marți, mai 27, 2008

ACTIVAREA CRISTALULUI DE LUMINA DE LA ARCTURIENI - 26 Mai 2008







Transmis prin Natalie Sian Glasson
Eu sant Creatorul in manifestare , Eu sant un Arcturian, Eu sant Anthea . Astazi, Eu, Anthea , va aduc energia
Arcturienilor prin acest canal , catre umanitatea de pe Pamant. Eu imi exprim energia si iubirea neconditionata catre toti cei care
sant receptivi la energia mea si imi citesc cuvintele acum. Eu sant aici pentru a va asista, deoarece Arcturienii sant o civilizatie
evoluata. Eu sant conducatorul navei mele stelare ; noi calatorim prin Universul Creatorului si supraveghem dezvoltarea multor
fiinte de pe Pamant. Eu, ca si conducator al navei mele, am fost desemnat ca ghid pentru multe suflete incarnate de pe pamant ;
aceasta este una dintre misiunile mele personale , de a ajuta lucratorii in lumina de pe Pamant sa-si realizeze visele si scopurile
sufletului lor , in timpul acestei vieti. Eu ofer o mana de ajutor multora si intelegca atunci cand lucratorii in lumina isi ating visele, ei
emana o bogatie a luminii , care afecteaza intreaga civilizatie de pe Pamant. Fiecare suflet incarnat in corp fizic , are abilitatea de
a afecta oamenii din jurul lui cu iubirea lui si iluminarea , dar multi nu realizeaza ca ei au abilitatile, cu energia sufletelor lor , de a
transforma sau cel putin de a creste vibratia Pamantului. Eu doresc ca toti cei de pe planeta Pamant sa descopere lumina lor
interioara ; Eu doresc sa vad intraga planeta acoperita de semnale luminoase ale Luminii Creatorului. Pentru ca visul meu sa
devina realitate , adevarul Universului , Pamantul, sufletul si Creatorul trebuie sa fie preponderenti. In timp ce credintele negative
si false raman incorporate in Pamant si in mintile umanitatii , adevarul nu poate niciodata sa fie integrat cu acuratete in umanitate.
Sensul adevarului existent in mintea umana , poate fi descris ca constiinta Maestrului Ascensionat. Fiecare membru al echipei
mele de pe nava mea stelara a atins constiinta Maestrului Ascensionat si acum se muta dincolo de aceasta stare de constiinta.
Cresterea este eterna si perfectiunea nu este gasita cu adevarat niciodata , deoarece regatul Creatorului este infinit. Echipa mea
de Arcturieni si Eu, dorim sa va oferim o unealta pentru a va asiata la evolutia voastra catre urmatoarul stagiu al cresterii voastre
cu usurinta , astfel incat sa cream o activare in masa si un progres cu un simplu mesaj si o unealta. Acceptand si utilizand
aceasta unealta in viata voastra , ne veti permite noua sa intevenim divin in viata voastra , asistand energiile noastre in ancorarea
in fiinta voastra. Noi avem tehnologii avansate pe navele noastre arcturiene , in care fiecare dintre voi poate avea acces. Eu sant
sigur ca ati auzit vorbindu-se, prietenii mei, de aceastea , in trecut , dar as dori sa va ofer Activarea Cristalului Luminii , astfel incat
voi sa puteti absorbi energiile noastre, in timpul acestei zile sau cand aveti un moment liber sau aveti nevoie de prezenta
Arcturienilor si a Luminii Creatorului in viata voastra. Permiteti-mi sa descriu aceasta unealta si acest proces. Activarea Cristalului
Luminii consta in plasarea unui cristal alb, neted , eteric , similar cu o tableta , in mainile voastre , atunci cand voi invocati energia
noastra si cereti sa experimentati aceasta activare a luminii. Permiteti-va sa stati linistiti , intr-o stare de meditatie a mintii si sa va
concentrati pe o tableta de cristal , simtind sau vazand energia care vine ca o briza din miezul cristalului eteric. Lumina se v-a
contopi in fiecare aspect al fiintei voastre, integrandu-se in fiecare celula , muschi si os din corpul vostru, contopindu-se in sangele
si ADN-ul vostru. Ea v-a intra in valuri in aura voastra, in energia corpurilor si in chakre, in jurul vostru si in tot ceea ce simtiti ca
legatura sau conectie cu prietenii sau familia , care vor experimenta energia intr-o anume forma. Energia cristalului v-a spala
fiecare aspect al fiintei voastre , impartasind vibratiile energiei divine si fine si lumina Arcturienilor. Voi puteti simti energia tabletei
de cristal , asa cum ea sta in mana voastra, ea v-a provova si v-a instiga o vindecare si un proces de purificare , curatand orice fel
de negativitate. Voi puteti pur si simplu invoca tableta de cristal pentru acest scop , dar eu va voi oferi mai departe o ghidare.
Activarea Tabletei Cristalului Luminii poate fi stocata in aura voastra , in fata chakrei inimii ; pur si simplu, ridicati-va mainile , in
timp ce tineti tableta cristalului , catre chakra inimii voastre si ea se v-a contopi cu fiinta voastra. Aceasta inseamna ca , cristalul si
energia sa , pot fi accesate fara invocarea noastra , refacand cristalul si concentrandu-va pe prezenta lui in mainile voastre . In
timp ce tableta cristalului este stocata in fata inimii voastre , el v-a continua sa emita vibratiile luminii, ancorand energia
Arcturienilor in fiinta voastra , pe parcursul intregii zile. Pentru acei dintre voi care va concentrati sa emiteti lumina sufletului vostru
imprejurul vostru sau sa va hraniti sufletul , pentru a integra personalitatea voastra fizica, tableta de cristal va v-a asista in aceste
procese. Ea v-a energiza si v-a hrani lumina sufletului vostru, asistandu-va in expandarea vietii voastre. Cand va straluciti lumina
din sufletul vostru , ea v-a trce prin tableta de cristal , care v-a energiza si amplifica energia sufletului vostru ,astfel incat, aceasta
are o mare influenta si intensitate in viata voastra. Aceasta unealta si dar , pe care nava mea vi-o ofera este o tableta sacra de
cristal , care ancoreaza o mareata lumina in fiinta voastra si activeaza lumina din voi pentru a fuziona. Eu sper ca veti accepta
darul nostru , folosindu-l in viata voastra ca proces al dezvoltarii. Noi santem intotdeauna aproape de voi ; noi santem doar la
distanta de o de invocare .Fie ca lumina Arcturienilor sa fie cu voi. Eu sant Anthea.
Sursa : http://www.wisdomofthelight.com/