joi, mai 22, 2008

MESAJ DE LA ARHANGHELUL ZADKIEL





Dragii mei, sa luam un moment si sa va informam despre principiile EU SANT ale energiei. Multi, multi inteleg si spun :
EU SANT Aceasta, EU SANT Aceea, EU SANT Aceasta, EU SANT Aceea ". Nu-i asa? Sant multi care stau , cu sinceritate si
fac declaratia EU SANT, nu-i asa? Recunoasteti ca acest EU SANT are o influenta a Prezentei Divine , care locuieste adanc in
interiorul inimii voastre, adanc in sufletul vostru, ca voi si cu voi. Aceasta este o inaltare energetica, o comunicare. De exemplu,
cand voi spuneti :" EU SANT IUBIRE". Sa luam un moment si sa separam aceasta fraza. Cand voi spuneti EU SANT si luati o
pauza, voi va oferiti voua insiva o comunicare , recunoasterea lui EU SANT ca o energie activa , nu ca o formulare personalizata
spunand, "Aceasta este despre mine". Luati-va acest moment. Auziti sau spuneti "EU SANT" si doar fiti, apoi terminati cu
"IUBIRE". Asa, acum faceti diferenta? In loc de "EU SANT IUBIRE" , voi oferiti o importanta comunicare care deschide un portal
a comunicarii energetice Divine , oferind campului vostru energetic inaltarea , energizarea, recunoasterea ca Eu Sant nu este o
prezenta egotica personalizata , ea este energia Divina curgand prin voi. Un mod minunat de a va oferi voua aceasta
recunoastere in fiecare moment este sa respirati dupa EU SANT. Adica :" EU SANT (respirati) IUBIRE". Da ! Simtiti aceasta
diferenta? Poate in comunicarile voastre , cand voi recunoasteti ca VOI SANTETI ca si EU SANT , comunicarile voastre devin
conduite Divine doar a ceea ce aduce in fata inaltarea voastra prin recunoastere, reconectare si acceptarea ca totul este
intotdeauna bine. Pentru ca atunci, EU SANT este o recunoastere Universala fata de conduita personalizata , voi va expandati.
Aceasta devine un puternic aliat in respiratia voastra, de a avea EU SANT in respiratia voastra. Poate ca inspirati pe EU si
expirati pe SANT. EU SANT in respiratie si in EU SANT este respiratie, comunicarea este continua , aceasta este puternica si
este un mod maret , o poarta, un portal al intelegerii eternitatii voastre. Aceasta este o mareata comunicare , nu-i asa? Dragii mei,
noi v-am oferit multe cuvinte si totusi , ele sant irelevante in contextul vostru. Voi santeti , EU(respirati) SANT(respirati).EU SANT
(respirati) Comunicarea. EU SANT (respirati) Comunitatea. EU SANT (respirati) Comuniunea. Fie ca prezenta voastra sa fie
darul, pentru ca aceasta este acolo unde lumea voastra este acum.Corpurile, toate corpurile (spiritual, emotional, fizic ) sant gata
sa-si faca propria fundatie, singure. Cum o fac, aceasta depinde de voi. Ce celebrare ! Voi santeti celebrarea.
Sursa : http://www.selfascension.com/