu sper ca Pamantul va fi vindecat si restaurat spre bunastare ".
Acestea pot fi schimbate in :" Pamantul a fost vindecat acum si toate energiile sant concentrate spre bunastare ". Voi creati
realitatea Pamantului acum, asa cum canalizati iubirea in cristalele iubirii , cu fiecare gand pe care il creati. Sustineti Mama
Pamant si canalizati energiile ei numai cu ganduri si vibratii pozitive. Cand ati terminat, puteti sa ma invocati pentru a transfera
reprezentarea cristalului iubirii care detine toata iubirea sufletului vostru in el. Eu voi transporta cristalul vostru , al iubirii , in
Templul Compasiunii si plasez iubirea voastra in stralucitoarele cristale ale iubirii ale Maestrilor Ascensionati, astfel incat, energia
si constiinta voastra iubitoare , sa vor combina cu energia iubitoare a Maestrilor Ascensionati , deoarece toti ne concentram
impreuna pe ancorarea marii iubiri in Pamant si in sufletele umanitatii. Eu cred ca multi dintre voi ar saluta aceasta oportunitate ,
de a deveni parte din uimitorul proces si misiune , care se desfasoara pe Pamant si in planurile interioare. Cu iubire eterna, Mama
Maria.
Sursa : www. wisdomofthelight.com