vineri, mai 09, 2008

RE-UNIND ASPECTELE LUI MELCHIZEDEK: BUDDHA, YESHUA, ABRAHAM SI MUHAMAD





mesaj transmis prin Shelly Dressel

Nama sika; venia benya. Eu sunt unu, eu sunt intregul. Va salut preaiubita familie. Eu vin in acest spatiu in care va aflati astfel incat sa putem
impartasi ceva timp impreuna. Apreciez faptul ca voi toti ma invitati sa vin si sa fac parte din aceste intalniri. Omenii de pe pamant care sunt
interesati de acest gen de expandare, de acest gen de crestere personala, trec prin transformari mari, foarte mari, in viata lor. Unii dintre voi simtiti
aceasta foarte mult in corpul vostru emotional, altii in corpul mental, altii in cel fizic. Fiecare om care a fost pe aceasta cale, fiecare care este un
miscator al energiei, un schimbator al energiei, este deschis pentru a simti aceste energii, pentru a simti curgerea si a simti rezultatul a ceea ce
este. Luati un moment si ganditi-va la viata voastra. Ganditi-va la ce s-a intamplat in voi in ultimele zile sau saptamani. Recunoasteti ca sunteti in
mijlocul acestei transformari si tot ceea ce simtiti trece prin tranzitie. Unele dintre aceste lucruri care v-au deranjat vor veni cu o mai mare usurinta,
unele lucruri pe care ati dori sa le vedeti intensificate se vor intensifica. Schimbarea este pentru toata lumea. O puteti cauta; imbratisati-o.
Permiteti-i sa creeze o schimbare in viata voastra care va veni prin usurinta si gratie. Schimbarea face parte intotdeauna din a trai pe pamant. In
tot acest timp, exista energii imense care vin pe pamant pentru a asista la aceasta transformare. Unii oameni vorbesc despre asta ca fiind
Festivalul Wesak; altii simt o conectie din ce in ce mai mare cu Isus sau Buddha. Totusi unii cauta energiile lui Abraham. In acest fel aduc lucrurile
intr-un cerc complet inchis, dar creaza o alta repriza a energiilor care vin pe pamant la acest timp. Lasati-va, in timp ce inca sunteti total
impamantati- sa simtiti ce sunt aceste energii pentru voi, si puteti face asta respirand profund si lasand energiile pur si simplu sa curga prin voi. Va
invit sa eliberati corpul fizic; lasati-va constiinta sa se expandeze astfel incat sa fiti capabili sa va conectati cu reteaua magnetica. Prin intentie
relaxati-va si automat va veti alinia cu acel aspect al vostru care se afla in acest spatiu. Sinele vostru Inalt este o parte a acestei energii tipar, tipar
val, aceasta retea; oricum doriti sa o numiti. Apoi, va invit sa priviti imprejur. Va puteti uita in sus, in jos, in spatele vostru. Exista o mare cantitate
de energie care curge aici; o puteti vedea ca si impulsuri de lumina sau puteti vedea energia dintre impulsuri. Este o mare concentrare in acest
spatiu. Schimbati-va astfel incat sa puteti constient sa lasati atractia magnetica a pamantului. Puteti sa descoperiti ca va mutati prin ceea ce pare
a fi o retea interblocata. Cum treceti de ea vedeti ca ajungeti la reteaua cristalina. In acest spatiu voi nu mai aveti atragerea magnetica. Aceasta
este energia care vibreaza in aliniament cu cristalele universului. Deasemenea este in aliniament cu energia pe care voi o aduceti pe pamant.
Permiteti tuturor simturilor voastre sa se deschida pentru un moment astfel incat sa puteti simti ce este acest spatiu pentru voi. Priviti imprejur,
priviti cristalele, priviti tiparele energiei. Permiteti-va sa intelegeti ce reprezinta pentru voi asa cum percepeti ce este acest tipar al lipsei sau
aceasta lipsa a tiparului, aceasta energie pura, aceasta esenta pura. Luati acest sentiment in interior si simtiti fara a analiza, doar permiteti-i sa fie.
De aici puteti chema o coloana de lumina. Va miscati prin coloana ca un semn a schimbarii constiintei voastre in spatiul planului sufletului. Asa
cum ajungeti in spatiul sufletului simtiti ce este pentru voi. Poate fi ca constiinta voastra are capacitatea de a se expanda in fiecare directie. Iese
afara. Aceasta este o vibratie fina de lumina. S-ar putea sa va ofere un simt al venirii acasa. Deschideti-va si percepeti ce este pentru voi. Va
puteti chema Prezenta Eu Sunt. Aceasta este divinitatea voastra. Unii dintre voi simt ca vine din interior, altii simt ca e ceva din exterior si va
amestecati cu ea, fuzionati. Luati in interior ceea ce inseamna pentru voi. Asa cum va conectati cu esenta voastra divina, lasati-va constiinta sa se
expandeze astfel incat sa percepeti mai mult din cee ce sunteti in toata esenta voastra. Ati trait un numar de experiente de viata in situatii diferite.
Ati avut multe pe pamant, ati avut multe in alte universuri. Uneori pe alte planete, uneori ca ingeri, ca invatatori, uneori asa cum l-ati numi voi extra
-terestru. Toate astea alcatuiesc divinitatea voastra. Desi voi umanul din aceasta viata este o priveliste minunata, sunteti mai mult decat realizati.
Cu cat va conectati mai mult cu aceasta esenta divina, cu atat mai mult va deschideti spre o mai mare intelegere in voi. Eu, Zeita vin in acest
spatiu. Asa cum fac acest lucru, eu va ating pe fiecare dintre voi. Eu imbratisez pe voi umanul; prin asta voi va conectati cu restul divinitatii
voastre. Cum simtiti imbratisarea mea, lasa-ti-o sa intre in spatiul lui Tot Ceea Ce Este. Simtiti-va liberi asa cum ajungeti in aceasta esenta a
universului vostru, a intregii umanitati. Acest spatiu schimba pentru a se alinia cu tot ceea ce sunteti aici cu toate potentialele voastre si
deasemenea cu energiile si potentialele celor care sunt inca inconstienti. Permiteti-va sa respirati profund, expandati-va. Puteti simti ca si cum ati
merge in interior dar lasati-va sa simtiti ca si cum va expandati in afara. Asa cum am spus mai devreme, exista un mare numar de energii care vin
pe pamant intr-un fel foarte consistent. Cand spun ca exista o mare cantitate chiar acum, puteti avea sau nu o intelegere ca este ceva diferit. Ce
este diferit acum este ca prin aliniamentul universului cu luna plina care are loc chiar acum, exista o subtiere a energiilor care inconjoara pamantul.
Prin aceasta subtiere exista cantitati enorme de energie care sunt capabile sa se manifeste mai total pe pamant. Vreau sa spun ca Ingerii,
Maestrii, Lorzii Luminii, toti sunt capabili sa-si trimita aspectele energiei lor mai total pe pamant. Asta ati simtit si culmineaza la acest timp. Pentru
cei ce citesc sau asculta acest mesaj mai tarziu, voi schimbati energia acestui moment si simtiti si voi ce se intampla. Cand am vorbit despre
Festivalul Wesak, este un aliniament al energiilor Christice cu energiile lui Buddha si prin cei doi creaza un portal de lumina care permit acestei
mari vibratii sa vina pe pamant. Le ofera oportunitatea de a se manifesta mai total pe pamant cu o mai mare gratie. Conectati-va in primul rand cu
energiile lui Buddha.Unii dintre voi deja sunteti conectati cu el deja. Simtiti-i prezenta asa cum el vine in acest spatiu. Buddha a fost un om care a
pasit pe pamant. Oamenii de astazi au o alta perspectiva, un alt punct de vedere despre el, care a fost influentat de miile de ani de timp linear de
cand a pasit el pe pamant. Voi schimba energia astfel incat sa va vorbeasca chiar el cateva cuvinte. VORBESTE BUDDHA. Va salut preaiubitilor!
Eu vorbesc prin multi oameni astazi. Eu vin pentru a-mi transmite salutarile fiecaruia dintre voi. Vin in acest moment pentru a va imbratisa in
esenta care v-a creat umanul care vine sa ni se alature in aceasta sesiune. Asa cum cu tot ce s-a intamplat in jurul vostru, pe pamant pentru orice
perioada de timp, lucrurile se schimba datorita interpretarii umane. Exista aspecte ale vietii mele asa cum o stiti voi care sunt foarte corecte. Eu
sunt aici in acest moment pentru a vorbi cu voi despre ascensiune. Fiecare dintre voi deja ati ascensionat. Poate ca nu va simtiti astfel, poate ca
simtiti ca trebuie sa faceti mai mult, ca mai aveti multe de realizat. Nu se simte prea diferit de ceea ce ati anticipat ca ar fi, dar ascensiunea este
ceva ce vine in grade foarte subtile cu straturi foarte subtile. Simplul fapt ca voi puteti sa-mi simtiti energiile, ca imi puteti auzi vocea prin acest
individ; v-ati deschis catre un spatiu care permite acest lucru. Eu sunt deasemenea cunoscut pentru ca mi-am gasit pacea, ca am gasit fericirea,
adesea oamenii cred ca sunt cunoscut pentru ca am renuntat la bunurile materiale si intr-un anumit grad chiar am facut-o, dar am venit pentru a
cunoaste ca cea mai mare abundenta este reflectia acelei conectii sau comunicari din interiorul meu uman care a fost la acel timp. Acesta este
mesajul si darul meu. Cea mai mare sanatate, cea mai mare abundenta pe care o puteti avea este sa simtiti pacea si fericirea in voi insiva. Chiar
in acest moment eu vi-l trimit. Il eman din mine; asadar provoaca un efect de tragaci ca raspuns in fiecare dintre voi. Va invit sa va deschideti, sa
simtiti asta si sa permiteti sa intre in interior. Buddha care este cunoscut si in tarile din Est si in raligiile din Est merge in jurul lumii pe calea sa.
Lumea se muta intr-un spatiu in care voi recunoasteti ca divinitatea voastra, biserica voastra, intregul vostru vine din interiorul vostru si din
conectia voastra cu sinele-Dumnezeu si cu Tot Ceea CE Este. Eu trimit pacea mea, constientizarea interioara si va invit sa gasiti asta pentru voi.
Respirati-o in interior, absorbiti-o si lasati-o sa fie. Eu nu plec, dar ma dau la o parte si aduc energiile lui Isus, sa va vorbeasca si el. VORBESTE
ISUS.Va salut preaiubitilor. Ma fac cunoscut voua in felurile in care lumea isi aminteste de viata mea pe pamant ca si Isus. Deci impreuna cu
mine, aspectele s-au schimbat de-a lungul timpului.Dar nu am fost cunoscut pentru iubire, compasiune, acceptare. Mesajul meu a fost intotdeauna
ca suntem unu, fara separare. In viata mea de pe pamant am adus lumina intr-un fel in care nu a mai fost adusa pe pamant pana atunci. A inceput
printr-o scanteie, si este o scanteie care si-a castigat stralucirea de atunci. Asa cum simtiti energiile mele, cunoasteti ca sunt aici ca un sprijin, ca o
reflectie pentru voi a energiilor iubirii, a compasiunii. Eu reflect pentru voi credinta ca noi suntem toti unu. Nu este necesara o separare a
energiilor. Eu imi trimit imbratisarea, iubirea mea, recunosc tot ce ati facut in numele meu sau in deschiderea unei conectiuni cu mine si Eu
apreciez ca in acest fel energiile mele s-au pastrat vii, dar eu va invit deasemenea sa eliberati acest lucru, sa lasati vechile perceptii si sa va
deschideti la nou. Perceptia lui Isus, sau Yeshua, care este in interiorul vostru, care este in aliniament in voi. Simtiti imbratisarea mea asa cum eu
o intentionez. Eu sunt tot timpul prezent la aceste adunari; eu sunt tot timpul prezent in multi, multi din voi. Eu ma voi da la o parte. Voi sta langa
fratele meu, Buddha, si noi vedem cum Abraham se apropie si intra in acest spatiu. VORBESTE ABRAHAM. Avem o adunare impozanta, nu-i
asa? Voi vedeti ca este un motiv pentru ca voi toti sa va adunati impreuna la acest timp. Voalul este subtire; este o concentrare asupra mea. Eu
sunt una dintre cele mai vechi religii care a fost pe acest pamant pentru mii, si mii de ani. Eu curg acea energie a anticilor prin fiecare dintre voi.
Pot simti diferit in unele unghiuri dar exista acel aspect comun. Si eu sunt bazat pe iubire.Si eu sunt bazat pe sprijinirea care va este oferita de
catre ceruri. Eu cred in fiecare dintre voi. Sunt atat de multe aspecte ale bisericii mele care s-au schimbat de-a lungul anilor. Unii dintre voi sunteti
foarte familiarizati cu asta, altii nu sunt. Deschideti-va pentru a permite energiilor voastre pentru a recunoaste ca si voi aveti un aliniament cu mine.
Eu va imbratisez si recunosc ca si Buddha si Isus au spus-o. Acesta este un timp al transformarii pe pamant si imi aliniez energiile cu ale lor.
Shalom.MUHAMED VORBESTE. Acestea sunt energiile lui Muhamed. Si eu am o urmare diferita pe pamant. Religia mea este veche. Oamenii
mei isi au propriile interpretari. Simtiti-mi esenta asa cum vin in acest spatiu cu voi. Inca odata, impreuna cu fratii mei, exista acea similaritate care
rezoneaza in voi. Chiar acum pe pamant sunt multi care urmeaza invataturile mele pana la extreme. Cu ei, ii inconjor in lumina si compasiune
pentru a sti ca esenta mea cu adevarat este iubirea, este vorba despre sustinere si despre creatia fratiei. Simtiti-mi impulsul iubirii asa cum vi-l
trimit fiecaruia dintre voi. Eu onorez toti oamenii, eu onorez toate religiile si stau in acest spatiu impartasind aceasta onoare, aceasta iubire,
aceasta compasiune cu fiecare dintre voi. Eu pasesc aici intr-o parte pentru a sta langa fratii mei si pentru ca fratele Melchizedek sa inainteze.
MELCHIZEDEK VORBESTE. Te salut preaiubita familie. Ma plec in fata fiecaruia dintre voi, ma inclin in fata acestor 4 energii care tocmai au
vorbit, ma inclin in fata Zeitei asa cum toti stau prezenti in acest spatiu. Vin la voi pentru ca acum este un timp pentru unire. Aceste 4 aspecte care
au creat aceste 4 religii si altele, fac parte din mine. Am impartasit aspecte ale vietii mele pe pamant intr-o multitudine de feluri, cateodata ca un
uman fara a avea memoria a cine eram. In alte timpuri am ramas in contact cu acea viata. Fiecare persoana care face parte din acest grup si orice
alt lucrator in lumina sau schimbatori de energie ai pamantului au lucrat fie direct cu mine in unul dintre Ordinele lui Melchizedek sau voi ati lucrat
direct ca parte ale acestor religii. Deci vin la acest timp cand aerul, chiar aerul pe care il respirati, este mai subtire decat a fost vreodata. Barierele
care pastreaza energiile universale de energiile pamantului sunt mai subtiri decat au fost vreodata. Tranzitia intre reteaua magnetica si cristalina
devine mai subtire decat a fost vreodata. A venit timpul sa va reuniti toate aceste aspecte ale Cine Eu Sunt, asadar fiecare dintre voi, a venit
timpul pentru ca voi sa va reuniti aspectele a Cine Sunteti. Asta ar insemna ca din esenta voastra divina voi trageti spre voi si uniti multele
experiente umane care au loc chiar acum la acest timp. Unii dintre voi pot simti conectarea cu energiile a Cine Sunteti si aspectele a cine sunteti in
aceasta viata.Indiferent cum alegeti eu va invit pur si simplu sa dechideti, sa primiti aliniamentul si echilibrul din Tot Ceea Ce Sunteti. Asa cum eu
stau in fata voastra si imi tin mainile, aceste patru esente care au fost atat de centrati in diverse genuri de spiritualitate pe pamant, fiecare dintre ei
venind spre mine unul cate unul si eu le imbratisez si le reunesc-si apoi urmatorul. Asa cum absorbiti diferitele aspecte a Cine Sunteti, daca se
simte necomfortabil, pur si simplu respirati si expandati-va, eliberati orice aspect analitic al acestei experiente; pur si simplu fiti in pace permitand
si eu continuu sa imbratisez toate aceste 4 mari energii si fiecare alt aspect pe care l-am trimis pe pamant. Eu primesc; Eu sunt complet, intr-un fel
in care nu am mai fost complet de mult timp. Si fac asta in acest moment pentru ca eu ma conectez pe pamant asa cum ma conectez in interiorul
universului. Eu accept tot Cine Eu Sunt. Eu multumesc Zeitei pentru ca mi-a permis aceasta oportunitate de a avea aceasta experienta de reunire
in mine. Si pentru a fi capabil sa invat inca odata, caci imi place atat de mult sa invat. Sper ca fiecare dintre voi va veti gasi pacea, fericirea
interioara, bucuria interioara de a fi reunit in voi. Ansaluia. Intoarcerea Zeitei. Cu aceasta, Eu Zeita ma intorc si stau in fiecare dintre voi. Deci multi
dintre voi au fost foarte profund aliniati cu acele esente ale lui Melchizedek; deci iau aceasta oportunitate de a va asista la armonizarea energiilor
in alinierea si permiterea propriei reunificari. Cum se simte sa fiti complet intreg in interiorul sinelui vostru? Cum este sa stiti ca sunteti o esenta a
sufletului imens? Daca mai este si altceva in voi, orice aspect al vostru care se simte separat sau singur, luati aceasta oportunitate si aduceti-le in
inima. Permiteti-va sa acceptati prin compasiune, prin iubire ca sunteti intreg si ca sunteti mai mult decat ati realizat in trecut. Veti descoperi in
urmatoarele zile sau saptamani ca ceva important va va atrage atentia. Recunoasteti ca veti continua sa integrati aceste aspecte ale sinelui
vostru. Asa cum faceti asta fiti gentil, fiti in compasiune, eliberati judecata si acceptati Cine Sunteti. Luati acest moment pentru a privi la viata
voastra. Exista un lucru sau doua care va atrage atentia? Daca asa este, ganditi-va in acest moment. Ar putea exista sau nu ceva pe care ar trebui
sa stiti despre acest lucru. Ce este esential pentru ca voi sa acceptati fara rezervare aceste aspecte variate care s-au intors acasa. Reunificarea
voastra ca si indivizi va va conduce la reunificarea lumii ca si intreg. Ati vazut cum unele dintre acest religii majore s-au reunificat in Melchizedek.
Eu sunt foarte constient ca exista multe alte religii si grupuri spirituale si ele simt esenta sau energia acestei unificari.Fiecare din aceasta parte de
voal este constient ca insusi pamantul se misca catre acest gen de intelegere. Fiti in pace; permiteti ca aceasta sa fie realitatea voastra. Cu asta
va invit sa va intoarceti la esenta de grup care alcatuiesc tot ceea ce sunteti in aceasta calatorie. Asa cum veniti si va alaturati unul altuia, priviti
imprejur; vedeti unificarea acestui grup. Exista deja o legatura sau o energie de lumina care va conecteaza pe toti impreuna. Puteti amplifica
aceasta lumina concentrandu-va pe reunificarea din voi. Asa cum eu asez asta inainte pentru voi, vad cum incepeti sa clipiti lumini stralucitoare. In
centrul acestui grup noi vedem holograma pamantului. Iese in fata. Priviti aceasta holograma; percepeti dimensiunile multiple care sunt capabile
sa fie discenrute la acest moment. Sunt multe care se intampla. E aproape ca si cum daca holograma este deja pregatita sa ofere stralucire si
aproape impulsuri electrice. Lady Gaia inainteaza si vrea sa va imbratiseze pe fiecare dintre voi. Simtiti-i energia. Simtiti aceasta esenta asa cum
se misca prin voi. De acolo permiteti energiilor voastre sa se miste si mai departe astfel incat sa transmiteti in holograma sinele vostru intreg
complet si amestecat, simtul sinelui. Aceasta include umanul care sunteti; deasemenea include si divinitatea voastra. Totul este transmis prin
holograma. Vedeti cum devine chiar si mai iluminata. Va invit asa cum priviti la aceasta amestecatura ca intreg, ca aceasta conectie, aceasta
comunicare, aceasta re-unificare; vedeti cum afecteaza in special acele parti ale planetei unde sunt inca multe lupte si multe controverse chiar
acum. E ca si un calmant balsam care se misca prin voi.Eliberati aceasta esenta a hologramei. Permiteti acelor energii sa se mute in jos sau intr-
un fel incat holograma insasi sa inceapa sa se intoarca catre pamant.Asa cum face acest lucru, exista un aspect care se misca pentru a se alinia
cu reteaua cristalina. Mai este un alt aspect care se aliniaza cu reteaua magnetica. Apoi amintirea acestei holograme se schimba pana se
amesteca complet in miezul esentei pamantului insusi. Exista un cristal imens in centrul pamantului. Exista aspectele miezului retelei magnetice.
Acestea se misca apoi astfel incat iese prin pamant, copaci, apa, iarba, flori si este disponibila oricui care paseste pe pamant. Cu asta va invit pe
toti sa va mutati concentrarea inca odata astfel incat sa va puteti amesteca in energiile planului sufletului, cum faceti asta percepeti ce este.
Observati diferenta existenta ca un rezultat al intoarcerii tuturor aspectelor voastre variate in interiorul divinitatii. Asa cum va uitati in jur la prezenta
Eu Sunt, sunteti capabili sa discerneti din ce in ce mai mult cine sunteti cu adevarat. Lasati ca aceasta cunoastere sa va adumbreasca. Apoi va
puteti schimba constiinta astfel incat sa va puteti intoarce, faceti o pauza pentru un timp in reteaua cristalina; aceasta retea straluceste acum de
lumina. Vibreaza cu esenta noii energii si cu noul salt care are loc in pamant.Inaintati pentru a face o pauza pentru un moment in reteaua
magnetica si asa cum faceti acest lucru voi deveniti constienti de felul in care Sinele Inalt reflecta aceasta mareata reconectie din voi. In acest fel
sunteti capabili sa stiti mai multe despre viata voastra pe pamant, plus ca sunteti capabili sa atrageti din esenta energiei voastre. Dar acum ma
refer la esenta energiei voastre ca esenta sufletului reunificat din care veniti voi. Continuati sa va aduceti constiinta inapoi in voi, forma umana pe
care o aveti in aceasta viata. Respirati profund si respirati aceasta expansiune in corpul vostru fizic, in centrul inimii voastre si lasati-o sa se miste
prin voi. Poate simtiti nevoia sa expandati energiile corpurilor din jurul vostru. Intotdeauna este destul spatiu pentru ca voi sa aduceti cantitati din
ce in ce mai mari din Cine Sunteti. Asa cum veniti inapoi in voi, deveniti constienti de cum este sa reunesti aceste aspecte a Cine Sunteti. Lasati-
va in acest moment sa va simtiti completi si intregi ca persoana care sunteti. Intrebare: Eu simt ca am suferit in corpul meu fizic mult in ultimele
saptamani si realizez acum ca are loc o mare cantitate de transformare. Am incercat sa respir mult, sa merg mult; inca mai simt multa suferinta.
Imi poti oferi vreun sfat? Raspuns: Ai dreptate cu privire la perceptiile tale,ce ai simtit in ultimele saptamani sau asa cum s-a facut pregatirea
pentru aceasta calatorie.Asa cum fiecare individ se reunifica in el insusi, asa cum va reconectati cu aspectele voastre care au fost deconectate, ati
putea spune ca este o cale de reconectare cu sub personalitatile, copilul interior, sau in unele cazuri aspectele din experientele din vietile trecute.
Vrem sa luam aceasta oportunitate pentru a spune ca se intampla multe aici, mai multe decat puteti realiza. Prin munca lui Melchizedek cu
energiile in felul in care a facut-o, el a fost capabil sa schimbe o cantitate mai mare astfel incat oamenii sa nu mai aiba discomfortul pe care mai
multi oameni l-au avut. Shelly (cea care face channel-ul) a simtit multe din aceste suferinte azi in special in pregatire.Asta simtim noi ca se
intampla in voi. Fiind gentili cu voi insiva, iubitori si oferindu-va timp pentru somn daca aveti nevoie de somn, respirand, mergand oriunde simtiti
chemarea pentru a va onora si pentru a onora momentul. sursa: www.justchannelings.com