joi, mai 29, 2008

VOCEA MASTRULUI - YESHUA


3 mai 2008

Preaiubit, sfant si unicul Copil al Tatalui nostru Ceresc, Copil al Singurei Surse, Copil al Luminii, divin. Asta sunteti voi. Luati asta profund in
constiinta si contemplati la sensul sau. Eu sunt cel cunoscut ca Jeshua ben Joseph, voi na numiti Isus, si eu vin in mare fericire sa stau cu voi in
aceasta seara in timpul vostru asa cum ati ales inca odata sa ma chemati. Mare fericire am impartasit in timpurile vechi, asa cum masurati voi
istoria lineara; timpuri trecute, si totusi voi inca mai aveti momente cand va ganditi la ele. Ele sunt aici chiar acum, chiar aici in memorie. Din ce in
ce mai mult voi incepeti sa accesati memoria vietilor trecute, chiar si a viitoarelor vieti, va cunoasteti ca fiind mai expansiv decat ceea ce va spune
corpul ca sunteti in aceasta viata, mult mai mult decat v-ar spune perechea voastra ca sunteti, mai mult decat tot ce au spus toate generatiile ca
sunteti. Voi accesati din ce in ce mai mult din Sine-cu ''S'' mare-ajungeti la acel loc insufletit care spune ''Da, lucruri s-au intamplat in aceasta
viata. Da, sunt provocari, lucruri pentru care trebuie sa iau o decizie, dar eu sunt mult mai mult decat atat. Eu sunt mult mai mult decat asta. Eu
sunt energie Vietii-cu ''V'' mare-care a venit sa experiemnteze si sa exprime acea energie in forma vie.Da, eu voi cunoaste toate provocarile vietii
umane.'' De aceea ati ales umanitatea. Voi ati spus ''Eu vreau, pentru ca sunt destul de curajos'', si este nevoie de mult curaj sa fiti de acord sa va
incarnati in aceasta realitate. Este nevoie de mult curaj, pentru ca aceasta este realitatea care inca mai crede in dualitate care spune ca ar putea
exista totusi un loc al intunericului. Si deci voi ati spus plini de un mare curaj ''Eu voi veni si voi juca inca odata intr-o realitate care nu stie cu
adevarat sa joace, dar eu voi juca. Eu ii voi arata Copilului sfant din mine, fratilor si surorilor mele, pentru ca ei sa aiba o idee a Copilului interior, a
Copilului care sunt, astfel incat ei sa poata invia in acea sfanta inocenta deasemenea.'' Unii il vor observa si il vor judeca ca fiind un nonsens. Altii
il vor vedea si vor spune ''Ei bine, asta suna bine''. Altii il vor vedea si vor spune ''Ei bine, daca ea poate sa faca asta-si o/il stiam ca fiind o
persoana serioasa-dar daca ei pot invia in acea energie, poate ca voi incerca si eu.'' Si vor face asta si vor invia inca odata. Multi dintre frati si
surori care pasesc pe suprafata sfintei Mame Pamant, pe jumatate adormiti, pe jumatate treziti, se intampla sa-si petreaca fiecare zi atat de bine
cat pot ei, sperand ca partenerii lor sa nu le ofere prea mult de lucru, sperand ca seful sa nu fie prea amenintator, sperand ca sotul/sotia sa fie mai
prietenos, sau chiar iubitor. Majoritatea dintre ei inca nu stiu cum este sa fii total, total viu si de aceea voi aduceti pentru voi diferite provocari,
pentru a le depasi si apoi a spune ''Hei, eu sunt mult mai mult decat aceste provocari. Eu sunt ceea ce sunt si sunt viu''. De fiecare data cand o
provocare vine la voi, este pentru ca voi ati invitat-o pentru a o depasi, pentru a cunoaste ca sunteti in distributia unui cerc vechi si trebuie sa
deveniti nou inca odata. Unii dintre fratii si surorile voastre au o expresie care este foarte buna daca o interpretati ca fiind buna ''a deveni din nou
Christ, trebuie sa te nasti nou in Christ''. Intelegeti adevaratul sens al Christului, este natura divina a voastra. Este cine sunteti, in adevar. Voi nu
sunteti doar un uman. Asta este bine, da. Este o experienta, dar voi sunteti mult mai mult decat atat. Voi sunteti Christul. Asta va permite sa va
activati corpul si sa credeti ca sunteti separati de fratii si surorile voastre si sa credeti ca aveti provocari si ca traiti o viata umana. Christul din voi
este cel care va permite sa aveti experienta umana. Christul din interior este cel care va cheama sa deveniti acum vii, sa treceti peste toate
limitarile vechi, peste vechile amenintari care v-au legat de trecut; sa deveniti vii si sa spuneti ''Eu pot sa o fac.Eu vreau sa o fac. Nu numai ca pot
sa o fac, dar vreau sa o fac. Eu vreau sa fiu liber din nou. Vreau sa ies din vechea carcasa pe care mi-am pus-o ca si armura si atat am putut face.
Vreau sa mentin energiile Celui divin care Eu Sunt si sa inaintez si sa ma joc; sa fiu capabil sa ma joc chiar si in mijlocul altora care spun ca
aceasta este o situatie foarte serioasa.'' Voi ati ales incarnarea intr-o anumita locatie geografica, a unei grupari geo-politice anume, pentru ca ati
vrut sa fiti un exemplu pentru altii care nu simt curajul sau impulsul maestrilor de a invia. Voi sunteti invatatorii. Voi sunteti cei din varful valului. Si
da, eu v-am ascultat toate plangerile in legatura cu acest subiect din cand in cand (rasete), simtind ca sunteti in fata, si unde este toata lumea si de
ce, de ce eu sunt aici singur si ma simt intr-un anume fel. De aceea veniti sa va intalniti cu astfel de grupuri si de ce ascultati sunetul vocii mele.
Este pentru ca voi gasiti alte persoane care, da, rezoneaza cu aceasi energie divina si care au gasit deja acea energie a iubirii, a iubirii adevarate,
a iubirii de Sine-cu ''S'' mare- care spune "Eu pot fi ceea ce deja sunt. Eu am curajul de a pasi in afara si de a fi'' orice va imaginati.Preaiubitul meu
prieten si invatator, cea careia ii spuneti Judith (ce care face channel-ul), a facut unele remarci in introducere despre comunitate, o comunitate
vindecatoare si despre a aduce impreuna toate partile necesare pentru a o face tangibila. Unul dintre lucrurile cu care ati fost de acord voi si cei
din sunetul vocii mele, este sa aduceti impreuna in forma tangibila o comunitate, un loc unde oamenii pot veni, si doar fiind prezenti in acea
energie, sa-si poata descoperi vindecarea interioara; doar fiind prezenti in acea energie a celor asemenea voua, care v-ati gasit acea fericire
interioara-si eu stiu ca tu Cathy ai gasit-o; vad asta; tocmai mi-ai oferit un zambet. Voi stiti ce dar este atunci cand cineva va ofera un zambet?
Este cu adevarat un dar. Nu trebuie neaparat sa zambiti, dar acum vine foarte usor, nu-i asa? Si asta permite radiantei interioare sa iasa la
suprafata si sa fie vizibila in forma tangibila. Un loc pe care il vizualizati acum si care va fi un loc al vindecarii, un loc unde exista multe zambete. Ii
puteti gasi si un nume, care in multe limbi se traduce ca ''zambet''; e doar o idee. Il puteti numi oricum doriti, dar cel mai important este esenta si
sentimentul sau. Unii dintre voi simt o dorinta urgenta de a se muta. Unii dintre voi simt asta de mai mult timp, ca sunteti pe punctul de a va muta.
Unii dintre voi deja v-ati mutat. Am mai spus asta si in trecut, ca adesea cand simtiti ca doriti sa va mutati este pentru ca interiorul doreste
schimbare. Este pentru ca interiorul vostru creste, se schimba, se muta, isi schimba toate vechile constructii din interior. Si adesea voi interpretati
aceste lucruri mutandu-va in exterior. Si asta este ok, daca faceti o miscare in exterior, daca va schimbati locuinta. Asta va schimba perspectiva.
Unii dintre voi ati experimentat asta. Voi toti sunteti pe punctul de a face o miscare, o miscare foarte buna, si asta nu se refera neaparat la mutarea
intr-o alta locuinta. Cei care abia v-ati mutat, voi spuneti ''Oh, Doamne, tocmai am facut asta.'' (rasete) Miscarea importanta este cea interioara
adica sa va proclamati cine sunteti, sa va proclamati puterea de viata, a energiei vietii insasi, si sa o aduceti intr-un loc unde este vazuta, pentru ca
nu o mai puteti tine in interior. Este vazuta de alti oameni. Este simtita de catre alti oameni si ei isi doresc sa fie in prezenta voastra pentru ca se
simt bine in jurul vostru si ei sunt atrasi de voi asa cum este atras fluturele la lumina. Voi sunteti lumina si veti atrage din ce in ce mai multi oameni
in jurul vostru, pentru ca ei se simt bine in prezenta voastra. Si voi nu trebuie sa faceti nimic altceva decat sa fiti Lumina. ''Lumina'' sub care Gerry
era sa adoarma acolo; (rasete) nu este adevarat, el doar isi odihnea ochii (rasete), glumesc cu voi. Unul dintre motivele pentru care glumesc cu voi
este pentru ca sa va aduc acea luminozitate, sa va permit sa fiti intr-un spatiu al marii fericiri. Viata isi are provocarile sale, da. Viata are punctele
sale unde voi trebuie sa luati decizii, si voi nu intotdeauna stiti care decizie este cea mai buna. Viata isi are provocarile sale, dar asta nu inseamna
ca trebuie sa mai adaugati si voi alte provocari fiind foarte incapatanati. Puteti fi luminati si sa luati o decizie, si daca rezultatul nu este perfect,
cunoasteti ca puteti face alta decizie si schimbati-o. Preaiubitul Batran are o expresie frumoasa pe care el o impartaseste cu altii, ca este mult mai
usor sa conduci o masina care se misca decat una parcata.Deci cu alte cuvinte, miscati-va. Apoi daca doriti sa schimbati directia, deja aveti
impulsul si energia si puteti face o schimbare in directie. Dar cel mai important lucru este sa inviati. Cunoasteti-va ca fiind viu. Cunoasteti despre
voi ca sunteti un maestru care a avut marele curaj de a alege umanitatea inca odata; un mare curaj.Acum, maestrilor, cei nevazuti, asa cum ii
numiti voi, sunt cu voi tot timpul. Ei sunt foarte activi la aceasta ora, asa cum masurati voi timpul. Ei sunt foarte activi pentru ca voi ii chemati, si ei
vor sa fie auziti, chiar vazuti catodata. Ei sunt cu voi, pentru ca v-au auzit spunand, fie in cuvinte sau in simtire ''Eu sunt pregatit pentru schimbare.
Eu sunt pregatit sa merg la urmatorul nivel. Eu sunt pregatit sa cunosc mai multe despre Sinele meu- cu ''S'' mare. Este timpul''. Ati simtit asta in
interior. Ati simtit ca este mai mult in viata decat ceea ce faceti acum. Asta este bine, ceea ce faceti acum, dar acum este mult mai mult in viata
decat asta. Unii dintre voi au simtit impulsul mai mult decat altii. Unii dintre voi ati infruntat provocari si ati gandit ''Oh, Doamne''. Si unii dintre voi
ati avut sentimentul subtil ca ''Eu ca mai am putin si ajung la o intersectie, o noua directie. Pasesc intr-un nou capitol. Tocmai am avut acel
sentiment ca este ceva bun in acea intersectie din fata mea, nu sunt sigur ce este, dar am un sentiment''. Este bine ca aveti acea simtire, pentru
ca va provoaca sa va intrebati ''Ce vreau eu sa fac? Eu mai am x ani pentru a activa acest corp. Ce vreau sa fac in acesti ani? Unde vreau eu sa
fiu?" Daca doriti sa va mutati fizic corpul in alta parte, atunci mentineti asta in viziunea voastra. Scoateti-va carnetelul si scrieti pasii necesari
pentru a manifesta acea viziune. Permiteti-va exercitiul pe care adesea il recomand celor care ma intreaba ''Unde ma indrept acum? Ce fac
acum?'' Imaginati-va pe voi ca versiunea inteleapta a voastra. Alegeti o varsta care este cu cel putin doua decade mai indepartata de unde sunteti
acum. Din acel punct, intrebati-va acea versiune inteleapta a voastra ''Ce ma vezi facand in anii care au trecut? Ce vom face? Ce vom
experimenta?" Puteti face asta in timpul vostru meditativ. Imaginati-va. Jucati-va cu asta. Unii dintre voi ati ajuns la un punct in care v-ati retras si
v-ati terminat unele capitole ale vietii, dar mai aveti unele in fata. Cum doriti sa arate? Ce vreti sa faceti? Ce doriti sa faceti vizibil inainte de a
elibera corpul? Voi aveti timpul, unul dintre cele mai minunate daruri pe care le-ati construit in aceasta realitate, desi cateodata sunteti impotriva
lui; timpul; voi spuneti ca este o bataie de cap. Dar este si un dar minunat. Aveti timp sa faceti din viziunea voastra o realitate-cu ''r'' mic, pentru ca
Realitatea voastra cu ''R'' mare va permite sa manifestati toate celelalte realitati. Voi aveti timp si maestrii asteapta si doresc sa-si adunce energiile
cu ale voastre asa cum va vedeti voi ca fiind separati, facandu-va treburile. In adevar nu exista separare si ideile care va vin, vin de la marea Minte
care se expandeaza mereu si se exprima mereu. Dar voi cateodata simtiti ca este propria voastra idee si ca este foarte buna, pentru ca asta ofera
o forta de a simti ''Ok, trebuie sa dau maresc viteza partii stangi a creierului si sa vad cum sa o fac''. Si apoi respirati profund si permiteti partii
drepte a creierului sa va arate cum este, cum se simte. Maestrii vorbesc cu voi pentru ca voi ii intrebati. Fiecare dintre voi aveti ingeri pazitori.
Fiecare dintre voi aveti gardieni, invatatori, maestri, indiferent cum doriti sa-i numiti, care merg cu voi, care va soptesc la ureche din cand in cand,
sau cateodata chiar puteti auzi o voce din minte care va sugereaza sa mergeti undeva sau sa sunati pe cineva sau sa stati tacuti.Cateodata...este
o poveste care s-a spus despre o femeie care a dorit sa fie foarte spirituala. I s-a spus ca drumul catre recunoasterea spirituala era meditatia.
Deci, ok, ea a facut cursuri de meditatie, diferite genuri de meditatie si a venit acasa si a stat in pozitia lotus si a respirat corect, si a stat si a stat
pana cand a auzit o voce care i-a spus "Ridica-te si fa-ti treburile zilnice prin casa''. Adesea primiti o directionare buna cand va miscati prin casa
facandu-va treburile zilnice sau cand sunteti la munca, fie ca conduceti in masina voastra. Adesea mesajele vin la voi cand faceti altceva. Ele se
strecoara.Cateodata ele vin in meditatie, cand va eliberati mintea si cereti un anumit raspuns. Si asta este bine. Dar daca stati si stati si stati si
nimic nu vine, ridicati-va, miscati-va si faceti ceva. Mutati o masina parcata. Apoi veti primi directionare, ghidare. Asa cum am mai spus, maestrii
sunt foarte ocupati pentru ca voi i-ati invitat. Voi ati cerut ghidare; voi ati cerut ajutorul. Voi ati simtit ca este un punct de rascruce-un punct de
alegere, asa cum l-am numit eu- care este acolo acum, chiar acum si a fost in proces de cativa ani, chiar dinaintea trecerii mileniului si se va
extinde inca cativa ani asa cum lucrati voi cu timpul linear. Dar voi simtiti ca vreti sa faceti ceva. Nu sunteti siguri cum sau unde sau cu cine, dar
stiti ca se va intampla. Profund in voi, voi stiti ca se va intampla. Voi stiti ca veti intalni oamenii ''potriviti'' care vor fi in rezonanta cu ideile voastre,
astfel incat sa inaintati cu o idee pe care ati pastrat-o de multi ani. Voi simtiti o noutate pe care nu o puteti explica. Si totusi cateodata ego-ul
separat va spune ''Dar tu esti prea batran. Deja ti-ai facut alegerile. Deja ti-ai ales o cariera. Deja ai o familie, ai crescut copii. Tu deja...'' Si totusi
eu va spun ca atat timp cat puteti respira, aveti oportunitatea de schimbare. Atat timp cat respirati, va puteti activa corpul si sa-l imbunatatiti ceea
ce va va permite sa innoiti tot ce parea programat in concret. Nimic-ascultati-ma bine-nimic nu este batut in cuie. Totul este energie. Totul este
deschis schimbarii si imbunatatirii in orice moment. Permiteti-va sa fiti in curgerea acelei energii. Permiteti-va sa va simtiti inaltati de acea energie
pe care o cunoasteti ''Eu pot face toate lucrurile prin cel care''-nu voi termina fraza, pentru ca voi veti cauta-''Eu pot face toate lucrurile prin el,
Christul, care imi permite, ma directioneaza, ma ghideaza'', pentru ca puteti. Si nu este un ''el''. Uneori este o ''ea''. Eu pot face toate lucrurile. Da,
puteti; chiar daca pare sa fie foarte dificil de facut. Voi incepeti cu un pas. Voi aveti acea expresie in lumea voastra, si este foarte buna: cea mai
lunga calatorie incepe cu un pas. Este vorba inca odata despre a muta masina in loc sa o impingeti in timp ce este parcata.Vocea maestrului.
Fiecare dintre voi are un maestru care este foarte dedicat voua; a mai fost incarnat aici inainte. Vocea maestrului va vorbeste foarte puternic
acum. Nu ma refer doar la Yeshua, sunt multi maestrii. Chiar si preaiubitii pe care i-ati cunoscut si nu i-ati recunoscut poate in alta viata ca fiind un
maestru, pentru ca si-au luat asupra lor, la fel cum ati facut in aceasta viata, haina formei umane si au spus ca vor trai in realitatea care era atunci.
Voi toti sunteti maestrii. Voi toti auziti vocea maestrului in interior, maestrul care sunteti voi.Vocea maestrului vorbeste din locul tuturor
posibilitatilor. Vocea maestrului vorbeste de dincolo de timp. Vocea maestrului vorbeste cu compasiune. Vocea maestrului vorbeste cu autoritate.
Vocea maestrului cunoaste increderea; cunoaste credinta care este necesara in orice situatie.Vocea maestrului este foarte puternica si este in
interiorul vostru si va vorbeste acum. Vocea maestrului vorbeste prin voi asa cum va alinati unul pe altul. Vocea maestrului vorbeste prin voi asa
cum cantati, cum dansati, cum radeti, asa cum permiteti iubirii voastre sa curga. Vocea maestrului vorbeste cu voi curajos cand totul pare ca se
prabuseste in jurul vostru. Vocea maestrului spune ''Eu te voi inalta'' si voi sunteti inaltati. Vocea maestrului este maestrul interior. Este timpul. Voi
ati cerut acest timp. Voi ati cerut provocarile. Voi ati cerut viziunile. Voi ati cerut impulsurile. Voi ati cerut maestrii, aparent separati de voi, pentru
a-si adauga energiile lor astfel incat sa va puteti indeplini viziunea voastra. Si eu va spun, toate astea se intampla si mult mai mult decat atat,
pentru ca vocea maestrului este in interiorul vostru si vocea maestrului va vorbeste acum foarte clar ''Vino acasa, vino acasa la mine, vino acasa
in iubire, vino acasa in fericire, vino acasa in inocenta, vino acasa in credinta ca eu pot face toate lucrurile; vino acasa la mine si odihneste-te si
cunoaste intregimea Casei insasi; vino acasa.'' Vocea maestrului vorbeste in interiorul vostru. Voi nu mai trebuie sa va inspaimantati de ceea ce ar
spune lumea. Nu mai trebuie sa negati pentru ca va este frica sa faceti o schimbare, casa de carti se va prabusi. Nu va mai trebui sa negati
pentru ca va considerati nemerituosi. Voi meritati; altfel, acea voce a maestrului nu v-ar mai vorbi. Voi meritati ceea ce este mai bun pentru ca asta
sunteti si a sosit timpul sa ascultati vocea maestrului interior. Vocea maestrului va vorbeste in interior si cu voi. O veti auzi? Va veti misca cu ea?
Veti fi in fericire cu ea? Veti veni acasa cu mine? ''Da. Eu pot face toate lucrurile prin Christul care ma imputerniceste.'' Christul din voi, divinitatea
din voi, ceea ce va permite sa fiti intr-un loc al separarii; divinitatea din voi, vocea acelei divinitati va vorbeste acum sa veniti mai sus, sa permiteti
tuturor acelor idei pe care le-ati avut cand poate erati mai tineri, un pic mai mici, si stiati ca lumea este un parc de distractii si ca puteti face toate
lucrurile. ''Doar lasati-ma'', spuneati. ''Impinge barierele. Eu voi face...'' ceea ce aveati in viziune. Apoi a intervenit lumea si a inceput sa va formeze
si sa va spuna ''Ei bine, nu poti sa faci asta. Trebuie sa fii asa. Trebuie sa multumesti pe toata lumea.'' Singura modalitate de a multumi pe toata
lumea este sa va multumiti pe voi insiva si sa va cunoasteti propria divinitate si sa fiti independenti de vocea lumii. Daca eu as fi incercat sa
multumesc pe toata lumea, as fi fost uitat. Nu as fi fost cunoscut de catre nimeni astazi. Daca eu as fi incercat sa multumesc pe toata lumea, nu as
fi fost ceea ce s-a inregistrat in istorie. As fi fost aici acum, da, pentru ca ''Acum'' este tot timpul, si ''Acum'' este pretutindeni. As fi fost aici, da, dar
daca as fi incercat sa multumesc pe toata lumea, m-as fi ranit in interior. Am stiut ca cea mai buna cale de a multumi pe toata lumea nu era sa ii
multumesti pe ei, si deci ei au vrut sa scape de mine. Dar ei nu pot scapa de voi, pentru ca exista doar UNA: o Minte, o divinitate inaintand tot
timpul asa cum energia divina este exprimata si sa experimentati tot ce puteti imagina si mai mult. Deci permiteti-va sa ascultati Vocea maestrului
si sa va plasati Sinele- cu ''S'' mare-sa fie tot ceea ce puteti fi. Permiteti Sinelui vostru sa fie tot ceea ce stiti ca puteti fi. Voi sunteti liberi din acest
moment. Voi sunteti liberi, fiecare dintre voi. Nu mai trebuie sa va multumiti partenerul, parintii, copii, colegii, seful. Nu mai trebuie. Ascultati-va
vocea maestrului interior si veniti acasa. Veniti Acasa in pace si fericire. Si asa sa fie. sursa: http://www.lightworkers.org/