joi, noiembrie 18, 2010

CREDETI IN MAGIE?


CREDETI IN MAGIE? scrisoarea lunara a lui Geoffrey Hoppe noiembrie 2010
Magia este in aer. Poate pentru ca fulgi de nea cad in fata ferestrei biroului meu semnaland inceputul sezonului sarbatorilor(perioada
mea favorita din an). Sau poate pentru ca simt energiile care vin de la noua retea de radio Zona Trezirii Cercului Crimson. Poate ca
pekaua mea mi-a dat intreaga zi tarcoale in drum catre birou. Sau...poate ca sunt acele fiinte magice despre care a vorbit Adamus in
shoud-ul din 6 noiembrie. Dar exista un simt al magiei distinctiv in aer. Sin in ceea ce ma priveste, nu putea veni prea devreme. Noi
toti am simtit neliniste si tensiune multi ani asa cum constiinta de masa trece prin schimbarile si eliberarile sale. Shaumbra poate simti
cutremurele si furtunile inainte ca acestea sa se manifeste. Putem simti norii energiilor teroriste chiar inainte ca Adamus sa ne
vorbeasca intr-o calatorie in Taramurile Potentialelor pentru a vedea haosul. Am devenit atat de deschisi incat putem simti si tragedia
si triumful plutind in jurul si langa eterul Pamantului.Deci simtiti acest nou simt al magiei ca o respiratie cu aer proaspat. Eu nu l-am
mai simtit de cand eram un copil mic de vreo 4 ani. Atunci era multa magie.Desigur, copii mici au un simt al magiei minunat foarte
deschis pentru ca ei nu au toate straturile mentale/sociale/religioase care lipaie constiinta. Dar eu mai cred ca lumea a devenit mult
mai rigida incepand cu sfarsitul anilor 50 si inceputul anilor 60. Obisnuiam sa avem prieteni invizibili cu care ne jucam cand cresteam.
Acum exista jocul Nintendo si prieteni electronici pe Facebook. Scolile au taiat artele si programele de muzica si se concentreaza pe
studiile emisferei stangi a creierului de matematica, stiinta si limba. Adamus ne-a facilitat intrarea in noua era a magiei cand ne-a
introdus conceptul de pekaua la sfarsitul anului 2009. El a sugerat ca noi cream un animal ''totem'' de companie pentru a ne ajuta sa
ne usuram energiile spiritual-creative si sa ne folosim pekaua ca o unealta pentru a explora taramurile interdimensionale. El ne-a spus
sa ''respiram'' esenta in pekaua noastra pentru a le da viata, cam la fel cum ne-a spus sa ne ''infuzam'' in lucrurile personale in shoud
-ul din octombrie. Intelepciunea conventionala spune ca magia si fantezia sunt frivole. Parintii si invatatorii nostri ne-au spus sa nu
visam cu ochii deschisi. Am fost mustrati pentru lumea ''visatoare'' chiar daca majoritatea dintre noi am simtit ca este foarte reala. De
-a lungul timpului ne-am indepartat de energiile multi-dimensionale care au facut aceasta planeta sa fie magica si distractiva. Chiar si
in timpul shoud-ului din noiembrie Adamus a spus: ''ce lume mentala! Eu chiar nu stiu daca as putea reveni asa cuma facut-o Tobias.
Lumea a devenit atat de neimaginativa, de necreativa, ca la carte, plictisitoare''. Acest lucru a cauzat o clapa in consiliul de mesaje a
Cercului Crimson, caci unii spuneau ca Adamus a fost nepoliticos si desconsiderator. Eu chiar cred ca a fost sincer. (Apropo, mai
exista oameni care INCA sunt surprinsi de ceea ce spune Adamus? Inca nu au inteles ca el incearca sa ne scoata din starea de
trantori?) Mie imi place mult aceasta planeta, dar da, unde a disparut toata magia? Cand a disparut magia, au disparut si zanele si
spiridusii, miresele apelor, gnomii si fluturasii. Si impreuna cu acestia si visele noastre, viziunile si imaginatia. Starea noastra naturala
este de a fi constienti de energiile din jurul nostru, si vazute si nevazute. Si totusi una dintre cele mai dese plangeri din partea
shaumbrei este ca ''ei nu simt nimic''. Sigue ca nu! Am fost inchisi mult, mult timp. A trecut atat de mult timp incat nu avem decat
amintiri distante, vagi de vieti cand interactionam cu aceste fiinte magice. Acum avem multe reguli, legi si scripturi. Lipsa magiei
cauzeaza mult stres si dezechilibru mental. Este interesant de notat ca la Simpozionul Dezechilibrului Mental recent din Berlin,
Adamus a recomandat magia si imaginatia ca terapii pentru umanii dezechilibrati mental. Intelepciunea conventionala ne-ar face sa
credem ca acesti oameni SUNT dezechilibrati pentru ca ei traiesc intr-o lume fantastica, dar Adamus simte ca dezechilibrele sunt
cauzate in parte pentru ca ei sunt prea stresati mental si nu au destula fantezie. Eu am simtit ca shoud-ul din noiembrie a fost o alta
rascruce pentru shaumbra. Este timpul sa aducem inapoi magia, mai intai in viata noastra zilnica si eventual pe planeta. Dupa shoud
am avut un vis despre o lume gri, pustie, cam la fel cum ati vedea intr-un film stiintific futurist ca ''Mad Max'' sau ''Cartea lui Eli''. Nu
era multa magie sau fantazie in acesti oameni sau in acele peisaje triste. In visul meu, apa a inceput dintr-o data sa curga coplesind
malurile raurilor si lacurilor, totul a inceput sa capete culoare si oameni fericiti pluteau fara vehicole fizice. Eu cred ca a fost un exemplu
destul de concludent a diferentei intre o societate ''mentala'' si una cu magie. Vreti sa faceti diferenta in viata voastra si poate pentru
acest pamant bun? Jucati-va cu pekaua. Prin respiratie, infuzati-va esenta in obiectele personale. Lasati-va imaginatia sa se
expandeze in taramurile cristaline, fara impedimente sau timiditate. Chiar daca credeti ca este putin nebunesc, lasati-va sa va
conectati cu fiintele magice care se intorc in vietile noastre. La urma urmelor, ce este mai nebunesc: sa continuam sa pretindem ca
nu exista nimic dincolo de simturile umane...sau sa ne jucam cu ceea ce este cu adevarat acolo? sursa: www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu