sâmbătă, martie 01, 2008

MESAJ DE LA LORD KUTHUMI - UNDE ESTE CONCENTRAREA VOASTRA?



- FEBRUARIE 2008
Transmis prin Lynette Leckie-Clark
Salutarile mele pentru voi, asa cum am venit aici. Am asteptat si am privit placut surprins , cum multi sant capabili
sa-mi asculte cuvintele. As dori sa va vorbesc despre concentrare. Sant constient ca s-a scris si s-a vorbit mult despre viitor, de
catre alte fiinte, fiinte de Lumina , oameni de pe planeta voastra. Sant multe cuvinte, multe vibratii in atmosfera voastra , multe
ganduri despre viitor , despre ce va fi, ce se va intampla. Oamenii se intreaba, voi fi in regula? As dori sa va spun ca daca
concentrarea voastra , daca intentia voastra este puternica ; daca santeti constienti , desigur, veti fi in regula. Si voi mi-ati putea
spune despre altii care nu sant constienti , care nu s-au trezit. Ei deasemenea vor arata altfel. Ei vor fi. Si aceasta se refera la
aspectul vostru uman si la mintea umana constienta , partea umana din voi , unde exista teama, unde exista intrebarile , gandurile
de frica , de ceea ce va fi. Si aerul este gros de atatea de ce-uri si de daca. Ele doar sant. Pentru ca totul este in viitor, ele inca nu
au avut loc. Chiar si acei dintre voi care lucrati foarte mult cu noi si lucrati cu Lumina , chiar si voi, alegeti sa va concentrati pe
ceea ce va fi, pe ceea ce se va intampla. Eu va spun , sa fiti constienti de stralucirea viitorului. Vedeti voi, aici se baga egoul, sa
mareasca sau sa exagereze ceea ce va fi. Si aceasta am mai spus-o si o voi mai spune-o. Viitorul va fi o schimbare a vibratiei.
Pentru ca vibratia se va schimba , pentru ca oamenii isi vor inalta vibratia catre una mai inalta , a Luminii , va fi mai multa pace.
Aceasta este ceea ce ati spune ca este logic , daca voi numai v-ati gandi la ea. Si deci, astazi , vin sa-i intreb pe cei care asculta
cuvintele mele , unde este concentrarea voastra? Pe ce va concentrati gandurile ? Multe din invataturile mele au fost implicate in
cresterea vibratiei , trecand oamenii prin schimbare , lucrand prin vindecare, lucrand prin proces si aici este cea mai mare
concentrare a mea. pentru ca eu caut sa iluminez individul , care prin aceasta va sta de vorba cu altii sai chiar va fi un exemplu
sau ambele, sau sa deschida o usa , unde mii de alti oameni , suflete pot asculta , pot invata , isi pot creste vibratia. Vedeti voi,
aceasta este un lucru important. Nu este vorba de ceea ce se va intampla sau s-ar putea intampla. Ziua de maine nu a venit inca ,
deci de unde stiti cum va fi? Mai mult, asa cum mai multi isi cresc vibratiile , viitorul vostru se va schimba si voi va veti intreba de
ce .Cum se poate schimba viitorul daca acesta este predestinat? V-ati intrebat daca acesta este predestinat? Poate vi s-a spus ca
este asa, acum cativa ani si ar fi fost un scenariu diferit , vibratia ar fi fost diferita. Concentrarea, intentiile ar fi fost diferite. Cum
din ce in ce mai mult voi deveniti mai constienti, lucrati cu mai multa Lumina , cautati mai multa pace in interior si in ambientul
vostru si eliberati emotiile negative si tiparele comportamentale , viitorul vostru deasemenea se schimba, deoarece concentrarea
voastra s-a schimbat. Doriti sa vedeti de ce eu va intreb pe ce va concentrati , unde mentineti concentrarea voastra? Eu vorbesc
la prezent pe planeta voastra, pentru toata lumea si despre viitorul de care toti se preocupa. Si eu am vorbit despre aceasta astazi
, deoarece intr-adevar sant atat de multe comentarii , atat de multe cuvinte. Asa cum am spus, atmosfera este incarcata de
ganduri de viitor si pe acesta este multa concentrare. Ce va fi? Ce se va intampla? Eu va cer sa va intoarceti la voi insiva , la
propriul vostru mediu, la propria voastra dezvoltare. Eu va cer sa va concentrati mai mult pe voi insiva, pe dezvoltarea voastra, pe
purificarea voastra, pe vindecarea voastra. Eu v-am dat exercitii care sa va asiste la aceasta eliberare si vindecare, vindecare a
ranilor foarte adanci , pe care oamenii le poarta de atat de mult timp, uneori de vieti intregi. Incepeti sa vedeti ceea ce incerc sa va
spun? Este de departe mai bine sa va concentrati pe voi insiva , pe propria voastra dezvoltare , pe propriul vostru mediu, pe
cresterea proprie vibratii , a invatarii, a obtinerii inaltei cunoasteri. Deoarece acestea va vor da intelegerea functionarii tuturor
lucrurilor de pe planeta voastra dintr-o perspectiva mai inalta , din taramurile noastre, vedeti voi. Odata ce intelegeti si voi
intelegeti energia , voi puteti lucra cu energia. Eu am vorbit despre energie de multe ori , deoarece acesta este un subiect foarte
vast. Pentru acei care nu au citit acele invataturi, Eu as spune ca ei sant concentrati pe viitor. Energia viitorului este concentrarea
voastra. De aceea, daca santeti concentrati pe destin, aceasta este concentrarea voastra, nu-i asa? Si aceasta este o energie
negativa, nu-i asa? Deci, voi incepeti sa vedeti vibratia pe care o puneti in viitor. Aceia dintre voi care sant constienti vor intelege
pe deplin ca acolo unde este concentrarea voastra , voi atrageti spre voi acel ceva. De aceea, daca multi dintre voi se
concentreaza pe destin in urmatorii ani, ceea ce alegeti sa aduceti spre voi este doar destin, intelegeti? Sant multe fiinte de
Lumina pe planeta acum, care va invata ca santeti capabili sa va creati viitorul si aceasta nu a fost spusa in asa o mare masura in
trecut. Aceasta s-a intamplat deoarece multi dintre voi nu erau gata sa cuprinda pe deplin aceasta invatatura si intelegere. Acum
se considera ca oamenii si eu vorbesc despre toti oamenii, toate rasele , sant acum gata pentru aceasta invatatura , pentru acesta
intelegere. Deci, vedeti voi, de aceea este atat de important sa va ganditi pe ce va concentrati. Daca va concentrati pe voi insiva
si pe dezvoltarea voastra si cautati sa-i ajutati pe cei din jurul vostru, poate prin explicatii sau fiind un exemplu pentru ei,
explicandu-le cand oamenii intreaba , de ce esti atat de linistit, de ce totul vine spre tine, de ce nu esti ingrijorat sau stresat?
Vedeti voi, prin exemplul vostru ii invatati pe ei. Si altii se intreba , se mira, ce faci, de ce esti in pace? Si apoi, voi le puteti explica
, voi puteti sa le impartasiti cunostintele voastre. Deoarece aceasta a fost concentrarea voastra, asta ati creat pentru voi insiva si
asa ati putut creste. Vedeti voi, aceasta este in pace, in inima, in iubire neconditionata. Nu este vorba ca santeti mai buni decat
altii . Nu este vorba despre a controla pe altcineva. Nu este vorba despre a spune altcuiva ce sa faca. Este vorba despre
impartasire. Este o vibratie diferita. Este vorba despre a astepta pana cand altii intreaba. Poate daca le dati o carte , plantati o
samanta , daca vreti, dar este totusi alegerea lor, daca doresc sa ia in considerare acea invatatura, mai departe. Si asa, eu va cer
sa va uitati la concentrarea voastra. Deasemenea vi s-a spus despre schimbarile care vor veni pe planeta voastra. Scopul nu a
fosr de a va infricosa . Nu, nu, nu, aceasta nu este modalitatea noastra. Scopul a fost de a va pregati si de a va da timp pentru a
va pregati pe voi insiva, prin exemplele de care am vorbit si despre concentrarea voastra. Vedei voi? Vi s-a spus despre ploaie ,
despre ploi grele si de a construi un zid de protectie. Si din nefericire, aceasta nu s-a indeplinit si ploaia rea nu a venit si noi
ne-am uitat dupa ea . Sant multe cicluri care au venit si au plecat de pe planeta voastra. Si eu v-am mai apus ca nu voi vorbi mult
despre anul 2012. ca eu ma voi concentra mai degraba pe indivizi si pe invatarea si pregatirea lor , prin invataturi inalte si inalta
intelegere. Si poate acum, prin ceea ce va spun astazi , voi vedeti de ce am ales sa fac aceasta. Si deci, eu va indemn sa va
uitati pe ce va concentrati .Este timpul ca omul sa se pregateasca el insusi. Este un timp , asa cum acest an se desfasoara, ca
unii vor experimenta haos , lucruri care nu merg bine, pe plan financiar sau pe plan emotional. Si multi se vor intreba, ce sa fac?
Trebuie sa va concentrati. Trebuie sa va reorganizati. Trebuie sa va reorganizati prioritatile in viata voastra. trebuie sa va revizuiti
viata si sa priviti la ce este important , la ce este cu adevarat important. Eu am auzit deseori ca se spune ca " Nu-ti pastra
bogatiile pe Pamant, ci mai degraba fa-ti rezerve in cer". Si eu va spun asta acum, deoarece se potriveste atat de bine cu aceasta
invatatura , pentru ca trebuie sa va imbogatiti in interior , in invataturile voastre inalte, in intelegerea voastra. Aduceti pace in
lumea voastra, nu haos. Aduceti incredere in cine santeti. Puteti face asta lucrand cu voi insiva si nu cu asteptarile altora sau cu
ceea ce cred altii ca ar trebui sa faceti. Fiecare dintre voi stie. Fiecare dintre voi stie in interior de ce este nevoie pentru a realiza
aceasta. Si eu va spun ca de-a lungul acestui an, multora le va fi aratat caror arii din viata lor sa se adreseze, care trebuie sa fie
schimbate , purificate si cum sa selecteze prioritatile. Si eu va spun, uitati-va la ce se concentreaza atentia voastra, gandurile
voastre si cuvintele voastre. Chee: Am o intrebare. Kuthumi : Da? Chee : Eu ma gandesc ca multi Lucratori in Lumina sant
pregatiti sa-si preia rolurile , inclusiv vindecatorii si invatatorii si altii. Oricum, este parerea mea ca ei au dificultati in a-si gasi
clienti si deasemenea , se pare ca comunitatea se serveste pe ea insasi. Este intotdeauna acelasi grup de persoane. Poti
comenta? Kuthumi : Da, Eu am ceva de comentat. Da. La acest timp , se pare ca asa este. Dar, va atrag atentia ca lumea voastra
se "pregateste". Pentru asta fac ceea ce fac lucratorii in lumina si vindecatorii , in modalitati variate.Ei ii pregatesc pe acei care
doresc sa asculte, sa-si asculte Sinele lor Inalt , sa asculte cunoasterea sufetului lor. Asa cum timpul se desfasoara, mai multi vor
cauta invataturile, vindecarea si asistenta lor. Nu este o intamplare ca multi devin disponibili pentru channel , ca mai multa
intelepciune , mai multa intelepciune inalta devine disponibila. Nu este intamplator. Este pregatirea pentru ceea ce va fi nevoie.
Cu cat mai mult se vor intoarce de la viata materiala , de la falsitate, se vor intoarce in interiorsi vor avea nevoie sa le fie aratat ,
sa fie vindecati. Deci, eu va spun ca santeti intr-un timp al pregatirii si foloiti-l bine. Chee : Deci, am dreptate cand spun ca
Lucratorii in Lumina sant actualmente pregatiti sa se descurce cu un volum mai mare de oameni? Kuthumi : Exact. Exact. Voi
santeti intr-un timp al pregatirii. Din ce in ce mai multi Lucratori ai Luminii vor fi activati. Sant milioane care s-au incarnat pentru
acest scop. Ei incep acum sa se trezeasca. Din ce in ce mai multi. Noi nu putem face totul si multi dintre noi, vorbesc despre
mine, Eu ii invat, Eu caut sa aduc in fata intelepciunea , invatatura inalta pentru a deschide usi. Vedeti voi? Pentru ca ei trebuie sa
inteleaga , sa progreseze, dar noi nu putem invata, ghida si vindeca pe fiecare dintre voi. Este o sarcina enorma si asa cum noi,
Fratia, lucram in diferite arii, asa face si umanitatea , vindecatorii vostri, Lucratorii vostri in Lumina , lucreaza in arii vaste
deasemenea, dar toti avand un scop comun. Toti cu scopul comun al iluminarii , devenind o fiinta de lumina. Si ce inseamna o
fiinta de lumina, ati putea intreba voi? O fiinta de Lumina este asa cum vedem noi, o fiinta care intelege, care renunta la ego, care
a eliberat toate durerile si resentimentele din miezul interior al inimii, unde multe sant ascunse, care a eliberat toate acestea, care
si-a crescut vibratia. Si crescandu-si vibratia , permite ca din ce in ce mai multa Lumina sa intre. Si ce este Lumina ? Lumina este
scanteia lui Dumnezeu, esenta lui Dumnezeu, puritatea, pacea iubirea neconditionata. Aceasta este realizarea. Chee : Am
dreptate sa spun ca perioada de pregatire este acum foarte scurta si principala actiune va fi in acest an? Kuthumi : Da. Incepe in
acest an. Este corect spus si Eu va atrag atentia asupra cuvantului "a incepe". Multi, multi vor fi activati. Eu nu as dori sa creez
frica sau panica . Este inceputul. Chee : Mai am o intrebare. In munca mea , am observat ca multe carti apar. Deci, multe
invataturi devin disponibile. Multi se simt inspirati sa scrie carti. Oricum, am observat ca in timp ce tema principala este mai mult
sau mai putin aceeasi , sant mici diferente minore intre ele. Ai vreun comentariu despre aceasta? Da, cred ca am inteles despre
ce este vorba. Ei bine, aceasta inseamna din nou pregatire, asa cum multi sant atrasi sa scrie, sa-i pregateasca pe cei multi care
citesc. Interpretarile, sant multe interpretari, vezi tu. Ca un canal care lucreaza cu o persoana, cum ste aceasta, Eu o voi folosi pe
aceasta ca exemplu. Eu trebuie sa folosesc vocabularul ei. Doar asa pot lucra prin ea, folosindu-i cuvintele si totusi, Eu am
personalitatea mea deasemenea. Dar sant multi care lucreaza intr-un mod similar , dar din nefericire , noi santem constienti de
acei care permit egoului sa pasesca in interior si in timp ce fiinta de lumina incearca sa aduca mesajul , sinele este , ca sa zic
asa, umbrit. De aceea, interpretarea clara a cuvintelor nu este disponibila si propria personalitate a persoanei poate umbri o Fiinta
de Lumina. Vedeti? Si aceasta se intampla si noi santem constienti. Este o dificultate si noi incercam sa realizam ceva , dar de
fapt este realizarea egoului .Si asa, sant multe opinii, dar eu va spun ca miezul intelesului este intotdeauna acelasi. Este doar
terminologia care difera. Lee : Cat de folositor este pentru Lucratorii in Lumina sa se intalneasca , sa fie impreuna mai des sau
poate chiar sa locuiasca impreuna sub acelasi acoperis, din punctul de vedere al viitoarelor schimbari? Kuthumi: Oh, asta este
foarte important , foarte, foarte important. Vedeti voi, eu simt ca voi santeti constienti ca atunci cand Lucratorii in Lumina se
intalnesc , energia, Lumina se amplifica , creste puternic. Si aceasta furnizeaza o putere , o putere a energiei, o putere al Luminii.
Si multi vor gasi confort in aceasta putere. Este o putere a Luminii, nu o putere fizica. dar veti afla in anii care vin , vor fi din ce in
ce mai multe comunitati si oameni care se vor grupa impreuna in acele comunitati. Nu toti, desigur. Exista inca liberul arbitru si
cativa vor alege sa nun faca asta si sa traiasca individual, dar ei se vor vizita. Deci da, vor fi din ce in ce mai multe comunitati
care vor rasari. Este foarte benefic, datorita confortului si puterii Luminii si pentru a se ajuta unii pe altii. Vedeti, deoarece se
aduna impreuna si Lumina ii imputerniceste , deci ego-urile si aspectele negative sant mult mai repede eliberate. Deci, acolo va fi
pace , vor sta si vor lucra impreuna, se vor aproviziona cu mancare , vor avea adapost si vor avea o existenta pasnica. Daca nu
ami sant intrebari , Eu voi pleca. Si ca intotdeauna , Eu va las cu binecuvantarile mele. KUTHUMI.
Sursa : http://www.lightworkers.com/